Search for posts by Ellytjevdb

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  37  |  »  |  Last Search found 363 matches:

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/26/2016 08:28 PM

Rosalie
Ik knik klein en begrijpelijk. Jammer genoeg ben ik dus al mijn pasjes kwijt en ook nog eens mijn fiets. Hoe ga ik nu thuis geraken? De jongen helpt me om goed overeind te komen en bied aan om met hem mee te gaan. Normaal gezien zou ik het niet vertrouwen, maar voor nu zou het wel handig zijn. "Rosalie", zeg ik met een zwakke glimlach. "Misschien kan ik wel even meegaan ja", zeg ik zacht. Ik kijk hem aan met de meest vriendelijke blik die ik kan opzetten ondanks de pijn. Hopelijk doet hij me niks en anders zal ik hem wel laten zien wat ik allemaal geleerd heb bij mijn jiujitsulessen. "Woon je hier ver vandaan?" vraag ik.

Rosalie_Palvin_4.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 05/25/2016 07:41 PM

Rosalie
Ik moet flauwgevallen zijn, al dan niet van de pijn. De koude slaat rond mijn lichaam en voorzichtig open ik mijn ogen. Nog steeds bonkt mijn hoofd erg hard, maar mijn aandacht wordt getrokken door een jongen die voor me neergehurkt zit. "Hallo", herhaal ik zijn woorden. Ik probeer rechtop te gaan zitten en voel ondertussen in mijn tasje. Mijn mobiel zit er gelukkig nog in, maar mijn portemonnee is verdwenen. "Heb jij toevallig een man gezien op een vrouwenfiets?" vraag ik verward. Misschien heeft deze jongen wel gezien wij me bestolen heeft. Waarschijnlijk niet, maar ik kan het wel vragen voor de zekerheid. Ik grijp naar de achterkant van mijn hoofd wanneer er een pijnscheut door me heen schiet. "I-ik moet naar huis", zeg ik terwijl ik probeer op te staan, wat overigens nogal moeilijk gaat. Het moet vast een grappig zicht zijn, ik lijk wel dronken, maar dat ben ik niet.

Rosalie_Palvin_3.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

from Ellytjevdb on 05/25/2016 06:01 PM

Rosalie
Het verjaardagsfeestje van Lies loopt op zijn einde. Er zijn nog enkele mensen, maar ook deze maken zich klaar om te vertrekken. Dat is ook normaal aangezien het al heel erg laat is. Lies is 18 geworden, iets wat natuurlijk uitbundig gevierd moest worden. Alleen kan ik niet blijven logeren, wat eerst wel het plan was, morgenavond moet ik namelijk bij een bedrijf gaan solliciteren als bijbaantje en anders geraak ik niet optijd thuis om me dan nog klaar te maken.
"Ik ga maar eens", zeg ik met een droevig gezicht. "Het was echt super, bedankt Roos", glimlacht Lies. Spontaan begin ik ook te glimlachen. "Je weet zeker dat je met de fiets kan?" vraagt ze voor de zekerheid. "Ja, ik red me wel. Ik spreek je later!" zeg ik voordat ik de deur uitstap. Ik neem mijn fiets, stap op en vertrek. Gelukkig is het niet super ver naar mij thuis. Mijn ouders zijn op zakenreis en verwachten me daarom ook niet vroeg thuis, waardoor ik ook nog eens het huis voor mij alleen heb. Onderweg overloop ik de avond nog eens. Het was supergezellig en ik heb goed kunnen praten met verschillende mensen. Met een goed gevoel sla ik de hoofdweg in. Vanaf hier is het niet meer zo ver tot ik thuis ben. Er valt een onnatuurlijke schaduw op de baan en enkele seconden later lig ik op de grond. Stevig omklem ik mijn tasje, waar mijn portemonnee blijkbaar is uitgevallen want die ligt een meter verder op de grond. "Hé!" roep ik, maar niemand reageert. De dader raapt hem op, springt op mijn fiets en rijdt weg. Mijn hoofd begint te bonken en ik voel aan de achterkant dat er wat haar samenkleeft. Ook een knie ligt open. Het prikt verschrikkelijk en ik ga waarschijnlijk niet goed vooruit geraken.

Rosalie_Palvin_2.jpg

cooltext1643255418.png

Reply Edited on 05/25/2016 07:35 PM.

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: WELKOM!

from Ellytjevdb on 05/23/2016 09:26 PM

Ik ben het 2de modje! Ook bij mij kan je terecht met al je vragen!

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

O || I will always love you (18+)

from Ellytjevdb on 05/23/2016 06:06 PM

Met Brokenose

Ik : Rosalie Palvin || 18

Jij : jongen + begin

Rosalie_Palvin_1.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 05/22/2016 02:03 PM

Skyler
Ik moet bijna huilen van opluchting, wat zal het dan zijn als ik de rol ook daadwerkelijk heb. Ik kijk Jayden aan met een brede glimlach. "Het was niet gelukt zonder jou", zeg ik lief, waarna ik een kus op zijn lippen druk. "We kunnen wat gaan eten om te vieren dat het zo goed ging?" stel ik grijnzend voor. Ik zoek altijd wel een excuus om samen met Jayden iets te kunnen eten of drinken, maar dit is toch wel een van de betere redenen. Het is altijd zo gezellig, dat ik het ook deze keer niet kan laten om voor te stellen. "Of... We kunnen naar mij thuis gaan en daar zelf wat koken?" stel ik als tweede voor. Zelf koken is altijd lachen met Jayden. Er gaat altijd wel iets (bijna) fout, maar uiteindelijk komt er wel iets eetbaars uit het hele experiment.
Ik neem Jaydens hand en zo wandelen we het gebouw uit. De zon die schijnt, de geslaagde auditie, Jayden bij me. Wat heb ik nog meer nodig om gelukkig te zijn? Het lijkt wel alsof ik op wolkjes loop. Nu maar hopen dat ik snel de uitslag weet zodat ik niet dagenland aan mijn iPhone gekluisterd zit.

Skyler_Moore_61.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: COMPETITIE HELLOBLOG

from Ellytjevdb on 05/22/2016 10:43 AM

HH :)

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: TDS pagina > VERNIEUWD.

from Ellytjevdb on 05/15/2016 09:23 PM

Yeah! :)

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)

from Ellytjevdb on 05/15/2016 08:29 PM

Skyler
Er staan drie stoelen klaar waarop je kan gaan zitten tijdens het wachten. Er zit nog een ander meisje dat zenuwachtig met haar schoen tikt. Ze schenkt me een vlugge, onvriendelijke blik. Hierdoor zakt de zwakke glimlach langzaam van mijn gezicht. Ik ga op de stoel zitten en neem mijn mobiel. -Onvriendelijke tegenstander naast me :/ X- stuur ik naar Jayden. De deur gaat open en een meisje komt met een droevig gezicht naar buiten. "Awh lieve Kate. Je deed het vast geweldig! Alleen niet zo goed als ik, leg je er maar bij neer", zegt het onvriendelijke meisje. Het lijken wel 'vriendinnen' van elkaar te zijn, zeker omdat het ene meisje de naam kent van de andere. Er komt een vrouw naar buiten, een minuut nadat de meisjes weer naar buiten zijn gegaan. Ze vraagt naar mijn naam en gebaart dan dat ik mee naar binnen mag komen. Ze ziet er erg vriendelijk uit en ik snap niet waarom het meisje voor me bijna aan het huilen was. Ik stel mezelf voor en mag dan mijn stukje spelen. Met zo veel mogelijk gebaren en intonatie probeer ik mijn gevoel in de scène te legggen.
Ik kom naar buiten met een goed gevoel, alsof ik al weet dat ik de rol heb. Er werd me verteld dat ik het erg goed gedaan heb en dat ik zeker een grote kans maak. Alles verliep vlot en ik heb niet één keer moeten nadenken over mijn tekst, alsof alles gewoon over mijn lippen rolde zonder dat ik erover na moest denken. Vrolijk wandel ik weer de trap af, volg het bordje met 'wachtkamer' en kom uit bij Jayden. Vrijwel meteen vlieg ik rond zijn hals. "Het ging zo goed! Ze zeiden dat ik een grote kans maak", zeg ik opgewonden.

Skyler_Moore_60.jpg

cooltext1643255418.png

Reply

Ellytjevdb

26, female

Level 26

Moderator

Re: Ik moet jullie wat bekenen.

from Ellytjevdb on 05/15/2016 08:13 PM

Welkom terug! ♥

cooltext1643255418.png

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  37  |  »  |  Last

« Back to previous page