Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 221 | 222 | 223 | 224 | 225 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 07/28/2017 01:05 PMLevi
Ik schudde mijn hoofd en rolde mijn ogen waarna ik de trappen op liep en richting Sarah haar kamer liep. Ik zag dat ze bij het raam stond met een arm om haar buik en de ander die daar op leunt terwijl ze een traan weg veegt. Ik zuchtte en liep naar haar toe. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte een kusje in haar hals. 'Vergeet hem. Hij is niet goed voor je. Misschien moeten we gewoon tegen je vader in gaan en het zo laten.' zei ik en keek naar buiten waar Darren op zijn motor stapte.
Sarah
Ik schudde mijn hoofd en beet op mijn lip terwijl ik mijn handen op die van Levi leg. 'Je kent mijn vader niet. Hij doet alles om zijn zin te krijgen.' zei ik. 'Darren doet me niks trouwens.' zei ik en veegde mijn gezicht droog terwijl ik naar buiten keek naar Darren. 'Ja, Daarom stond je hier ook voor het raam naar hem te kijken en te huilen. Sarah hij heeft je alleen maar pijn gedaan.' zei hij. Ik zuchtte.
from LostSouls on 07/26/2017 07:58 PMLevi
Wanneer hij dat zei bleef ik even stil. Lichte paniek schoot toch door mijn lichaam wanneer hij zijn helm weer opzette. Al liet ik het niet merken en hield ik mijn strakke koppige gezicht als grimas behouden. 'Blijf.' zei ik en zuchtte. 'Mocht je Sarah willen zien, als denk ik niet dat ze jou wilt zien, ze zit waarschijnlijk in haar oude kamer. Ze was niet zo blij.'
from LostSouls on 07/26/2017 07:43 PMLevi
Ik nam de brief van de grond en zuchtte. 'Als je hier bent om mijn graf te graven en mijn troon af te nemen zodra die gene me heeft omgelegd wens ik je veel plezier. Die hele troon interesseert me niet en dat weet jij even goed als ik.'zei ik en zuchtte. Ik sloot de deur achter me en liep verder de hal in. 'De Grammery's stonden ook al op de stoep om hun dreigementen te uiten.'
from LostSouls on 07/26/2017 07:33 PMLevi
Als ik achter me de plannen hoor om naar Frankrijk te verhuizen worden mijn ogen groot. Ik weet dat ik me niet zou moeten moeien met hun leven. Dat recht heb ik niet verdiend. Ik schudde maar gewoon mijn hoofd en hoorde een motor wanneer ik weer verder wou lopen. Ik draaide me fronsend om en liep naar beneden. Ik liep naar de deuropening en zag Darren staan. 'Welcome back Brother.' zei ik niet te enthousiast.
Sarah
Ik veegde een traan van mijn wang terwijl ik bij het raam stond. Ik kon zo naar de oprit kijken waar op dit moment Darren zijn motor had neer gezet. Ik beet mijn kaken op elkaar. Dat hij een eind op rot.
from LostSouls on 07/26/2017 07:24 PMLevi
Ik keek haar aan en haalde een hand ongemakkelijk door mijn haar. Heb ik dit gedaan? 'Levi.' zei Ian nog met een knikje. Ik knikte ook naar hem en schudde vervolgens mijn hoofd op Rosie. 'Goed je te kunnen zien.' zei ik en liep vervolgens langzaam de trappen op richting boven. Ze zag er slecht uit en ik voelde me meer dan verantwoordelijk.
from LostSouls on 07/26/2017 07:11 PMLevi
Na een tijdje dacht ik dat ik maar eens bij Sarah moest gaan kijken. Ik liep naar binnen en wanneer ik bij de hal kwam om de trappen op te lopen zag ik Jarvis met Rose. Ik fronste en moest even twee keer kijken. 'Rosie?' vroeg ik haar verbaasd. Ze zag er slecht uit, rook naar drank. Ik beet op mijn lip.
from LostSouls on 07/26/2017 06:47 PMLevi
'Hij heeft toch echt zijn eigen huwelijk verpest door zijn vermelding een jaar geleden.' zei ik en zuchtte diep. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Je moest eens weten Pa.' zei ik en beet op mijn lip. Ik verliet de zaal en liep richting de tuinen waar ik weer naar de bloesembomen liep. Net als een jaar geleden nadat het werd aangekondigd dat ik werd uitgehuwelijkt.
from LostSouls on 07/26/2017 01:16 PMSarah
Ik zag mijn ouders de zaal verlaten en schudde mijn hoofd. Geen eens gedag? Ik zuchtte geërgerd. 'Ik ben er wel een beetje klaar mee.' zei ik en liep naar boven naar de kamer wat eerst die van mij was. Even alleen zijn
Levi
Zuchtend keek ik mijn ouders aan wanneer iedereen weg is. 'Geef darren nou gewoon de troon. Het is deze drama toch niet waard? Ik heb sowieso dit nooit gewild.'
from LostSouls on 07/26/2017 12:15 PMSarah
'Je weet helemaal niks over deze familie vader.' zei ik tegen hem en zag me moeder me streng aankijken als in dat ik mijn mond moest houden. Natuurlijk luisterde ik daar niet naar. 'Darren is weggelopen en heeft hier alles achter gelaten. Je kunt hem niet vertrouwen.' zei ik. Ik was zo boos op Darren dat hij het zomaar opgaf die dag in de troonzaal. Dat hij me zomaar mijn toekomst ging bepalen. 'Wanneer mag ik zelf eens bepalen wat er met mijn leven gebeurd?' vroeg ik en beet mijn kaken op elkaar.
Levi
Ik nam Sarah bij haar pols en schudde mijn hoofd. Ze hoefde het niet voor me op te nemen. Ik heb de troon nooit gewilt. En we weten beide dat dit huwelijk niks waard is. 'Luister naar je dochter Walter. Levi is een betere keus. Daar blijft het bij.' sistte Seth.
from LostSouls on 07/26/2017 01:57 AMSarah
Wanneer ik een bekende stem hoor draaide ik me om. 'Mama.' zei ik blij en liep meteen op haar af om haar te omhelzen. Fuck dat officiële gedoe. Voor mijn vader maak ik een buiging. 'Vader.' zei ik wat serieuzer. Hoe lang ik mijn vader wel niet had gezien. 'Het is het meest logisch Walter.' zei Jennifer. 'Levi heeft de puurhuid van je dochter genomen voor het huwelijk. Hij is de eerste in zijn naam. Sethsian heeft hem erkend als zoon dus in de theorie en praktijk is hier niets tegen in te brengen.' zei ze standvastig. Ik beet op mijn lip.
Levi
Ik bekeek de heer Grammery en boog kort voor hem. Niet te lang aangezien de Grammery's toch een standje lager stonden dan de Lincolns. Ze mogen dan wel de heersers zijn onder de vampieren. Ze kwamen niet onder de heersers van de hel uit. 'Waarom denkt u dat ik geen goede leider zou zijn? Darren heeft een eigen wil. Denkt alleen aan zich zelf. Dat zijn niet de kwaliteiten van een leider.'