Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  217  |  218  |  219  |  220  |  221  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/08/2017 04:57 PM

Rosie
Arrogant liep ik over de hallen mijn haren waren in perfecte pijpenkrullen gedraait. En ik droeg een witte jurk en een kroontje. Het mooiste meisje van Rusland was ik natuurlijk Rosie Lincoln Martyr. Ik werd de troonzaal ingelijd met mijn  trotse ouders achter me. En mijn oom en tante al met een vrolijke Darren stonden te wachten "nichtje!" Riep Darren uit "neefje!" We sprongen elkaar in de armen. Terwijl onze ouders al begonnen te praten "ga maar spelen Dar en Ro maar niet alleen naar buiten dan moet Jarvis mee!" Zei ome Seth nog terwijl we braaf knikte. We keken onze ouders na en konden opgelucht adem nemen "dus waar is die.. ik bedoel Levi." "Weet niet mijn grote broer gaat trouwens naar nicht academy." Zei Darren trots met zijn handen op zijn heupen je kon echt niet geloven wat voor fan Darren was van Levi hij keek op tegen zijn broer. En dat was mooi om te zien. Al behandelde ik Levi heel anders." Ha- ik zie je bij het dineren Dar" ik liep weg richting mijn kamer die ik hier had. 

Darren
Ik keek Rosie fronsend na en was nog helemaal niet klaar over mijn broer. Ik nam diep adem en moest Sarah zoeken. Ik zette dat rot buisje iets beter in mijn neus. En holde het kasteel door ik kwam aan in de tuinen en zag Levi met Sarah zitten. Ik fronste en zag dat hij wat bloesems uit haar haten haalde. Ik beet mijn kaken opelkaar en liep op ze af "hey Sarah kom je spelen?" Vroeg ik "en oja Rosie is er."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/08/2017 03:32 PM

Darren
Als ze vraagt waarom werd mijn blik geërgerd maar als ze toch instemd glimlach ik breed. Ik nam haar hand vast en nam haar mee naar Diner "laten weten beginnen bij het pnut waar je nog gevoelens voor hem had."

Rosie
"Oké" zei ik piekerend terwijl het water over ons heen stroomde. En ik wat zeep pakte ik smeerde Levi's sixpack in en grijnsde breed." Ik moet je natuurlijk wel onderhouden hè want je bent van mij.. Levitje" fluisterde ik geil in zijn oor terwijl ik me afvroeg of hij zich vroeger nog herrinerde.
-
Zullen wel vanaf hier doen dat ze 13 tussen 15 zijn een beetje historie. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/08/2017 02:13 PM

Rosie
"Levi!" Zei ik smekend "niet eens 1 glaasje wijn?" Ik nam diep adem en besloot dan maar te gaan douchen. Mijn lichaam was vandaag wel heel erg verwend door Levi. Ik draaide de kraan open en keek in de spiegel Rosie Lincoln Martyr erfgenaam van Rusland en Frankrijk.

Darren
"We are sweetheart" mijn handen namen haar gezicht vast. Such a pretty face." Maar eerst moet ik alles weten wat Levi met je het afgelopen jaar heeft gedaan" zei ik giftig om alles wat ze van Levi herinnerd er uit te schoppen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/05/2017 12:11 AM

Rosie
Als hij dat zegt bloos ik. Als hij er was verdween die arrogante bitch en nam mijn schattige kant plaats." Jij weet ook altijd tegen mijn hart te praten" zei ik mompelend terwijl die vreselijk snel klopte." Maar nu heb ik die verdomde sleutels" zei ik grijnzend terwijl ik die vanachter tevoorschijn haalde en naakt naar de alcohol kast holde.

Darren
"Daar geef ik je gelijk in." Zei ik duivels terwijl ik deze kant van haar  spontaan wou neuken maar ik hield me in." Dit is nog niet eens de ergste opdracht die je van me gaat krijgen." Zei ik terwijl ik mijn handen op haar heupen legde en mijn lippen naar haar oor bracht "je wilt toch perfect voor mij zijn of niet soms?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/04/2017 09:23 AM

Rosie
Even later lagen we naakt tegen elkaar aangeplakt bij de haard. Met nog een deken over ons heen. Ik maakte een zuigzoen in Levi's nek en nam diep adem "je kan het nogsteeds." Zei ik zacht tegen hem terwijl ik hem aankeek en wat dichter tegen hem aan ging liggen.

Darren
Ik knikte naar Jarvis dat hij de jongen van zijn boeien mocht los maken." Kom is hier son" zei ik tegen hem terwijl hij luisterde "yes heer Darren?" Vroeg hij emotieloos terwijl ik grijnsde en mijn Lincoln teken activeerde het was een tijdje terug dat ik iemand in een duivel had veranderd maar vandaag was de dag. Langzaam kreeg de jongen mijn embleem op zijn hand "vanaf nu heet jij Dylan de oude jou is dood." Ik kwam overeind en keek naar de vrouw "ik zal een prachtkind voor je maken."  Zei ik zacht terwijl ik op Sarah afliep en mijn lippen naar haar oor bracht "voor even dacht ik dat je voor de jongen zou gaan." Zei ik met een glimlachje ik zette mijn hand op haar bil en kneep daar stevig in "Jarvis neem het kind mee naar de andere."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2017 11:37 PM

Darren
 "Omdat ik dat zeg je weet nog niet als een pro te jagen." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn armen oveelkaar sloeg." Dus daarom gaan we je humanity helemaal uit zetten" Ik keek op naar Jarvis en gaf hem een knik hij liet 1 vrouw en een kind van 13 geketend de zaal binnen. Terwijl ze allebei jankte "please dont kill me." Smeekte de vrouw terwijl ze niks gaf om het kind dat doodsbang in mijn ogen keek. Ik bracht mijn lippen naar Sarah's oor "the kid of The mom?" Vroeg ik zacht in haar oor." They commited both a sin" zei ik tegen Sarah "alleen moet je weten welke erger is." "Hij doden zijn eigen broer expres!" Riep de vrouw uit terwijl het kind geen beweging meer gaf "hij moet gestraft worden!" Zei ze dramatische "choose careful my lady." Zei ik tegen haar.

Rosie
Als ik hem in me voel kreun ik de daken er van af." I fucking love you" zei ik genietend terwijl hij me precies wist te pleasen. Mijn handen grepen naar zijn schouders terwijl ik genoot van elke move die hij maakte. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2017 11:14 PM

Darren
"Dat is nou juist zo leuk ze zijn al miserabel maar we kunnen het nog miserabeler maken als jij dat wilt Sarahtje." Zei ik verleidelijk terwijl ik haar probeerde te lokken.

Rosie
Ik kreunde het uit en trik zachtjes aan zijn haar terwijl ik volop klaar kwam op zijn tong. Mijn lichaam voelde warm aan terwijl het net leek alsof alle stress er uit was gegooit door zijn geweldig spel in oraal seks." Ik neem aan dat je me nu gaat neuken?" Vroeg ik hijgend en speels terwijl ik overeind ging zitten en hem kuste. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2017 10:39 PM

Darren
"Kom naar huis." Zei ik simpel "vandaag kan er geen bloed aan je handen zitten ik heb genoeg voor je in de kerker als je echt bloeddorst heb." Zei ik tegen haar terwijl ik een nipje nam van mijn wijnglas.

Rosie
Ik kreunde het uit en keek naar hem zijn gezicht stond speelser dan ooit. Terwijl ik greep naar zijn haar "omg Levi" zei ik verlekkerd en grijnzend. Ik voelde mijn orgasme al aanstalte maken door zijn geweldige tong. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2017 10:17 PM

Rosie
Als hij zijn vingers begint te gebruiken probeer ik mijn kreunen in te houden. Mijn handen gleden over zijn rug. Terwijl ik mijn benen iets wijder deed om hem te voelen. Levi was echt lekker al zeg ik het zelf van hem kon je gewoon geen genoeg krijgen. Mijn tante had 2  geweldige en knappe jongens opgevoed ze leken dan niet op elkaar maar ze hadden wel iets waar aan je gewoon gelijk kon zien dat ze related zijn hun glimlach. 

Darren
Ik belde Sarah op en kon al ruiken dat ze uit het kasteel was geglipt. Als ik er was.. werd ze ineens een troublemaker. Maar we moesten imuum blijven vanwege het volk eerst moesten we trouwen en darma konden we doen wat we willen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/02/2017 09:52 PM

Darren
Ik schonk mezelf wat wijn in en ging in bed liggen. Mijn gedachtes vlogen even terug naar wat er net was gebeurt. Eigenlijk klopte het totaal niet ik die Sarah neuk en dan was het ook nog is vrijwillig.
Het beeld dat ik haar ass volop neersloeg op mijn bureau bleef nog in mijn gedachtes hangen. En ik hoe haar bevredigde met mijn mond al kon ik wel zeggen dat ze heerlijk smaakte. Nee dit klopte niet. 

Rosie
Ik voelde mijn tepels priemen en kreunde zacht. Ik liet hem me helemaal onder handen nemen. Was ik dom bezig? Dat vroeg jezelf dan af na alles wat hij had geflikt met Sarah. He broke my heart twice and i still love him.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  217  |  218  |  219  |  220  |  221  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page