Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 20 | 21 | 22 | 23 | 24 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 11/12/2017 08:41 PMSam
Ik glimlach als ze zegt dat ik goed kan kopen en geef haar een kus. Ik grijns als ze dat zegt en loop met haar naar de bank waar ik haar op neerleg. Ik ga boven haar hangen en zoen haar.
from Aimee on 11/03/2017 06:59 PMSam
Ik lach zacht en beantwoord haar kus. Als ik de lasagne op tafel heb gezet zeg ik lachend "Nu maar hopen dat het ook lekker is" Ik loop naar haar toe en til haar lachend op terwijl ik haar kus.
from Aimee on 10/28/2017 12:22 AMSam
Ik lach zacht en knik even. "Alleen omdat het je zo goed staat" zeg ik grijnzend en geef haar een kus. Ik lach zacht en zeg "Waag het niet" Ik haal de lasagne uit de ovenen zet het op tafel.
from Aimee on 10/26/2017 07:05 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Klopt" Ik trek haar wat dichter tegen me aan en zeg lachend "Daarom heb ik hem ook gekocht" Ik beantwoord haar kus en lach zacht. "Mooi, want ik heb een beetje veel gemaakt." Ik laat haar los en draai me om om de lasagne in de oven te doen.
from Aimee on 10/26/2017 11:39 AMSam
Als ik bijna klaar ben met koken hoor ik Anya achter me en ik glimlach even. Als ik haar amren om me heen en een kus in mijn nek voel draai ik me om. Ik lach zacht als ik zie dat ze een shirt van mij aan heeft en zeg glimlachend "Staat je goed" Ik leg mijn handen op haar heupen en zien haar.
from Aimee on 10/25/2017 08:54 PMSam
Ik lach zacht als ik haar hoor roepen en kome weer rechtop zitten. Ik kijk even op de klok en zie dat het 18:00 uur is. Ik sta op en loop naar beneden om alvast te beginnen met koken.
from Aimee on 10/24/2017 07:13 AMSam
Ik lach zacht en druk haar stevig tegen me aan. "Mij ook niet, ik kan wel iets van lasagne maken" zeg ik en ik beantwoord haar kus. Ik pruil even als ze opstaat en zeg "Mooi" Ik glimlach als ze me een paar kusjes geeft en knik. Ik kijk naar haar als ze de kamer uitloopt en ik laat me achterover op bed vallen.
from Aimee on 10/23/2017 08:05 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Hm, ik voelde me ook een beetje eenzaam, maar gelukkig nu niet meer" Ik kijk naar haar en haal mijn schouders even op. "Weet ik niet, zal ik koken of wil jij dat doen?" vraag ik lachend en geef haar een kus. Ik kijk naar haar als ze aan mijn haar frunnikt en lach zacht "Zit het nu weer goed?" vraag ik lachend aan haar.
from Aimee on 10/23/2017 07:56 PMSam
Ik lach zacht als ze op mijn schoot gaat zitten en zeg "Nee, maar dit vind ik zeker niet erg" Ik leg mijn handen op haar heupen en kijk haar aan. Ik lach zacht als ze me een kus op mijn neus geeft en ik geef ook een kus op haar neus.
from Aimee on 10/23/2017 07:48 PMSam
Ik draai me naar haar om en zoen haar even. Ik sla de handdoek om mijn middel als ik me heb afgedroogt en loop naar de kamer. Ik pak een trainingsbroek en een shirt en doe die aan. Ik ga op het bed zitten en kijk even naar Anya.