Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  219  |  220  |  221  |  222  |  223  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 08/01/2017 06:27 PM

Darren
Ik zat in mijn  kantoor terwijl ik wat brieven ondertekende en hier en daar een handtekening zetten. Ik nam diep adem en was een beetje vermoeid. Meestal hielp seks daar wel bij. Ik keek op mijn telefoon en zocht naar een geschikt slachtoffer.

Rosie
Na een goeie nacht met Roy gehad te hebben. Kwam ik Levi's huis binnen "Lev?" Riep ik terwijl ik mijn haar in een staart bond. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 08/01/2017 03:10 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen "neh ik heb geen honger." Zei ik tegen hem terwijl ik een berichtje van Roy binnen kreeg "vanavond weer?" Ik beet op mijn onderlip hij was wel een goeie afleiding. Ik kwam overeind en deed mijn jas aan "ik heb een afspraak ik kom later wel weer terug." Zei ik simpel.

Darren
 Ik grijnsde lichtjes ze was nogsteeds mijn Harley. Ik kwam overeind en bracht mijn lippen naar haar oor "als je wild kan je nogsteeds mijn speeltje zijn en Levi en alles wat er gebeurt is vergeten.." ik kwam overeind "Queen Sarah." Ik liep met rode ogen de eetaal uit en nam diep adem.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/31/2017 12:12 AM

Rosie
"Dan van wie hou je dan wel?" Vroeg ik verveelt.

Darren
Ik hield Sarah's haar uit haar gezicht. En liet haar drinken hoeveel ze wilde. Ze was de koningin nu dus had ze het recht om haar servants leeg te drinken. We waren erfgename en binnenkort was ons huwelijk er. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 11:49 PM

Rosie
Ik volgde zijn beweging en zag de sleutels in zijn boxer verdwijnen." Wauw" zei ik tegen hem "niet eens een kastje of box maar precies daar." Ik keek hem aan en kwam overeind "dit lichaam krijg je niet zo snel in je handen." Ik deed mijn jas uit en had een strak zwart pak aan waar je mijn curves goed in kon zien. Ik ging zitten aan zijn bar en schonk mezelf wat appelsap in "dus ga je me vertellen waarom je niet bij je zwarte schaap bent maar bij mij?" 

Darren
"I dont think so." Ik knikte naar Mildred die haar polsen opensneed eN  richting Sarah liep "drink my Queen." Zei Mildred emotieloos terwijl ik Sarah aankeek "mij hou je niet voor de gek." Ik glee met mijn hand langs haar wang en zag haar hoektanden al verschijnen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 11:08 PM

Rosie
Ik klopte kort op Levi's deur als hij open doet. Sla ik mijn haar arogant naar achter en loop ik straight naar binnen." Jij je zin.. Je krijgt je familie bonding time" ik stak een joint op en plofte neer op zijn sofa. Terwijl Ingrid mijn koffer in de hal plaatste en er weer vandoor ging "we zijn tenslotte familie toch?" Ik keek hem aan met de Rosie die hem nu alleen als familie zag en niets meer.

Darren
Als ik zie dat Sarah moeilijk doet met eten "ik weet dat je het van mij niet graag hoort maar je kan beter  eten voor je straks flauw valt." Zei ik terwijl ik klaar was met eten en mijn stropdas wat losser trok. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 10:50 PM

Rosie
Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip. Hoe wist ik nou zeker of hij het meende. Want van wat ik horde is dat hij seks met Sarah had hij had gevochten voor de troon. In 1 jaar heeft hij nooit maar ook 1 keer naar me opgekeken en nu kwam hij ineens uit het niets. Zeggen dat hij "ons" niet opgeeft.

Darren
De volgende morgen zat ik in de eetzaal met Sarah tegenover me. Dit keer was het alleen zij en ik. Ik snee mijn  omelet in stukjes en besteden geen aandacht aan haar. Jarvis schonk me wat thee in terwijl ik rustig was geworden. In de tijd dat Sarah met Levi was had ik me duivel leren beheersen. Ik had door gekregen dat ik te gevaarlijk voor Sarah werd en ik had space nodig ik moest al mijn woede ergens kwijt. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 01:22 PM

Rosie
Ik keek hek arrogant aan "laat me niet lachen mijn leven is prima zonder jou er in Levi." Zei ik bitter tegen hem "ik ben geen 2e keus weet je wel" zei ik terwijl ik alweer van plan was om naar mijn kamer te gaan en alweer onder te zuipen. Ik had hem niet nodig wat dacht hij wel niet

Darren
Ik stond in de kamer die eerst toe behoorde aan Levi en Sarah en nam diep adem. Ik liep weer terug naar mijn eigen en zocht mijn doos met sigaren voor als het weer is tegen zat.

Reply Edited on 07/30/2017 04:40 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 12:56 AM

Rosie 
"Ja dat heb ik" zei ik tegen hem "wat kom je nu troost zoeken bij mij.. want dan ben je bij de verkeerde Levi." Zei ik tegen hem terwijl ik geen tijd had voor dit Levi was in het verleden.

Darren
Ik ving de fles op." Ben je klaar?" Vroeg ik verveelt " zo ja..  ik weet dat het door mij komt ik weet dat je een speelpop voor mij en broer bent geweest.. ik weet het allemaal al maar dat betekend niet dat ik niks voor je gevoelt heb." Ik zakte bij haar neer en nam haar hand vast ik legde het kettinkje die ze ooit voor me gemaakt had in haar handen we waren toen 10 ofzo. En ik was jarig en ze vond dat het persoonlijk moest zijn omdat ik het was. Toen ze me het gaf had ik haar haar eerste kus bezorgd." Ik denk dat ik deze niet meer nodig heb" ik kwam overeind en liep weer terug naar het kasteel. Het kettinkje was mijn  hoop.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 12:37 AM

Rosie
Aangekleed en netjes kwam ik aan in de bezoekzaal. Ik focuste me niet eens op de persoon en schonk mezelf alweer wat wijn in." Wat kan ik voor je doen" ik draaide me om maar als ik zie dat het Levi os laat ik mijn wijnglas vallen "wat doe jij hier..?" Zei ik emotieloos.

Darren
"Ja sorry dat je Levi heb moeten verliezen Sarah." Zei ik tegen haar terwijl ik haar achtervolgde "gelukkig met hem zou je toch niet worden want je houd van mij en alleen mij." Ik gooide mijn joint weg "het spijt me dat ik je niet hetzelfde kan laten voelen of geven."  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/30/2017 12:07 AM

Darren
"Ben je sirieus?" Vroeg ik aan Sarah terwijl ik naar haar keek en een teugje nam van mijn joint " ik dacht dat jij niet zwak was als het tot mij kwam." Zei ik tegen haar terwijl ik naar de lucht keek.

Rosie
Ik kwam thuis en keek even op mijn mobiel.-Ik heb de troon xDarren ik grijnsde breed -gefeliciteer neef.- ik nam diep adem terwijl ik geklop horde op de deur "wat Ingrid!" Riep ik geïrriteerd terwijl ik net van plan was om de seks van mijn lichaam af te spoelen." Moiselle er is iemand voor u" ik nam diep adem "die gene kan wachten." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  219  |  220  |  221  |  222  |  223  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page