Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  218  |  219  |  220  |  221  |  222  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 08/02/2017 10:31 PM

Sarah
Ik zuchtte kort wanneer mijn telefoon ging. Ik zag dat het Darren was en grijnsde. 'Kun je nu al geen genoeg meer van me krijgen?' vroeg ik met een grijnsje terwijl ik mijn ogen legde op een jongen die pool speelde met zijn vrienden. Hij zag er wel sappig uit. Kort likte ik langs mijn lippen en werden mijn ogen rood.

Levi
Na een tijdje wou mijn tong meer. Ik liet mijn tong van haar hals, tussen haar borsten, over haar buik zo naar haar vriendin glijden. Voor even haalde ik mijn vingers uit haar en likte met mijn tong over haar vriendin om vervolgens haar gevoelige plekje op te zoeken. Na een tijdje betrok ik ook mijn vingers weer erbij en keek grijnzend naar haar genietende gezicht.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2017 09:57 PM

Sarah
Ik kwam overeind en trok snel iets makkelijks aan. Ik had honger. Vampier honger. In een strakke zwarte sportlegging en een strakke top liep ik door het kasteel heen naar buiten. Ik liep al snel door het bos richting het dorpje dichtbij en liep een bar in waar ik aan de bar ging zitten. Ik observeerde de mensen hier en probeerde mijn prooi te kiezen.

Levi
Wanneer ze begon te kreunden stimuleerde me dat om door te gaan. Mijn hand liet ik afglijden naar haar vriendin. Mijn ring en middelvinger liet ik in haar glijden waarna mijn duim haar clit begon te stimulieren. Mijn mond ging terug naar haar hals waar het zuigzoenen drukte op elk stukje huid.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/02/2017 09:40 PM

Sarah,
Ik haalde diep adem en plofte op het bed. Met een zuchtje staarde ik naar het plafond. Misschien was dit nog niet zo een erge positie. Ik nam mijn telefoon erbij en opende de groepsapp tussen Jeremy, Claire en mij. - Alles ok?- had Claire gestuurd. -Alles helemaal prima.- stuurde ik terug met een grijnsje en een blije smiley. Ze moesten eens weten wat zonet was gebeurd. Jeremy zou me voor gek verklaren.

Levi
Kort bekeek ik haar lichaam en schoof de badjas nog verder van haar af. Mijn lippen drukten kusjes in haar hals waarna deze afgleed naar beneden en stopte bij haar borsten. Terwijl de rechterhand haar llinkerborst onderhanden nam was mijn mond druk bezig om haar andere tepel te plezieren.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 11:33 PM

Sarah
Ik kwam langzaam overeind en zocht mijn kleren bij elkaar. Ik haalde een hand door mijn verwarde haar en keek naar hem. 'Zolang je me maar nooit meer alleen laat. I think I'm already in love.' zei ik nog en liep zijn kantoor uit met een grijnsje waarna ik richting mijn eigen slaapkamer liep. Ik beet op mijn lip. Ik wou meer. Dit zou sowieso niet het laatste zijn.

Levi
Wanneer ze dat zegt glimlachte ik en drukte mijn lippen terug tegen de hare waarna ik haar optil en zacht op de bank neerlegde. Ik streelde langs haar lichaam en trok vervolgens mijn shirt over mijn hoofd. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 11:14 PM

Sarah
Wanneer ik zijn goedje in me voelde komen haalde ik diep adem en voelde mijn hoogtepunt komen. Ik kreunde zijn naam op het hardst uit en hijgde van alle inspanning. Het had nog nooit zo waanzinnig gevoeld. Al zeker niet met Darren aangezien het normaal nooit uit vrije wil was.

Levi
Wanneer ik haar lippen voelde schrok ik even, maar herpakte me al snel. Teder zoende ik met haar mee terwijl mijn handen verplaatsen naar haar wangen. Wanneer ze op mijn schoot zit verplaatst mijn rechterhand al snel naar haar billen waar ik hem liet rusten terwijl mijn tong langs haar lippen likte om toestemming te vragen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 10:44 PM

Sarah
Mijn hoofd lag in mijn nek aangezien Darren aan mijn haar trok. De prikkelingen op mijn billen en mijn hoofd liet een sensatie door me heen gaan. Ik riep hard zijn naam uit terwijl hij me hard nam. 'Oh my g...' kreunde ik en voelde hoe hard mijn ademhaling het dak uitging.

Levi
'Why do you think I'm here?' zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. Ik streelde langs haar wang. Het zou alleen maar ellende hebben opgeleverd als ik vorig jaar naast mijn verloving met Sarah een relatie zou hebben met Rosie.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:48 PM

Sarah
Ik beet verleidelijk op mijn lip wanneer hij me van het bureau trekt. Ik speelde met zijn lippen en voor ik het wist stond ik tegen zijn bureau aan. Ik haalde een hand door mijn haar dat nu al warrig zat en voelde hem niet veel later in me glijden waardoor ik diep in ademde. Als ik dan ook zijn hand hard op mijn bil voelde komen kreunde ik hard. 'Harder Darren.' kreunde ik.

Levi
Ik beet op mijn lip en keek op naar Roos en zag haar tranen. Ik kwam overeind en ging voorzichtig naast haar zitten. Ik nam haar tegen me aan en legde haar hoofd tegen mijn borstkas. 'Het spijt me. Ik was echt dom.' zei ik en drukte een kus in haar haar terwijl mijn duim haar traan weg veegt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:29 PM

Sarah
Wanneer hij het tempo opvoerde werd mijn ademhaling minder gecontrolleerd en mijn kreunen werden luider. Na een tijdje kon ik het ook niet meer aan en kwam in een enorm orgasme klaar op zijn tong. Ik greep in zijn haar en hijgde uit.

Levi
'Hij is een idioot dat hij het niet door heeft gehad dat hij je hart brak.' zei ik terwijl ik naar de tv bleef staren die ik aanzette. Ik zapte maar wat van zender naar zender. Alleen franse zenders natuurlijk. Wat wil je anders in Frankrijk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 09:08 PM

Sarah
De eerste aanraking van zijn tong met mijn gevoelige vriendin zorgde al meteen voor een luide kreun. Ik greep aan de rand van het bureau van genot en legde mijn benen wat beter om hem heen. Niemand die me zo kon pleasen als hij dat kon.

Levi
Ik beet op mijn lip en wist wel dat ze het over mij had. 'Sorry.' zei ik en liep met mijn kaken op elkaar gebeten naar de bank waar ik op plofte. Als Rosie er niet was geweest had ik me nu dus een glas bourbon gepakt, maar goed. Ik ben solidair.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 08/01/2017 08:56 PM

Sarah
Ik kreunde en streelde door zijn haar. Wanneer hij stopte keek ik kort op maar zag al wat hij ging doen. Ik holde mijn rug en krulde mijn tenen wanneer hij me teased. 'Darren.' kreunde ik hees en greep kort in zijn haar.

Levi
Ik beet op mijn lip en grinnikte. 'Ja, maar ik was verloofd. Das anders dan met een random jongen.' zei ik tegen haar en klapte mijn laptop dicht. Ik liep richting de badkamer waarvan de deur op een kier stond. Ik leunde naast de deur tegen de muur en keek naar de andere kant van de kamer. 'Vind je hem leuk?' vroeg ik en sloeg mijn armen over elkaar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  218  |  219  |  220  |  221  |  222  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page