Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  217  |  218  |  219  |  220  |  221  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/08/2017 06:45 PM

Sarah
Ik glimlachte en kwam overeind terwijl ik met Darren naar zijn kamer liep. Ik knikte. 'Ik heb het hier altijd naar mijn zin.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik beet op mijn lip en liep zijn kamer binnen waarna ik op zijn bed ging zitten. 'Wat wil je spelen?' vroeg ik hem en keek zijn kamer rond.

Levi
Als ik binnen kom was ze al meteen in de mood. Ik ging op mijn knieën en nam haar voet vast. Ik drukte er tedere kusjes op en keek ondertussen naar Rosie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/08/2017 05:13 PM

Sarah
Lichtjes bloosde ik wanneer Levi bloesem uit mijn haren haalde. Als ik een stem hoor keek ik op en zag dat het Darren was. Klein glimlachte ik naar hem. 'Tuurlijk.' zei ik tegen hem. Al had ik totaal geen bezwaar met Levi die met mijn haar frunnikte. Zodra Darren vermelde dat Rosie er was stond hij meteen op. 'Veel plezier.' zei hij waarna hij nog kort door het haar van Darren ging en vervolgens naar binnen liep.

Levi
Als Darren opeens naast ons stond glimlachte ik naar hem. Bij het woord Rosie was ik al verkocht. Ik kwam overeind. 'Veel plezier.' zei ik tegen ze en schudde speels het haar van Darren door elkaar. Ik liep terug naar de mansion waar ik elke kamer doorzocht op zoek naar Rosie. Uiteindelijk maakte ik haar kamer deur open en zag haar staan. 'Welkom terug, Prinses Rosie.' Zei ik grijnzend met een korte buiging.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/08/2017 04:36 PM

Sarah
'Echt houden van?' vroeg ik lipbijtend. Dat is wel heel lang terug. 'Ik was 15...' zei ik tegen hem en dacht even terug aan toen.

Sarah 
Ik liep door de tuinen van de Bonasis mansion en bleef even zitten bij het meertje. Er dreven blaadjes van de bloesembomen over het water wat me deed glimlachen. Achter me hoorde ik voetstappen waarna ik merk dat Levi naast me kwam zitten. 'Wat ben je aan het doen?' vroeg hij. Ik glimlachte zwakjes naar hem. 'Even weg van die madness.' zei ik tegen hem. 'Je familie is nog al... overweldigend.' zei ik en beet op mijn lip terwijl ik Levi van top tot teen bekeek.

Levi
'Vertel mij wat.' zei ik zuchtend. Ze waren nu al bezig met onze toekomst te voorspellen. Vooral die van Darren. Ik was het er niet mee eens. Darren moest een kind kunnen zijn.  Ik zuchtte en keek naar Sarah. 'Laten we maar zeggen dat hoe langer en vaker je hier bent je eraan went.' zei ik en haalde wat bloesem uit haar haar.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/08/2017 02:24 PM

Levi
'Nee, want 1 glas wijn word al snel 2 glazen en 2 glazen worden al snel glazen whiskey.'zei ik tegen haar en liep haar achterna de badkamer in. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kus op haar lippen. 'It's for your own good.' zei ik en haalde een hand door haar haar waarna ik haar voorkroop en onder de douche ging staan.

Sarah
Fronsend keek ik hem aan. 'Waarom?' vroeg ik. Als hij echt gevoelens voor me had wil je toch niet horen hoe iemand anders bij je is geweest? Ik zuchtte en keek hem aan. 'Oké dan.' zei ik uiteindelijk en beet op mijn lip.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 08/08/2017 01:06 PM

Alexia
Ik lachtte kort om het antwoord van Xander. Al snel zagen we Bo al aankomen en we naar de balie liepen. Al snel had iedereen zijn of haar ticket en liepen we binnen. Er was behoorlijk veel veranderd sinds de vorige keer dat ik hier was. Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op. 'Ik volg jullie, ik zou me hier geen weg meer weten.' grinnikte ik. 'Ja vooral met jou gevoel van richting.' zei Chelsea. Ik lachte en gaf haar een duwtje. 'Alsof die van jou zo geweldig is.' zei ik. Ze knikte. 'Guys, ik weet al waar we echt het eerste in moeten.' hoorde ik Liam zeggen die naar een hele hoge glijbaan wees die bijna helemaal stijl naar beneden ging om vervolgens in het zwembad te belanden. Ik beet op mijn lip. Die was wel erg hoog. 'Wil je dood ofzo?' lachte ik een beetje nerveus. Het was niet dat ik hoogtevrees had maar het was altijd dat ik van te voren bang was voor alles totdat ik het probeerde. 'Ik ga wel mee.' hoorde ik Chelsea zeggen. Ik grijnsde kort en keek de groep rond die ook mee wouden. 'Vooruit dan. Ik ga ook wel.' lachte ik. 'Je weet heus wel dat als je eenmaal geweest bent je niet meer te stoppen bent Lexi.' zei Chelsea terwijl ze kort in mijn wangen kneep. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Mafkees.' gniffelde ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/08/2017 12:37 PM

Levi
Als ze overeind kwam en de sleutel had gejat stond ik op en rende op vampier snelheid op haar af. Aan haar middel trok ik haar weg van de keuken. 'Dat gaan wij dus mooi niet doen.' zei ik tegen haar terwijl ik in een snelle reflex de sleutel van haar afnam. Ik liep ermee naar de slaapkamer en verstopte hem op een plek waar ik wist dat ze hem niet zou vinden.

Sarah
Een elektrische siddering ging door mijn lichaam wanneer zijn handen mijn heupen aanraakte. Ik keek hem recht in zijn ogen aan. Het werkte bijna hypnotiserend. Ik knikte en een grijnsje ontstond op mijn mond. 'Are we going to have fun?' vroeg ik. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/04/2017 11:31 PM

Sarah
Fronsend keek ik naar Darren wanneer hij de jongen naar zich toe riep. Als zijn familie embleem op het lichaam van de jongen verscheen fronste ik. Ik wist niet dat hij dat kon. Als hij me zegt dat hij dacht dat ik de jongen zou doden schudde ik mijn hoofd. 'Die vrouw was vreselijk irritant.' zei ik en veegde langs mijn mondhoeken.

Levi
'Het is net als fietsen. Je verleert het niet.' zei ik met een grijnsje en drukte een kus in haar haar. 'I missed you.' zei ik tegen haar en streelde met mijn vingertoppen over haar arm.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2017 11:59 PM

Sarah
Ik keek op en beet op mijn lip. De vrouw smeekte en smeekte om niet vermoord te worden. Het kind hield zich stil. Ik bekeek ze beide. Binnen no time had ik mijn tanden in de vrouw haar nek gezet. Je bent echt de slechtste moeder ter wereld als je je kind laat vermoorden om je eigen hachje te redden. Ik dronk zoveel dat ze levenloos in mijn armen hing. Ik beet zo hard dat ik haar kop er zowat afrukte en gooide dat op de grond. Met mijn grote rode ogen keek ik naar de kleine jongen die vol met angst naar me keek.

Levi
Ik gromde diep en luisterde naar haar gekreun wat me alleen maar geiler maakte. Ik begon harder te pompen en hield mijn grip bij haar heupen waar ik in kneep.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2017 11:22 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Fine.' zei ik zuchtend en stond op. Ik hing de telefoon op en liep terug richting het kasteel. Wanneer ik eenmaal daar ben liep ik binnen en zag hem al in de living staan. 'Waarom mag ik geen lol hebben met lekkere hapjes die nog weg kunnen rennen. Het leukste is de jacht.' pruilde ik naar hem en nam zijn wijnglas over.

Levi
Ik grijnsde breed en likte alles schoon wanneer ze klaar kwam. 'Goed geraden.' zei ik en tilde haar op. Ik zette haar neer op de eettafel en schoof mijn vriend bij haar naar binnen waarna ik begon te stoten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2017 10:55 PM

Sarah
'Pret bederver.' zei ik tegen hem en zuchtte. 'Ook geen klein nipje?' vroeg ik door de telefoon met een pruillipje. 'Je kerker zit vol met miserabele mensen. Mensen die genieten van het leven zijn lekkerder en leuker om te teisteren.' zei ik tegen hem en bekeek de jongens bij de pooltafel.

Levi
Ik grijnsde breed en probeerde haar meest intense orgasme ooit op te wekken. Ik focuste me op haar genotsknobbel. Ik wilde haar horen schreeuwen van genot voordat ik haar beloonde door haar te neuken.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  217  |  218  |  219  |  220  |  221  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page