Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  221  |  222  |  223  |  224  |  225  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/26/2017 07:41 PM

Darren 
"Ik voel de liefde al" zei ik grijzend terwijl ik de brief voor zijn neus gooide." Het lijkt er  op iemand jou uit de weg wilt ruimen.. het leek me wel zo aardig om het je te melden troonopvolger." Ik haalde een sigaret uit de binnenkant van mijn motorjacket en stak die aan terwijl ik wat stoom uitblies.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 07:27 PM

Rosie
Ik keek hem verbitterd na en liep achter mijn vader aan." Waar gaan we naartoe papa?" Vroeg ik "overmorgen verhuizen we naar Frankrijk voor nu ga we lekker met 2tjes naar huis." Zei mijn vader vrolijker dan normaal "heb je iemand ontmoet?" Vroeg ik voorzichtig hij bleef even staan en keek op "i did."

Darren
Ik kwam op mijn motor aan bij het Lincoln kasteel en deed mijn helm af." Welcome home Darren" zei ik tegen mezelf terwijl ik naar het kasteel keek. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 07:19 PM

Rosie
"Neef" zei ik alleen verbitterd terwijl mijn vader al anagelopen kwam. Ik keek Levi aan "is er wat?" Vroeg ik verveelt terwijl ik mijn armen overlaat sloeg.

Darren
Ik kreeg een brief binnen en las die snel. Als ik zie dat ik word gevraagd om terug te komen met een bedreiging er achter kijk ik op." They wanna kill my brother?" Zei ik zacht terwijl ik goed na dacht en wist dat Levi's vader ookal vermoord was ik kon het niet toestaan dat iemand Levi van mijn familie zou afpakken. Mijn ouders zouden me dan alleen maar meer verachten dan dat ze al deden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 06:56 PM

Rosie
Ik liep het Lincoln kasteel binnen als de bitch die ik was. En moest mijn vader ophalen die hier even was gepauzeerd.  Ik had me in jaren weer opgemaakt en moest sterk en stabiel blijven. Ik stond te wachten in de hal met Jarvis. Terwijl ik mijn wallen niet heb kunnen weg werken.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 01:22 PM

Seth 
"Ik dacht dat jij het beter dan Darren met Sarah kon vinden wat ik zo heb gehoord de afgelopen avond." Zei ik tegen hem "als je wilt dat je broertje de troon weer krijgt dan zal je zelf moeten onderhandelen met hem.. jij hebt het huwelijk voor hem verpest." Zei ik voorzichtig als het huwelijk met Darren door zou gaan zou Sarah officieel in de Lincoln history de 2e bloedhoer worden.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 12:25 PM

Walter
"Darren is je echte zoon." Siste ik naar Seth "ik wil geen schandaal op mijn naam en als we het niet binnen één week eens worden. Tref ik maatregelen." Zei ik nog dreigend terwijl we het kasteel verlieten het boeide me niet wat die jongen heeft gedaan. Ik wilde een echte Bonasis niet een na maak.

Darren
Ik was weer terug thuis en zat op mijn troon. Terwijl ik na dacht over dingen. Vooral over Sarah's ouders ze kwamen vast voor het huwelijk waar ik niet bij zou zijn. Ik nam diep adem en zakte onder uit ze wilde Levi als opvolger dan kregen ze die ook. Ik was hun zoon toch niet meer  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 10:33 AM

Walter
Ik luisterde aandacht en bekeek Levi "o dat is het niet mijn kind." Zei ik tegen Levi "jij lijkt zwak.. Darren heeft meer agressie en meer passie om de troonopvolger te worden tenslotte zou hij Sarah Goed Doen Daarmee." Zei ik tegen ze "en jullie weten hoe ik denk over een huwelijk tussen een La blanc en een Grammery ." Terwijl ik het over Levi's echte achternaam had als zijn vader nog had geleefd." I won't Let my daughter marry your son Jennifer only if its your second son Darren Bonasis Lincoln ik weet dat jullie veel macht hebben.. maar met die corruptie daar buiten maken jullie geen kans met dit huwelijk." Ik keek naar Sarah "jullie zorgen maar dat jullie 2e zoon terug komt anders gebeurt hier niks." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 01:48 AM

Walter Grammery 
Met Mery aan mijn zijde liepen we bij de lincolns binnen. Terwijl ik mijn dochter met die bastaard zag staan." Dat is een tijd geleden Sethsian" zei ik giftig terwijl ik naar zijn stiefzoon keek "jij moet vast de nieuwe koning zijn aangezien ik geen Darren Bonasis hier zie staan maar Levi Lincoln." Ik keek op naar Jennifer en Sethsian "wat heeft dit te betekenen?" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 01:25 AM

Rosie
Het was allemaal Darren zijn schuld maar ook dat van Levi. Ik zakte bij mijn moeders graf ''hi mom i brought you a bottle of whiskey.'' Zei ik terwijl ik naar de steen keek waar Violet Lincoln in stond gekerfd.'' Niet het typische verjaardags cadeau'' Ik nam een slok en goot wat over het graf terwijl ik naar de lucht keek. Ik besefte nu hoe deprimerend mijn leven was het was letterlijk leeg.

Darren

''Dames en heren hier is jullie rechtvaardige troonopvolger.'' Ik kwam het podium opgestapt en liep grijnzend naar de microfoon ''hallo iedereen, het is me een eer dat jullie hier allemaal zijn jullie voelen net als de warme.. familie.. die ik nooit heb gehad.'' Ik snoof kort en nam diep adem ''kill that bastaard!!'' Riep iemand uit ''en die bloedzuiger!''

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/26/2017 12:59 AM

Darren
Ik zat in mijn limo terwijl ik zaken had te doen in de stad. Maar als mijn limo bijna volop een meisje aan rijd kijk ik op.'' Bentley wat is er aan de hand?'' Ik stapte uit en zag Rosie schaars gekleed en met uitgelekte mascara ik herkende haar bijna niet.'' Ro'' zei ik geschokt ze keek me diep aan en rende er vervolgens vandoor. Ik keek haar verbijsterd na ''we komen nog te laat.'' Horde ik mijn zakenpartner zeggen die nog in de limo zat ik wist ze naam niet eens maar we hadden een deal en dat moest uitgepraat worden. Ik zou later wel een bezoekje brengen aan Rosie. Het leek me sterk dat ze net pas in die fasé was. We kwamen aan in de stad waar het plein al vol stond met mensen. Mensen die hun echte koning nodig hadden. Een zwarte koets ree over het plein richting het Lincoln kasteel terwijl ik net nog mijn tante kon zien met een man tegenover haar. Ik keek de koets na.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  221  |  222  |  223  |  224  |  225  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page