Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 216 | 217 | 218 | 219 | 220 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 09/01/2017 01:52 PMLevi
We liepen richting de uitgang van het gebouw als opeens Josh uit de toiletten kwam gevlogen met een beetje angst op zijn gezicht. Hij keek ons even kort aan en rende toen verder. 'Loop maar alvast richting de fontijn ik kom zo.' zei ik en liep de toiletten in waar ik Darren zag. 'Dar, alles oké?' vroeg ik hem en zag dat zijn tas bij de deur lag en hij zijn buisje had afgedaan.
Sarah
Wanneer hij de kantine uit was zuchtte ik en keek rond naar de andere jongens. 'Liam is ook echt een hottie.' zei Sofia. Ik lachte. 'Meen je die? Hij is echt een dikke 4.' zei ik tegen haar.
from LostSouls on 08/28/2017 04:06 PMSarah
Ik glimlachte naar mijn vriendinnen die alle knappe jongens een cijfer gaven. 'Julian dan?' vroeg Sofia. Ik haalde mijn schouders op. 'zeventje. Meer ook niet.' zei ik tegen haar. Mijn oog lag alleen maar op Levi. Hij was nu te druk bezig met zijn vrienden om het überhaupt maar op te merken. Ik beet op mijn lip en keek naar mijn handen.
Levi
Ik haalde een hand door mijn haar en lachtte om de belachelijke opmerking van Ryan. 'Sukkel.' zei ik nog tegen hem en keek de kantine rond. Ik zag Rosie weer alleen zitten en schudde mijn hoofd. Ik haalde even diep adem. 'Ik ga wat eten halen om te vreten in de klas, gaan jullie mee?' vroeg ik terwijl ik van de tafel af sprong.
from LostSouls on 08/27/2017 03:56 PMLevi
Ik schudde mijn hoofd en kwam vermoeid overeind. Ik had totaal geen zin om naar school te gaan. Snel kwam ik overeind en ik maakte me maar klaar. Na ongeveer 10 minuutjes was ik klaar en liep ook ik naar beneden naar het ontbijt waar ik aan tafel ging zitten en wat opschepte. 'Goedemorgen kleintje.' zei ik tegen Darren met een glimlachje.
Sarah
uiteindelijk liep ik naar beneden. Zoals verwacht schoof ik als laatste aan. 'Goedemorgen.' mompelde ik moe en begon een croissant met jam te smeren.
from LostSouls on 08/15/2017 11:23 PMSarah
Zuchtend werd ik wakker. Ik was laat, maar ik had dan ook totaal geen zin om naar school te gaan. Ik haalde een hand door mijn haar en kwam overeind. Ik maakte me snel klaar en zorgde ervoor dat ik nog genoeg tijd zou hebben om snel iets van ontbijt naar binnen te duwen.
Levi
Grommend werd ik wakker. Wanneer ik in Rosie haar stralende gezicht kijk sloot ik weer grijnzend mijn ogen en rekte me uit. 'Kunnen we niet een dagje overslaan?' vroeg ik en draaide me op mijn zij om weer terug in slaap te vallen.
from LostSouls on 08/14/2017 01:33 PMLevi
Wanneer ik een kast in gesleurd word grijnsde ik. Al snel voelde ik Rosie haar hebberige lippen tegen de mijne en zoende met haar mee. Ik trok mijn shirt uit en streelde langs haar lichaam. In mijn broek begon iets te stijgeren.
Sarah
Eenmaal in de tuin liep ik terug naar de bloesembomen. Ik voelde me hier het meeste thuis. Waarom wist ik niet. Het was hier gewoon mooi. Ik beet op mijn lip enn dacht aan Levi.
from LostSouls on 08/13/2017 03:55 PMSarah
Wanneer oom en tante binnen komen stond ik op en maakte een korte buiging. Ik haalde een hand door mijn haar wanneer we weer gingen zitten. We waren al snel klaar met eten daarna. Als Rosie achter me komt staan fronste ik. Haar bedreiging deed me een beetje lachen. Ik keek haar na en rolde mijn ogen. Ik kwam overeind en liep naar de tuinen.
Levi
Ik keek naar Darren als hij me dat vraagt van Sarah en grinnikte. 'Hoe kom je hier nu opeens bij?' vroeg ik hem. 'Ze is een leuke meid, maar ik ben nog niet met trouwen bezig kleine.' zei ik.
from LostSouls on 08/13/2017 02:01 PMSarah
Ik glimlachte en at van het vlees dat op mijn bord lag. Wanneer Rosie me complimentjes gaf glimlachte ik naar haar. 'Dankjewel, bij de sephora.'zei ik tegen haar en dronk van mijn beker bloed. Ik haalde diep adem en keek naar Darren. Ik glimlachte naar hem en haalde een hand door mijn haar.
Levi
Ik keek naar Rosie. Ik wist precies wat ze dacht van Sarah. Ook wist ik dat al het aardige gedrag wat ze nu vertoont naar Sarah dikke onzin is. Ik bemoeide me er verder maar niet mee. Ik wou hier volledig buiten staan.
from LostSouls on 08/08/2017 09:50 PMLevi
Ik trok kort mijn wenkbrauwen op en rolde mijn ogen. 'Prima, ze is hier nog een paar dagen dus veel plezier.'zei ik tegen haar en liep haar kamer uit. Ik liep naar mijn eigen kamer en plofte daar op het bed waarna ik de tv aanzette.
Sarah
Wanneer hij dat vraagt dacht ik even na. 'Je mag dit echt niet doorvertellen. Dit moet ons geheimpje worden.'zei ik tegen hem en zuchtte kort. 'Ik vind je broer heel erg leuk.' zei ik tegen hem en beet kort op mijn lip. Ik wist niet of hij het zo zou begrijpen, maar dat was eigenlijk misschien ook maar beter.
from LostSouls on 08/08/2017 09:22 PMLevi
Ik kwam overeind. 'Vergeet je niet dat wij net zo goed bloedzuigers zijn als haar?' vroeg ik haar en zuchtte. 'Ik ben helemaal niet bezig met wie ik ga trouwen en wie niet.' zei ik tegen haar en liep naar het balkon waar ik mijn armen om haar heen sloeg. 'Ben nou maar niet jaloers jij.' zei ik en drukte een kus in haar hals.
Sarah
Ik glimlachte. 'Je bent heel aardig Darren.' zei ik tegen hem en ging door mijn haar. Ik beet op mijn lip. 'Ik blijf nog een paar daagjes hier.' zei ik tegen Darren en glimlachte.
from LostSouls on 08/08/2017 07:54 PMLevi
Ik fronste als ze over Sarah begint. Ik keek naar haar. 'Dat geval heeft een naam, Ze is van een Grammery bloodline en ze is heel aardig. Anders dan haar hele familie.' zei ik waarna ik haar voet los liet en langs haar been streelde.
Sarah
'Oké, vertel mij dan eens een geheimpje.' zei ik tegen hem met een glimlachje en haalde een hand door mijn gitszwarte haar. Ik kon het goed vinden met Darren. Hij was een leuke knul. Natuurlijk kon ik niet voorspellen hoe hij later zou zijn, maar ik ben blij dat hij mijn neefje is.