Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 220 | 221 | 222 | 223 | 224 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 07/30/2017 12:43 AMSarah
Ik draaide me om. 'Het gaat me niet eens om Levi. We hielden niet van elkaar. We leefden een grote leugen voor een heel jaar, dat komt allemaal door jou. Ik ben een lopende schandpaal, door jou! Ik verlies godverdomme alle vrije keuzes in mijn leven, door die kut familie van je EN DOOR JOU!' riep ik boos terwijl ik de fles naar zijn hoofd gooi en de tranen me al in de ogen staan.
Levi
Wanneer ik op het adres was aangekomen werd ik door een of andere hulp naar een zaal gewezen. Ik ging zitten aan de tafel en stak een joint op terwijl ik wachtte op Rosie. Als ik haar de zaal binnen zie komen houd ik mijn mond. Als ze realiseerd wie ze eigenlijk voor zich heeft zitten en haar glas laat vallen keek ik haar aan. 'Ik neem aan dat je het nieuws al van je geliefde Darren gehoord hebt?' zei ik en nam een hijs van mijn joint.
from LostSouls on 07/30/2017 12:20 AMSarah
Als ik een stem de rust en vrede hoorde verstoren keek ik op. Darren. Ik rolde mijn ogen en nam nog een grote slok. Ik lachtte bespottend. 'Please, voel je niet aangesproken.' zei ik tegen hem en kwam overeind. 'Ik ben hier niet voor niets Darren. Laat me met rust.' zei ik terwijl ik ver slenterde door het bos en af en toe een slok bourbon nam.
Levi
Binnen een kwartier was ik al op het vliegveld. Ik moest me wel jagen want ik had niet lang voor het vliegtuig zou vertrekken. Na een paar minuten was alles gecheckt en stond ik bij de juiste gate die al aan het boarden was. Ik beet op mijn lip en zocht mijn plek op waar ik al snel zat. 'Welkom in vlucht 937 naar Parijs...' hoorde je een vrouwelijke stem door de intercom.
Binnen een uur was ik in Parijs. Ik had een heks gevonden die een locator spell kon doen op Rose en binnen no time wist ik waar ze zat.
from LostSouls on 07/29/2017 11:54 PMSarah
Een dikke 2 kilometer verder van het kasteel liep ik door het bos. Uiteindelijk liet ik me tegen een boom naar beneden zakken en nam ik een grote slok van mijn bourbon. Het was rustig hier. Gelukkig. Ik sloot even mijn ogen en focuste op de vogels die ik hoorde fluiten en de zon die een beetje brandde op mijn huid.
Levi
Eenmaal op de kamer nam ik een koffer en stopte zoveel mogelijk kleding en verzorgingspullen in. Nu ik hier geen verplichtingen had was ik ook niet van plan om te blijven. Dat ze het maar bij Darren hielden. Hij was toch zoveel beter. Ik ritste mijn koffer dicht en nam mijn telefoon waar ik een vliegticket meteen boekte. 1e klas uiteraard.
from LostSouls on 07/29/2017 11:28 PMSarah
Ik kwam overeind en verliet zonder iets te zeggen de zaal. Ik liep door naar de living waar ik een fles bourbon nam. Hoe durfde mijn vader zo over mij te spreken! Dit hele huwelijk boeide me geen reet meer. Ik ging Darren niet trouw zijn. Ik haatte hem. Ik haatte deze hele familie. Ik opende de fles en nam er grote slokken van terwijl ik met de fles naar buiten liep. Ik moest even weg van alles hier.
Levi
Ik snoofde verachtend. 'Prima, kom nooit meer aan.' zei ik en draaide me om. 'Heb je nu wat je wilt?' siste ik zacht naar Darren waarna ook ik de troonzaal verliet en richting de kamer van Sarah en mij liep.
from LostSouls on 07/29/2017 11:02 PMLevi
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer Seth toch kiest voor Darren terwijl mijn moeder duidelijk mij op de troon wou zien. 'Het gaat er niet om wie ze op de troon willen zien. Het gaat er om wie ze het beste leid.' Zei ik tegen de twee en keek vervolgens naar de vader van Sarah die met een zelfingenomen grijns naar ons keek. Ik gunde het hem gewoon niet om zijn zin te krijgen eveneens dat ik Darren zijn pleziertjes met Sarah niet gunde.
from LostSouls on 07/29/2017 01:09 AMLevi
Als hij dat zegt beet ik op mijn lip en keek hem na. Ik verstrengelde mijn vingers met mijn haar en wist even niet meer wat te doen. Waarom wist hij godverdomme dat ik veel te veel van Rosie hield. Ik liet mijn haar los en liep maar langzaam naar de troonzaal. Misschien denken mijn ouders toch dat Darren een betere leider is dan is het geen probleem, maar kan ik wel zomaar afwijzen als ze toch mij kiezen?
from LostSouls on 07/29/2017 12:51 AMLevi
'Wat boeit die facking troon je nou? Je kunt doen en laten wat je wilt in je leven. Je kunt overal naartoe, samen zijn met wie je wilt, je hoeft mij nooit meer te zien? Waarom wil je dan in godsnaam die troon hebben?' vroeg ik hem geïrriteerd. 'Jij geeft helemaal niks om wie dan ook behalve jezelf.'
from LostSouls on 07/29/2017 12:27 AMLevi
Wanneer ze in bespreking gaan zuchtte ik kort en hoorde Darren me vragen onder vier ogen te spreken. Ik rolde mijn ogen en liep achter hem aan. Als hij dat zei beet ik mijn kaken boos op elkaar. 'Rosie zit in Parijs. Ze is je favoriete nichtje, dat zou je haar niet aan doen.' zei ik tegen hem. 'Ik geef genoeg om Sarah om haar een normaal leven zonder jou tiranie te gunnen.' zei ik tegen hem.
from LostSouls on 07/29/2017 12:16 AMLevi
Ik beet op mijn lip wanneer de uitspraak ging komen. Langzaam liet ik mijn blik over de zaal glijden en zag meneer Grammery met een strenge blik kijken. 'Levi...' zei Seth. Ik beet mijn kaken op elkaar en stapte naar voren. Het bleef stil. Iedereen zat in spanning. Kort keek ik naar Sarah om vervolgens mijn ouders aan te kijken. Ik haalde diep adem. 'Ik eis volle claim op de troon. Ik ben een bastard in de Bonasis familie, maar ik ben de zoon van mijn moeder. Een Lincoln. Ik hoor te heersen over de hel zoals de Lincolns al eeuwen doen.' vermeldde ik en zette weer een stap naar achter. Meneer Grammery stond op uitbarsten.
Sarah
Wanneer Darren aan het woord is keek ik naar de grond. Ik wou hem niet zien. Ik was helemaal klaar met hem. Wanneer het stilblijft als Levi aan het woord moet zijn keek ik pas op met een frons om vervolgens te horen dat hij zichzelf niet zomaar over geeft. Meerendeels ben ik opgelucht, maar een ienie minie deel van mij had gehoopt dat het anders zou zijn.
from LostSouls on 07/28/2017 11:45 PMSarah
Ik liep door de tuinen rond en kwam de tuinier tegen. Ik compelde hem meteen. 'Niet schreeuwen en werk mee.' zei ik terwijl ik mijn tanden in zijn nek zette en van hem begon te drinken. Ik was klaar met die vieze bloedzakken uit de diepvries. Ik haalde diep adem en hoorde Levi achter me. 'Zo is het wel weer genoeg Saar.' zei hij en nam me bij mijn schouders af. Ik werkte tegen maar al snel had hij me van de tuinier af getrokken.
Levi
Ik trok haar van de tuinman af. 'Vergeet alles en verbind je nek.' dwong ik hem waarna hij weg ging. Zuchtend keek ik naar Sarah. 'Als je nog even door was gegaan lag die tuinman zo op de grond.' zei ik tegen haar. Ze zuchtte geïrriteerd. 'Wat maakt het uit.' mompelde ze en liep langs me verder.