Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 11/27/2019 11:38 PMAlvira
Ik zuchte en keek hem aan. 'We waren... raar. We haten elkaar, maar hadden wel seks met elkaar. Je beschermde me, waarna je een mes in mijn rug stak en daarna beschermde je me weer toen Amine die idioot op me af had gestuurd om me neer te knallen.' zei ik. Ik liet het stuk dat ik de kans om mijn vader te vermoorden van hem had afgepakt nog maar achterwege.
Mathías
'Bungalow. Is dichterbij.' zei ik en liet haar instappen. 'Wat moest die opschepper van je?' vroeg ik haar waarna ik de limo in stap en de chauffeur naar de bungalow liet rijden. Hij lag ergens afgelegen dus gestoord zouden we zeker niet worden.
from LostSouls on 11/27/2019 11:16 PMAlvira
Als hij vroeg of ik had gehuild veegde ik snel onder mijn ogen. 'Tuurlijk niet, waarom zou ik huilen. Tis vast uitgelopen onder het sporten.' zei ik en stapte uit. 'Je moet nu niet alleen zijn. Je verveelt je dood en aan je ouders heb je ook niks. Aangezien Mathías bij die gore slet van hem is dacht ik dat je misschien wel wat hulp en entertainment kon gebruiken.' Ik glimlachte zwakjes. Geen idee waarom, maar bij Easton voelde ik me beter. Ook al wist ik dat hij me haatte.
Mathías
Ik liep naar buiten met mijn tas op mijn rug en zag die gladjakker bij Saia staan. 'Moet jij geen gymzaal opruimen?'vroeg ik hem en sloeg mijn arm om Saia heen. 'Zullen we gaan?' vroeg ik Saia en keek vervolgens weer naar die Duncan zodat hij zou kunnen oprotten.
from LostSouls on 11/27/2019 08:33 PMAlvira
Ik was inmiddels naar het Hugues huis gereden. Ik had van Mathías meegekregen dat hij het maar niks vond dat Easton hier alleen was met hun ouders. Ik durfde alleen niet naar binnen. Hij had een hekel aan me, wist niet meer wie ik was. Zo te zien had ik niet eens naar binnen hoeven gaan. Easton kwam naar buiten en tikte op het raam van mijn auto. 'Wat doe jij hier buiten?! Je moet rust houden.' zei ik bezorgd
Mathías
'Ach zeik niet. Het is niet alsof jullie nu fucking arm zijn. Aanstellers.' zei ik tegen ze en ging op mijn plek in het veld staan. Als die gozer me beterschap wenste met Easton knikte ik enkel en ging gewoon verder met de les. Ze konden zeiken wat ze wouden. wat hun allemaal kwijt waren was misschien 1/32e van hun vermogen.
from LostSouls on 11/27/2019 09:58 AMAlvira
Als alle ballen om me heen vliegen probeerde ik er zoveel mogelijk te ontwijken. Zodra iedereen klaar was en de ballen op waren kon ik alleen maar lachen. 'Jullie kunnen wel ballen naar mij gooien omdat jullie een beetje geld kwijt zijn. Maar de echte crimineel ligt onder de grond. Doe wat jullie willen, het maakt jullie er niet beter op.' zei ik en haalde mijn schouders op.
Mathías
Ik schudde mijn hoofd en snoof minachtend door mijn neus. 'Misschien als u betere research had gedaan naar uw studenten voor hier te komen staan had u geweten dat Easton op dit moment net uit het ziekenhuis komt en niks kan uitvoeren.' zei ik en keek op als ik allemaal ballen hoor stuiteren. 'Misschien moet u wat beter op uw klas letten.' zei ik en liep terug naar iedereen. 'Zijn jullie nu klaar met jullie kinderachtige gedoe?' vroeg ik en keek vooral Saia aan.
from LostSouls on 11/26/2019 03:31 PMAlvira
Ik liep het veld in en het eerste potje begon. Zonder Mathías dan wel. Ik stond als aanvaller op mijn plek en keek naar Sabrina die me zojuist voor slet uitmaakte. Zodra ik de bal kreeg sloeg ik hem keihard op haar waardoor ze op de grond viel en zo te zien zelfs een bloed neus had. 'Oh wat erg, nou ja. Misschien dat je plastisch chirug zijn gereedschap ergens anders kan steken.' zei ik en zag hoe ze opstond en met een vriendin beledigd weg liep. Even een realisatiepuntje voor mezelf. Ik kan me wel super zielig gaan opstellen, of ik kan het criminele idee dat iedereen van mij heeft waarmaken en zorgen dat ze me vrezen. Plus dat ik nog genoeg geheimen van iedereen had om ze onder de duim te houden. No way dat ik de zieligerd ga uithangen. Klaar ermee.
Mathías
Als die sump van een gymleraar mij apart riep liep ik zuchtend naar hem toe. 'Wat wilt u?' vroeg ik hem en sloeg mijn armen over elkaar terwijl ik hem verveeld aan keek. Wat dacht hij nou? Gezag te komen uitvoeren over mij terwijl hij zelf net komt kijken. Opgetyft ermee.
from LostSouls on 11/26/2019 10:52 AMAlvira
Ik negeerde de namen en glimlachte naar de docent. 'Je hoort het. Alvira slet Vargas. Aangenaam.' zei ik en kwam overeind wanneer er teams werden gemaakt. Niet dat ik gekozen zou worden, maar meer om de docent wat beter in me op te kunnen nemen. 'Ik zal maar uitkijken als ik u was. Het mag dan blijkbaar mijn middle name zijn hier tegenwoordig, maar ik ben by far niet de grootste slet.' zei ik tegen hem. Hij zag er lekker uit en ik wist zeker dat de helft van alle wijven hier op hem zouden gaan geilen voor een hoger punt.
Mathías
Ik haalde diep adem en kwam overeind met Xavier. 'Oké. Ik kies Saia.' zei ik met een grijnsje. 'Gué.'zei Xavier en zo ging het kiezen verder. Alvira kwam uiteindelijk maar bij Xavier terecht ook al wou hij nog liever met 1 iemand minder spelen.
from LostSouls on 11/26/2019 10:39 AMAlvira
Ik strikte mijn veter als ik dat geslijm hoor bij Saia. Ik rolde mijn ogen en bleef even zitten tot dat iedereen weg was. Ik liep naar de wasbak waar een kleine spiegel boven hing en keek mezelf aan. 'Gewoon, blijven ademen.'zei ik zacht tegen mezelf. Ik had een knoop in mijn shirt gelegd zodat een klein beetje buik zichtbaar was en een strak kort broekje. Natuurlijk de kleuren van de school. Ik hoorde binnen al gepraat en liep vervolgens het kleedlokaal uit. Ik zag dat de les al was begonnen en liep naar het uiteinde van de bank waar ik met mijn benen over elkaar ging zitten.
Mathías
Ik sloeg mijn armen over elkaar. Flirtte hij nou met mijn meisje? Ik kreeg een klein schouder duwtje van Xavier en ik keek hem aan. We wisten precies wat we dachten. Als vervolgens Alvira binnen komt als laatste terwijl iedereen eigenlijk al zat, viel het stil. Dit werd een interessant jaar.
from LostSouls on 11/26/2019 10:11 AMAlvira
Ik zuchtte en liep met ze mee. Als Xavier zich bij ons aansluit, maar mij totaal negeert voel ik toch wel een steek van binnen. Hoe oppervlakkig konden mensen hier zijn. Mijn eigen vrienden die me nu zelfs als grof vuil behandelen. Ik beet op mijn lip en hield wijselijk mijn mond. Als we de gymzaal in lopen en Saia tegen de nieuwe leraar opbotste bekeek ik hem. Mijn god, wat een hunk. Ik beet op mijn lip en liep langs iedereen naar het kleed lokaal. Saia en Mathías waren drukker bezig met Xavier dus kon ik me net zo goed gaan omkleden. Ik keek nog een keer achterom naar de gym docent en liet een glimlachje naar hem blijken als ik zie dat hij ook naar mij kijkt.
Mathías
Ik keek naar de gym docent en wist niet precies wat ik van hem moest vinden. Alvira liep richting het kleedlokaal en ik zag hem wel kijken. Dit beviel me in iedergeval niet. 'Hallo, aarde aan Mathí.' zei Xavier. 'Ja, sorry. Wat zei je?' vroeg ik. Hij zuchtte. 'Na school, blowen.'zei hij. Ik knikte. 'Ja, sure.'
from LostSouls on 11/25/2019 10:37 PMAlvira
'Hij heeft mijn leven gered. Dat is de enige reden.' zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar. 'Ik was trouwens al zo goed als weg, maar je vriendje gooide roet in het eten.' zei ik en keek naar Mathías. 'Je kunt niet zeggen dat je me niet dankbaar bent.' zei hij. Ik zuchtte en knikte. 'Sorry.' zei ik zacht en knikte. 'Ik ga wel met jullie mee.'zei ik en beet op mijn lip terwijl ik weer naar het gebouw keek.
Mathías
'Het zal wel mee vallen joh. Je bent zo lang weg geweest. Je valt misschien niet eens meer op.' probeerde ik haar moed in te praten. Natuurlijk wisten we allemaal dat dit een dikke leugen was. Alle aandacht zou naar haar gaan. De discussie ging al heel lang zo over waar ze zou uithangen.
from LostSouls on 11/25/2019 06:49 PMAlvira
Als dan opeens Saia naar me toe kwam keek ik op en glimlachte zwakjes. 'Weet je zeker dat je gezien wilt worden met het criminele uitschot van de school?' vroeg ik haar en keek naar Mathías die zijn bezorgde gezicht op had staan. Wat ik ook wel snap nu met Easton. Hij wist 2 jaar van zijn leven niet meer.