Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  215  |  216  |  217  |  218  |  219  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 09/15/2017 07:46 PM

Sarah
Ik vulde een rode beker met een mix van vodka en tonic met een schijfje citroen. Ik nam een slokje en voelde hoe de beat van de muziek me al snel mee nam. Net als Jeremy die me meenam naar de dansvloer waar iedereen echt los ging. Ik sloot mijn ogen en danste alles van me af. Gewoon even lol voor 1 avond geen drama.

Levi
Ik keek hoe Sarah mee werd getrokken op de dansvloer en glimlachte. Zelf liep ik ook naar beneden waar ik een paar shotjes deed met vrienden en vervolgens ook even ging dansen. Na een tijdje had ik wel genoeg en liep ik met Andrew naar een aparte kamer. Hij haalde de envelopjes uit zijn zak en legde de lijntjes neer. Ik glimlachte. 'Je weet zeker dat dit het goeie spul is?'vroeg ik hem. Hij knikte. 'Ik heb er flink voor betaald. Ik weet dat mijn mannetje betrouwbaar is.' zei hij. Ik nam een biljet van 100 en rolde die op zodat ik de lijn kon opsnuiven.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2017 11:35 PM

Levi
Ik rolde mijn ogen naar Darren en liep vervolgens naar Sarah. 'Je ziet er goed uit.' zei ik tegen haar en gaf haar het kleine doosje waar het kettinkje met een echte 35 karaat diamant in zat. Wanneer ze het opende glinsterde haar ogen van blijdschap. 'Het is niet zo veel, maar het gaat om het gebaar.' zei ik en glimlachte.

Sarah
Ik bekeek de ketting en omhelsde Levi. 'Hou op gek dit is geweldig, dankjewel.' zei ik en vloog hem om zijn nek. Ik vroeg hem om hem om te doen en maakte mijn hals vrij van haar. Ik voelde hoe dichtbij hij stond. Zijn adem gleed langs mijn nek dat me lichtelijk opwond. Wanneer ik het kettinkje om had draaide ik me om. 'Nou, waar is de drank?' vroeg ik en liep recht naar de tafel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2017 10:13 PM

Levi
Wanneer ik aan me schouder word getrokken draaide ik me om en keek naar Darren. 'Wat doe je hier? Dit is niet jouw soort feestje Darren. Dit is 18+' zei ik tegen hem en keek hem recht in zijn ogen aan. Als hij over liegen begint tegen Rosie schudde ik mijn hoofd en gniffelde kort. 'Ik lieg helemaal niet tegen Rosie?' vroeg ik. 'Een kettinkje, een doodnormaal kettinkje.' zei ik en zuchtte kort. Als er gefloten werd keek ik op en zag Sarah in een mooie jurk in de opening van de lift staan.

Sarah
Zuchtend stapte ik de lift in. Om 12 uur was ik jarig. Eindelijk volwassen. Niet dat dit feest voor mij was. Het was gewoon fijn om het met me vrienden te kunnen vieren. Plus er was genoeg drank en waarschijnlijk drugs om Levi te beïnvloeden. Ik haalde een hand nog kort door mijn haar en keek op als de liftdeuren open gingen bij het panthouse. Iedereen fluisterde en ik hoorde gejoel en gefluit. Kort boog ik door mijn knieën en lachte om mijn eigen overdreven gedoe terwijl ik de kamer binnen stapte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2017 09:52 PM

Levi
'Ja, wat ik zeg. Jaloers dus. Wat maakt het uit dat ik een feestje geef dat tegelijkertijd met haar verjaardag valt? Het is echt niet perse voor haar hoor.' zei ik en sloeg mijn kluisje dicht. 'Ik moet naar mijn laatste les. Ik zie je erna wel weer.' zei ik tegen haar en liep richting het lokaal.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2017 09:10 PM

Levi
Ik zuchtte tevreden terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd trok. Als ze dat zegt grijnsde ik klein. Een tijdje later dan Rosie liep ik het hok uit en liep ik achter haar aan. 'Jaloers?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik bij mijn kluisje stopte en Andrew bij me kwam staan. 'Ik heb het spul voor vanavond.' zei hij zacht. Ik gaf hem een box en keek hem na wanneer hij weer verder liep.

Sarah
Ik draaide een lok haar om mijn vinger en bekeek de kantine die vol zat met de lacrosse jongens. Ze hadden net getraint en zagen er top fit uit. 'Ik drijf nog net niet weg.' zei Lily. Ik lachte en keek haar kort aan.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/14/2017 08:21 PM

Sarah
Ik maakte de sigaret uit in de bak met sopwater en keek hem aan. 'Je bent familie Darren. Plus je bent nog veel te jong. Denk eens na.' zei ik tegen hem en liep het hok uit. 'Wat was er?' vroeg Sofia. 'Niks.' mopperde ik en liep naar de les.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 09/12/2017 11:14 AM

Alexia
Terwijl we steeds dichterbij de glijbaan kwamen werd mijn angst een beetje groter. Je hoorde overal om je heen gegil van mensen vol met adrenaline en gehuil van kinderen waarvan het ijs op de grond viel. Echter bleef mijn focus op de glijbaan liggen. Als Xander naast me komt lopen en vraagt of ik schrik heb beet ik op mijn lip. 'Misschien een heel mini klein beetje.' zei ik. 'Ik ben gewoon bang dat ik te pletter val.' gniffelde ik. Ik haalde een hand door mijn haar en hoorde de groep voor ons lachen om een grap van Chelsea. Chelsea was zo een sociaal mens. Ze kon zo makkelijk in een groep vallen, terwijl ik me toch nog een beetje buitenstaander voelde. Maar goed, ik was er dan ook pas net bij. 'Ben jij dan niet bang?' vroeg ik Xander met een grijnsje. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/12/2017 11:04 AM

Sarah
Als ik zie dat hij een sigaret opstak fronste ik en liep ik naar hem toe. Ik trok hem aan zijn pols mee het congierge hok in omdat ik hem niet voor schut wou zetten en keek hem daar met over elkaar geslagen armen aan. 'Waar ben je mee bezig?' vroeg ik hem en pakte vervolgens die sigaret af. 'Dit ben jij niet Darren.'

Levi
Ik keek naar Sarah die Darren mee nam het hok in. Ik liet haar haar preek maar houden. Wetende dat Darren toch niet zal luisteren. Hij begint ouder te worden. Nieuwe dingen komen op zijn pad. Dan gaat hij zich echt niet door zijn nicht laten overheersen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/08/2017 07:45 PM

Sarah
Wanneer ik mijn bloodbag net op had liep ik naar de deur van de kantine. De bel ging. Op naar de volgende les. Zuchtend liep ik met mijn vriendinnen door de gangen richting mijn kluisje. Als ik even verderop Rosie en Darren zie staan glimlachte ik kort. 'Huh? Wat ziet Darren er opeens anders uit Saar.' zei Ana. Ik keek op en zag inderdaad dat hij er anders uit zag. Goed anders.

Levi
Na ongeveer een uurtje kwamen we terug met van alles te eten. Ik hoorde net de bel gaan. We waren net optijd. Ik hoorde rumour op de gangen en spotte uiteindelijk waar het over ging. Darren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 09/01/2017 02:06 PM

Sarah
Zuchtend zat ik alleen in de kantine. Onze klas had een tussenuur. Ik maalde maar steeds in mijn hoofd met Levi. Hij zal sowieso niet dezelfde gevoelens voor mij hebben. Ik beet op mijn lip en kwam overeind om een bloodbag te kopen bij de kantine juffrouw.

Levi
Fronsend keek ik Darren na en liep maar terug naar buiten. Ik liep richting de fontijn waar iedereen al wachtte om naar de stad te gaan om eten te halen. Ik haalde een hand door mijn haar. 'Wat was er nou opeens?' vroeg Kyle. Ik haalde mijn schouders op. 'Gewoon nieuwsgierigheid.' zei ik. Ik dacht aan Darren. Misschien moest ik dit aan onze ouders vertellen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  215  |  216  |  217  |  218  |  219  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page