Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 216 | 217 | 218 | 219 | 220 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 08/28/2017 01:20 PMRosie
Eenmaal op school kwam ik Levi tegen ik zag hem natuurlijk omringd door meisjes en nog wat aanhangers. Ik nam diep adem en liep het gedoe arogant voorbij. Ik had zelf geen vrienden omdat ik te gemeen en egoïstische was.. begrijpelijk vrienden waren toch een pain in the ass.
Darren
Ik liep de kantine in terwijl alles normaal leek gewoon hetzelfde. De pestkoppen zaten in de hoek en rechts af van hun zat Levi met wat aanhangers en daar naast zat Sarah met haar vrienden. Ze was net een parel tussen iedereen. Ik zag Rosie zoals gewoonlijk op zich zelf en arogantot erbij zitten en rechts van jaar zaten Clay en Tom de enige vrienden die ik had. Ze waren dan ook echt outcast net als ik met mijn brilletje en bloed buis.
from walkingdead on 08/16/2017 07:03 PMRosie
"Als je wilt dat onze ouders ons vermoorden dan blijf gerust liggen." Zei ik met een grinnikje ik drukte een kus op Levi's wang en liep alvast de kamer uit naar beneden. Waar Darren al zat te eten ik schoof aan en nam een toast "goeiemorgen Dar goed geslapen?" Vroeg ik.
Darren
Als Rosie binnen komt kan ik de seks al van haar af ruiken "zo te zien jij wel." Ik wist het van Levi hij was geen maagd meer door Rosie ben wel jaloers maar zelf zou ik Sarah als voorkeur hebben. Ro is meer mijn zusje.
from walkingdead on 08/14/2017 01:45 PMRosie
Ik werd naakt wakker in Levi's bed. Terwijl we over een uurtje school hadden ik trok gapend mijn uniform aan die ik toch van vorige week had laten liggen hier. We hadden gister een goed avondje gehad. Ik kroop bij hem in bed en duwde hem zachtjes wakker "Lev we hebben zo school."
Darren
Ik had me klaar gemaakt voor school terwijl mama mijn tas regelde dat hoefde de servants voor mij niets te doen. Alleen mam wist hoe dat moest ik zat in de eetzaal terwijl Sarah, Levi en Rosie laat waren.
from walkingdead on 08/14/2017 12:17 PMRosie
Als ik Darren en Levi zie neem ik glimlachend Levi's arm vast "vind je het erg als ik Levi even leen Dar?" Vroeg ik glimlachend hij schudde zijn hoofd "doe je ding." Als Darten eindelijk verdwijnt duw ik Levi een kamer binnen en sluit ik de deur achter me." Ik heb zin in je" zei ik tegen hem terwijl ik mijn jurk uittrok en in mijn lingerie op hem afliep ik kuste hem volop op zijn lippen en beet zacht op zijn onderlip.
Darren
Ik liep zuchtend naar me kamer en was blij dat Levi niet dacht aan trouwen. Morgen had ik weer school ik had geen zin in al die pestkoppen. Ik haten het om een duivel te zijn. Ik keek naar het mes die op mijn nachtkastje lach. Het werd tijd dat ik een paar nieuwe erbij zette ik legde het mes op mijn huid en begon met snijden. Het was een zilvere mes dus de littekens bleven wel nog even zitten.
from walkingdead on 08/13/2017 02:28 PMRosie
Als onze ouders binnen komen staan we op en maken we een buiging "welkom ouders." Dat is hoe het horde we gingen weer zitten en waren na een tijdje klaar. Als Darren en Levi de tafel verlaten kom ik ook overeind ik ging achter Sarah staan en nam haar haren kort vast." Je hebt mooi haar" ik boog me voorover "als je Levi ook maar met 1 vinger aanraakt knip ik al je lokken af." Zei ik giftig Ik glimlachte liefjes "misschien kunnen we is een keer samen naar de Salon dat lijkt me leuk." Zei ik grijnzend terwijl ik er alweer vandoor huppelde.
Darren
Ik stond met Levi op de gang en kon het niet laten om te vragen wat hij van Sarah vind." Zou jij met Sarah willen trouwen?" Vroeg ik voorzichtig hij was een bastaard maar toch het kon ook ineens zijn dat hij de troon kreeg.. en Sarah aangezien mijn vader dat koninklijke niet sirieus nam en Levi als zijn zoon zag.
from walkingdead on 08/08/2017 10:17 PMDarren
Als ze dat zegt verdwijnt mijn glimlach in 1 keer maar herpak ik mezelf." Ik zal het geheim houden" zei ik vrolijk terwijl ik overeind kwam "hij is natuurlijk ook van je leeftijd dus ik snap het wel.. het is zo diner tijd ik ga alvast." Zonder iets te zeggen liep ik de kamer uit eenmaal om de hoek van de gang barst ik in liefdes verdriet uit. Ik was nog tenslotte een jongetje van 12. Het is niet eerlijk Levi krijgt alle aandacht al vanaf kinds af aan.
Rosie
Met hem zou ik later wel afrekenen hij zou 1 van de heftigste nachten van zijn leven krijgen. Zodra ik was opgeladen. Ik horde zacht gesnik en zag Darren.. huilendt. Ik rende bezorgd op hem af "hey waarom huil je Darrie" ik nam hem voorzichtig tegen me aan terwijl hij fragiel was geworden door bloed te kort. Ik kon mijn neefje niet zo aanzien "ze vind me niet leuk."
"Wie niet?"
"Sarah." Mijn mond ging langzaam open "dom wicht." Dacht ik in mezelf maar bij Darren kon ik niet gemeen doen." Het komt goed misschien vind ze je later wel leuk" zei ik hopend. "Dat gaat niet gebeuren want ze vind Levi leuk."
"Wie denkt ze wel niet dat ze is!" Dacht ik krenkend in mijn gedachtes "ze is te oud voor je Dat er zijn genoeg meisjes." Ik kwam overeind terwijl hij zijn tranen wegveegde en ik zijn brilletje voor hem schoonmaakte "ja dat is zo." Tijdens het diner zat ik tegenover Levi met naast zich de prinses "je hebt echt mooi haar Sarah." Loog ik terwijl Darren naast mij zat en net deed of er niets was gebeurt." En lippenstift waar heb je die gekocht?" De markt? Dacht ik bespottend
from walkingdead on 08/08/2017 09:42 PMRosie
"Ja maar dat komt omdat we duivels zijn." Zei ik mompelend ik sloeg zijn armen weg en liep terug om mijn jurk aan te trekken." Ik wil haar ontmoeten" ik sloeg mijn haar arogant over mijn schouders. En wilde niet dat 1 van mijn neefjes met een dom wicht gingen trouwen.
Darren
Als ze alleen dat zegt kom ik overeind "wat is jou geheim?" Vroeg ik straight forward. Terwijl het bijna tijd was voor diner.
from walkingdead on 08/08/2017 09:10 PMDarren
"Hmmm" Ik bracht mijn lippen naar haar oor "ik vind je heel mooi." Zei ik zacht in haar oor terwijl ik niet zeker wist of ik haar moest vertellen dat ik er leuk vond.
Rosie
Ik glimlachte duivels en trok mijn been terug." Wil je met haar trouwen?" Vroeg ik verveelt terwijl ik overeind kwam en in mijn lingerie naar het balkon liep." Ik zie ons Lincolns echt niet met die bloedzuigers.." ik keek uit over de tuin en dacht aan Darren die nog steeds met een buisje liep en het puurste hart van de familie heeft. Maar Levi was meer gemaakt voor de troon ik beet mijn kaken opelkaar en moest goed nadenken over een plan. Ik ging mijn Leci niet geven aan die bloedzuigeres.
from walkingdead on 08/08/2017 07:23 PMDarren
Ik was blij om te horen dat ze het naar haar zin had. En ging naast haar zitten "wat dacht je van geheimpjes uitwisselen?" Natuurlijk wist ik dat Sarah nog niet wist van de verloving. Ik had afgeluisterd.
Rosie
Ik keek hem verveelt aan en snoof wat lucht naar binnen. Ik school mijn grootste teen in zijn mond terwijl ik mijn jurk over mijn hoofd trok. Ooit een meisje ontmoet die dominant is? Ik leek misschien wel op het liefste meisje van heel de wereld maar ik had ook zeker een duistere kant. Ik hield ervan als Levi me aanbad dan voelde ik me als een echte koningin." Dus vertel me wat over dat geval dat waarschijnlijk met 1 van jullie een kind gaat baren" zei ik tegen Levi terwijl ik toekeek hoe hij mijn voet behandelde.
from walkingdead on 08/08/2017 05:29 PMRosie
Ik kwam verveelt overeind bij het horen van Levi. En nam zijn kin vast "je bent nog steeds mijn hondje?" Vroeg ik met een lachje. Ik schopte mijn hakjes uit en stak mijn voet naar hem uit." Je weet wat je te doen staat" zei ik duivels Levi was van mij. Mijn speeltje. Het was mijn buurt om de dominante te zijn.
Darren
Ik keek Levi doordacht na en focuste me toen op Sarah." Vermaak je hier?" Vroeg ik vriendelijk terwijl we naar mijn kamer liepen. Sarah werd mijn verloofde en daar was ik helemaal tevreden me. Ik was al verliefd zins de dag dat ik haar zag.