Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 222 | 223 | 224 | 225 | 226 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 07/26/2017 12:14 AMDarren
Één jaar was voorbij gegaan ik had mijn eigen kasteel terwijl er veel coruptie in de hell was. Niet dat ik er last van had ik was namelijk de reden dat er corruptie was. Met een wijnglas liep ik naar het raam van mijn kamer. Terwijl het sletje die ik van de straat had opgepikt nog in mij bed sliep. Ik was in een 2 strijd met mijn familie vooral hoe ik weigerde om terug naar huis te komen en mijn moeder 3 keer heb moeten wegsturen. Mijn vader nam niet eens de moeite om me te overtuigen dat ik fout bezig was. Zolang Sarah met Levi was.. zou er niks aan de hand zijn. Het deed me al in pijn in mijn hart om daar aan te denken. Maar ze hebben het er zelf na gemaakt dat hele gezeik om die troon. Rosie woonde weer bij haar vader maar het was een eind geleden dat ik iets van mijn nichtje had gehoord.
Rosie
Ik had mijn 3e fles wodka op terwijl ik zo dronken als ik was zat te feesten. Drugs,feest, seks en alcohol dat was het enige wat ik nodig had om te kunnen overleven. Zins Levi en Sarah het aangenaam goed konden vinden was ik weg gegaan. Ik kon het niet aanzien vooral omdat ik nooit zou toegeven dat ik van Levi hou en hij iets voor me betekend. Nee ik was weg gerend like a coward.
from walkingdead on 07/25/2017 11:17 PMDarren
Ik pakte mijn tas in klaar om huizen Lincoln te verlaten. Ondetussen stak ik een joint op. En telde ik mijn losgeld nog even snel ik was niet gemaakt om volgens de wetten van mijn familie te leven. Ik wilde vrij zijn ik wilde niet al op mijn 19e heersen over de hell en kinderen maken. Ik wilde niet dat Sarah een bloedhoer zou worden. En al helemaal niet mijn familie nog verder ten schande zetten ik zou de verloren zoon van dit gezin worden.
from walkingdead on 07/25/2017 10:51 PMDarren
De hele familie zat in de troonzaal inclusief Sarah. Terwijl mijn vader zoals gewoonlijk Levi de lucht inprees met zijn werk en zo. Ik rolde mijn ogen terwijl mijn moeder het opmerkte ''hoe gaat het met school Dar?'' Vroeg ze glimlachend ''heeft Levi je dat niet verteld?'' Vroeg ik terwijl mijn cijfers zo goed als slecht waren.'' Maar even ter zaken familie'' begon mijn vader ''voordat u begint moet ik iets bekennen.'' Zei ik terwijl ik Levi aankeek mijn moeder keek me fronsend aan terwijl ik overeind ging staan ''jullie kennen allemaal mijn geweldige broer Levi Bonasis die mijn bruid onzuiver heeft gemaakt..'' Ik keek naar Sarah en aan haar blik kon ik zien dat ze het totaal niet eens was met mijn confession ''maar niet alleen da..'' Mijn vader onderbrak me ''DARREN!'' Zei hij terwijl hij op de tafel sloeg ''wanneer stop je met het zwart maken van Levi he is your brother.'' ''half-brother zijn vader ligt onder de grond.'' Zei ik satanische voor ik het wist gaf mijn moeder me een klap in mijn gezicht. Ik voelde het brande maar kon me inhouden ''aagezien het zo een probleem voor j is dat je met Sarah moet trouwen neemt Levi die plek wel voor je in.'' Zei mijn moeder ''je hebt geen recht meer op de troon'' als mijn moeder dat zegt buig ik ''dan heb ik hier ook niks te zoeken,'' ik keek Sarah nog kort aan en verliet de troonzaal. Ik wilde die troon toch niet stelletje schijnheilen.
Rosie
Als Darren dat op tafel gooit deins ik terug Darren had eigenlijk wel gelijk Levi heeft inderdaad Sarah's maagdelijkheid voor het huwelijk gehad. Volgens de wet was het als ''als een verwant van de koning zijn vrouwe als 1st neukt voordat de koning uberhaupt zijn vrouwe kan aanraken is er kans op schandaal.. dat de hele hell weet dat de nieuwe koningin een bloedhoer zal zijn en er onevenheden zullen ontstaan tussen de koning en zijn verwant.'' En ik denk dat Darren dat probeert te vermijden om Sarah te beschermen tegen de volle laag haat en afwijzing die ze van het volk zou krijgen wanneer ze met Darren trouwt. Ik sloot mijn ogen maar hij verpeste het weer voor mij want nu had ik nog 1 reden om Sarah uit de weg te ruimen.
from walkingdead on 07/25/2017 10:12 PMRosie
Ik greep zijn pols vast mijn adem stokte in mijn keel ik kon niet zeggen dat ik van hem hou en ik het liefst elke dag in zijn armen sliep net zoals vroeger.'' Pas op voor Darren'' zei ik alleen terwijl ik de sauna verliet en zijn pols losliet. Als hij zo graag wilt doen wat hij wilt moest hij dat vooral doen. Voor hem betekende het toch niks meer tussen ons.
Darren
Ik kwam na een tijdje klaar in haar mond terwijl ik net het laatste hapje doorslikte.'' Nu snap ik waarom Levi je 2 keer heeft gedaan'' zei ik mompelend terwijl ik mijn broek weer goed zetten. En mijn ouders precies over één uur thuis zouden zijn. Ik had nog veel te bespreken. Over de zaak rond de troon.
from walkingdead on 07/25/2017 09:43 PMRosie
Ik kwam naakt de sauna uit en sloeg mijn natte haren naar 1 kant van mijn schouder. Terwijl ik een badjas aandeed als ik Levi zie staan. Besluit mijn brein hem toch te confronteren ''waarom heb je het Sarah en Darren verteld.. over onze.. meetings'' zei ik verveelt ''Darren maakt niet uit maar Sarah.. kidding me?''
Darren
Ik at rustig verder terwijl haar mond geweldig werk leverde beter dan eerst. Toen ik haar nog bijna moest laten stikken in mijn dick.'''God'' zei ik grommend en verlekkerd.
from walkingdead on 07/25/2017 01:20 AMRosie
Ik genoot van de hitte van de sauna. Ik kon er nog steeds niet mee leven dat hij me had geëxposed aan Sarah en Darren dat we elkaar doen. Net alsof het niks betekende. Do you know how much he meant to me when where Kids.
Darren
Als iedereen oprot kijk ik Sarah aan "je mag nu wel dat mondje van je gebruiken aangezien dat echt is wat je wil." Zei ik met een glimlachje "en daarna neem ik je mee op een reisje.. naar nooit gedacht land." Zei ik met rode ogen.
from walkingdead on 07/25/2017 12:59 AMDarren
"O lastig vallen zal ik altijd blijven doen babe." Zei ik duivels. Eenmaal thuis zat de hele familie aan tafel. Maar dit keer was het stiller dan ooit. Rosie zat de heletijd op haar telefoon Levi zat er zoals gewoonlijk lomp bij naar Rosie te staren. En Sarah die had een opdracht onder de tafel. Aangezien Rosie en Levi helemaal aan het einde zaten konden ze Sarah dus ook niet zien."use your hands" zei ik in een grommetje.
Rosie
Ik keek glimlachend naar mijn telefoon terwijl ik al klaar was met eten. En overeind kwam ik zette mijn mobiel in mijn zak en verliet de eetzaal. Dit waren eigenlijk momenten dat we aten en niks tegen elkaar zeide omdat iedereen zijn eigen ding met elkaar had. Zoals ik met Levi ik liep naar de "open" sauna en kleden me uit.
from walkingdead on 07/25/2017 12:43 AMRosie
"Dat kan wel zo zijn." Zei hij tegen me terwijl ik grijnsde. En hij onder de indruk van mijn flirtkunsten leek. Tevreden liep ik over de gang naar mijn kluis terwijl ik mijn boeken er in gooide. En die Ivo misschien een betere afleiding voor de komende dagen zou worden. Ik liep naar buiten en zocht mijn rover op.
Darren
Ik barste in lachen uit. En keek naar haar "dat is het grappigste wat je tot nu toe ooit heb gezegd.. meestal is het ik haat je Darren loop naar hel Darren als ik die vriendin van jou ook maar aanraakte." Zei ik "dus ben ik ook niet van plan om jou te pleasen wanneer je dat wilt Sarah." Terwijl ik haar spelletje door had." Ik please je zodra ik je dingen zie doen die ik je opdraag" zei ik duivels.
from walkingdead on 07/24/2017 08:57 PMDarren
Als ze me uittest. Tik ik met mijn pen op tafel. Wat dacht ze wel niet. Na dat de les voorbij was werden we weer zoals gewoonlijk opgehaald. Rosie bleef op school had ze gezegd. En Levi zou later komen denk ik. Ik keek naar Sarah "geef me 1 reden waarom ik jou nu niet zou moeten neuken." Zei ik tegen haar.
Rosie
"Dus 3×4÷6= is dus 8." Vroeg ik aan meneer Godwayne terwijl hij echt knap was veel te knap." Goed gedaan" zei hij met een glimlachje terwijl hij me bekeek "hoe oud ben je eigenlijk?" Vroeg hij terwijl ik hem door had "17" loog ik "jij bent volgend mij niet veel ouder dan ik." Zei ik verleidelijk.
from walkingdead on 07/24/2017 08:32 PMRosie
"Dat lijkt me sterk." Zei Ivo terwijl ik ik zacht zuchten "dus welke lessen laat je vervallen dan voer ik het nu in." "Die van meneer Bonasis" zei ik zeker van mijn daden.
Darren
Ik gaf een schop onder haar stoel terwijl ze al helemaal niet naar die Jeremy moest kijken. Zij was mijn speeltje tot dat mijn ouders beide zouden thuiskomen. En ik mijn statement op tafel zou leggen.