Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  220  |  221  |  222  |  223  |  224  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/29/2017 11:47 PM

Darren
"Nou geen bedankje voor het redden van je leven." Zei ik vals zoveel betekende Sarah toch niet voor hem dus ik wist überhaupt niet eens waarom hij haar beschermde." Goed gedaan mijn jongen" horde ik Sarah's vader zeggen terwijl ik een buiging maakte." Bij deze vraag ik u om een gunst of beter gezegd drijg nooit meer mijn broer met de dood. " Zei ik met rode ogen "hij heet genoeg moeten doorstaan en dat geld ook voor u dochter.. ze is niet de zuiverste of slimste maar ze is mijn koningin en ik verwacht van u dat u in de toekomst haar met respect zal behandelen." Zei ik giftig "zie je die vurigheid dat heeft mijn dochter nodig Sethsian." Mijn vader gaf een knikje terwijl ik de zaal verliet ik stak een joint op. Sorry moeder for letting you down. 

Rosie 
Ik werd langzaam wakker in Roy's armen en kwam voorzichtig overeind "goodmorning schoonheid." Zei hij gapend terwijl ik mijn lingerie aantrok en een slok nam van min bourbon." De seks was fijn" zei ik alleen tegen hem terwijl ik mijn kleren aantrok en hij gewoon een random jongen uit Frankrijk was waar mijn oog toevallig op gevallen was." Was ik dan zo slecht" ik rolde mijn ogen "ben niet van het intieme weet je wel." Zei ik zuchtend hij grinnikte zacht "je kan me altijd bellen prinses."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/29/2017 11:19 PM

Darren
"Dat mijn gedrag tegenover Sarah zo is betekend niet dat ik geen volk kan lijden Levi." Zei ik  bitter tegen hem "je gedrag is prima Darren leert Sarah ook nog is haar benen dicht houden voor ze dit gezin ten schande heeft gezet." Zei Sarah's vader bitter vanwege Levi ze moest zuiver blijven voor het huwelijk en daar heeft ze zich niet aan gehouden." Ik ben het eens met Sarah's vader we kunnen ner zo goed de gebeurtenis met Levi weggummen en de zuiverheid van Sarah goed praten met een huwelijk tussen Darren en u dochter." Bood mijn vader aan terwijl mijn moeder mijn vader verbaast aankeek.. wat moeder verbaast dat MIJN vader zijn ogen opent en zijn eigen zoon nu is een keertje ziet." Akkoord" zei Sarah's vader "akoord. " zei mijn vader vervolgens." Het huwelijk tussen Sarah Grammery en Daren Bonasis staat vast."

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/29/2017 01:25 AM

Darren
 "We zijn er uit Levi blijft de koning.. hij gaat wel voor de troon en Sarah zit u dat niet." Zei mijn moeder tegen Sarah's vader terwijl ik mijn ogen zuchtend sloot." Wacht" begon mijn vader "ik denk toch dat het beter is als Darren de troon krijgt." Ik keek mijn vader fronsend aan.. dus hij hield toch van me." Levi is inderdaad te riskant om op de troon te laten.. zeker met de corruptie die er nu speelt het volk wilt Darren." 

Reply Edited on 07/29/2017 01:19 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/29/2017 01:00 AM

Darren
"OMDAT JE MIJN BROER BENT EN ALS IEMAND JOU VAN MIJ AFNEEMT WORD IK NOG EGOISTER DAN DAT IK AL BEN!" Zei ik woedend tegen hem "ik heb veel van je moeten pikken Levi wanneer dringt dat is tot je door." Ik balde mijn handen tot vuisten en liep de toonzaal binnen  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/29/2017 12:36 AM

Darren
"She Will hate you more dan dat ze al doet."  Zei ik vals tegen hem "en ja Rosie is mijn favoriet dus laat me het ook niet neer gooien voor onze ouders.. het enige wat je deze familie brengt is toxic." Zins hij 15 was geworden kreeg hij last van zijn duivel en heeft hij Sarah en Rosie gebruikt voor seks. Ik had ze nog zo gewaarschuwd en dan vooral Sarah waar ik ziels van hield vanaf het moment dat ik wist dat hij haar maagdelijkheid had. Was hij niet meer mijn broer.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/29/2017 12:20 AM

Darren
Als Levi die uitspraak maakt kijk ik hem met een valslachje aan. Is hij nu echt sireus?" Oké ik ga in overleg met mijn vrouw neem pauze of zo iets" zei mijn vader. Terwijl ik op Levi afliep "onder vier ogen alsjeblieft" ik keek Sarah niet aan terwijl we de gang opliepen "als ik jou was geef je die troon aan mij.. het volk mag je niet en je houd niet van Sarah je houd van Rosie wil je soms dat ik alles over de nachten die je met Rosie heb gespendeerd op tafel leg.. je wilt toch niet dat je prinsesje iets over komt." Zei ik vals. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/28/2017 11:48 PM

Darren
De volgende dag verzamelde iedereen zich in de troonzaal inclusief Sarah's vader." Begin mijn zoon" zei mijn vader terwijl ik na voren stapte "ik denk dat het beter zal zijn  dat ik de troon weer neem op de dood te voorkomen wat al eerder in onze familie is voorgevallen." Ik keek Levi kort aan terwijl ik terug stapte en Levi een keuze had of hij streed voor de troon of hij gaf hem gewoon aan mij.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/28/2017 01:31 PM

Rosie
Met een joint tussen mijn lippen pakte ik alles in voor parijs. Die nieuwe vriendin van mijn vader had een knappe zoon en mijn vader dacht al aan marriage wat ik niet erg vond. Als die jongen maar knap en goed geschapen was ik gaf niet meer om Levi hij kon opdonderen voorgoed uit mijn leven. Hij hield toch meer van Sarah dan van mij. Wel zou ik afscheid nemen van Darren die ik opgebeld had." Hey Ro" met zijn helm in zijn handen kwam Darren mijn kamer binnen terwijl ik hem een knuffel gaf "ik ga je missen."

Darren
"Weet ik.. ik ben natuurlijk je lievelings neef." Zei ik met een lachje "en ook de gene die hier moet blijven aangezien ze het op Levi munten.. ik haat hem maar hij is mijn broer dus moet ik die haat op zij zetten hoe jij het me heb geleerd." Zei ik tegen haar terwijl ik haar joint over nam en wat teugjes nam "nou hij kan zich zelf prima beschermen toch.. met die zwarte schaap aan zijn zijde." Zei ze vurig "you still live him do you?" Vroeg ik terwijl het even stil was "i don't... hij kan rotten op die troon als het aan mij ligt." Ze tilde haar koffer op en drukte een kus op mijn wang "bel me als je die troon weer in je handen hebt Dar." Voor ik het wist ging ze er van door nu moest ik alles op mezelf zien uit te vinden. Morgen had ik een meeting met mijn vader en hij zou uiteindelijk beslissen wat er zou gebeuren. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 08:35 PM

Darren
 "Haar opinion doet er niet toe ik trouw met er dat is alles." Zei ik tegen hem terwijl het gedeelte van Rosie hem vast overtuigd had." Ik neem de troon dat is alles" zei ik tegen hem terwijl ik het kasteel verliet en op mijn motor stopte. No motief.

Reply Edited on 07/27/2017 01:37 AM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 07:54 PM

Darren
"Dat is ook waarom ik hier ben Levi.. ik neem hem over met pijn in mijn hart en ik doe het niet omdat ik om je geef." Zei ik terwijl ik alleen maar dacht aan Sarah's welzijn "tenzij jullie relatie een stuk intenser is geworden en Rosie verleden tijd is want dan raad ik je aan om het zelf uit te zoeken." Ik deed mijn helm op klaar om weer weg te gaan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  220  |  221  |  222  |  223  |  224  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page