Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  218  |  219  |  220  |  221  |  222  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/01/2017 11:52 PM

Darren
Ik stikte bijna in mijn hijs bij het horen van dat en keek haar grijnzend na. A king from hell needs a evil Queen. Ik kwam overeind en liep mijn kantoor uit richting mijn kamer voor een bad. Of was het nu ook zo dat ik en Sarah samen moesten slapen.

Rosie
Ik keek met een gloed in mijn ogen hoe hij zich ontdeed van zijn shirt. Mijn vingers streelde kort over zijn abs. Terwijl ik mijn badjas had los gewikkeld. Nu wilde ik hem alleen meer.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 11:28 PM

Darren
Hijgend zakte ik weer terug in mijn bureau stoel. Terwijl ik naar Sarah keek die midden op mijn bureau lag.'' En toch blijf je me verbazen'' zei ik hijgend terwijl ik mijn broek omhoog hees en mijn bloesknopen dicht knoopte. Ik zette mijn stropdas weer goed en sloeg nog 1 keer op haar bil ''i will make you crazy in love with hell.'' Zei ik duivels terwijl ik een joint opstak.

Rosie
Als hij om toestemming vraagt laat ik hem binnen en voel ik zijn tong dansen met de mijne. Vroeger kon hij niet eens tongen maar nu leek hij wel een pro. Ik liet zijn lippen kort los en keek hem aan in zijn ogen ''i want you.'' Zei ik zacht tegen hem terwijl ik mijn rechterhand door zijn haren liet glijden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 11:09 PM

Darren
Met nog een laatste stoot kwam ik in haar klaar maar ik ging toch door om haar te laten komen. Mijn bureau begon al te kraken terwijl ik de adrenaline door me heen voelde stromen dit was pas goeie seks.

Rosie
Ik plaatste mijn lippen zachtjes op de zijne terwijl het dit keer intens was met passie. Ik was zwak als het om hem ging. Ik plaatste mijn handen op zijn schouders en kwam terecht op zijn schoot. We mochten misschien wel familie zijn maar we gaven er echt niks om behalve om elkaar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 10:18 PM

Darren
Als ze dat zegt ga ik harder en dieper. Ik had haar nog nooit zo gehoord. Ik nam haar haren vast en trok er hard aan terwijl ik bleef door gaan met petsen geven." My Queen" gromde ik met rode ogen.

Rosie
Als hij me tegen zich aan neemt schrik ik in de eerste instantie. Maar ik voelde me verzwakt en keek hem aan "do you love me?" Vroeg ik zacht. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:40 PM

Darren
Ik likte alles schoon en keek haar grijnzend aan. Ik trok haar overeind en kuste haar lippen kort terwijl ik haar ruig omdraaide op mijn bureau en haar aan haar heupen richting mijn vriend trok. Ik maakte mijn vriend nog even nat met haar geil en glee in haar terwijl ik haar bil neersloeg.

Rosie
"Ik moest zeggen van ene Levi dat je een idioot bent." Zei ik ineens met waterige ogen terwijl ik 1 traan liet gaan maar nog steeds naar de koelkast keek. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:17 PM

Rosie 
Als hij dat zegt slik ik kort. Ik draaide de kraan dicht. En deed een badjas aan terwijl ik mijn haar in een knot deed. Ik kwam de badkamer uit "still dont know if he ever Will love me." Zei ik zuchtend terwijl ik naar de koelkast liep en een cola blikje nam.

Darren
Ik ging steeds sneller en raakte verslaafd aan de smaak. Ik zoog kort aan haar genotsknobbel om haar dichter naar haar orgasme te brengen en keek haar met rode ogen aan. Ogen die verlangens hadden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 09:05 PM

Rosie
"Nee.. ik vind iemand anders leuk." Zei ik terwijl ik mijn haren waste "maar die gene brak mijn hart 2 keer zelfs zonder dat hij het door heeft." Terwijl ik het over hem had.

Darren
Mijn mond legde ik tegen haar vriendin terwijl ik begon aan mijn tongskills. Mijn handen gleden naar haar borsten die ik fijn kneep terwijl ik gewend raakte aan de smaak.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 08:46 PM

Sarah
"Wat had jij geen behoeftes toen je met die zwarte schaap was?" Zei ik terwijl ik zijn  spelletje door had. Ik draaide de kraan open en liet mijn kastanje bruine haren over mijn rug glijden.

Darren 
Als ik haar alleen maar natter voel worden. Stop ik met plezieren en laat ik me zakken op mijn bureau stoel ik schoor aan. En nam haar heupen vast terwijl ik een zuigzoen op haar lies plaatste om haar te teasen.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 08:05 PM

Darren
Als Sarah me ineens zo bespringt ga ik er in mee. Ik trok haar jurk over haar hoofd. En tilde haar op terwijl ik haar liet liggen op mijn bureau. Mijn handen namen haar stringbandjes vast en trokken die over haar benen zo ergens de kamer in. Ik spreiden haar benen en liet mijn wijsvinger en middelvinger kort in haar mond glijden. Waarna ik die zo over haar buik naar beneden liet gaan en in haar grotje dokken mijn duim hield zich in de tussen tijd bezig met haar genotsknobbel. Terwijl ik een zuigzoen op haar knie maakte. En me voor over boog om vervolgens haar nek te bombarderen met zuigzoenen mijn vingers gingen in de tussen tijd gewoon door.

Rosie
"Nee dit keer is het gewoon Grieks eten wat je ruikt." Zei ik met een knipoog terwijl ik Roy had afgewezen en we uit eten zijn gegaan. Ik trok mijn jurk en lingerie midden in de kamer uit en deed de badkamerdeur open. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 07:36 PM

Darren
Als ik Sarah zie staan bij de deur kijk ik haar fronsend aan." Kan ik iets voor je doen?" Vroeg ik terwijl ik haar geintreseerd aankeek." En mijn telefoon aan de kant zette.

Rosie
Ik liep gewoon naar binnen en keek Lev aan ik plofte naast hem en zag de krant die ik gewoon pakte. Ik las het artikel en grinnikte zacht maar mijn lach ebde langzaam weg als ik zie staan dat Levi wel voor de troon wilde strijden. Ik beet op mijn onderlip en gaf hem het artikel terug "ik gebruik je douche even." Zei ik emotielpos.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  218  |  219  |  220  |  221  |  222  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page