Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 222 | 223 | 224 | 225 | 226 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 07/26/2017 01:40 AMSarah
We liepen naar beneden waar de troonzaal al open stond. Ik legde mijn hand op de arm van Levi om me te laten begeleiden zoals het hoort. Wanneer we de zaal binnen kwamen was het allemaal heel officieel. De Lincoln's zaten er bij privé vergaderingen nooit zo bij. Wat me eigenlijk meteen al deed twijfelen of het wel zo privé was.
Levi
Wanneer we in de troon zaal komen bleven we in het midden van de zaal staan. Ik buigde kort net als Sarah. 'Pa, je hebt ons bij elkaar geroepen?' vroeg ik hem en zag de blik op zijn gezicht. 'De opdracht kwam niet rechtstreeks van mij, maar er zijn dingen die we voor dit huwelijk moeten bespreken met een derde partij.' zei hij officieel en ik hoorde de wachters met hun trompetten een officiele aankondiging maken van een Royal.
from LostSouls on 07/26/2017 01:13 AMSarah
Ondertussen deed ik mijn make-up en kleedde ik me aan in een nette strakke paarse jurk tot net boven de knie. Ik deed er een statische ketting op en stak mijn haar op. Wanneer Levi de douche uit kwam en zich ook klaar maakte beet ik op mijn lip. 'Waar denk je dat het deze keer over gaat?' vroeg ik hem. Hij haalde zijn schouders op. 'Geen idee.' zei hij terwijl hij zijn haren naar achter kamde en zich vervolgens bezig hield met zijn stropdas.
Levi
'Wie weet wat de hersenspinsels van Seth en mijn moeder weer bedacht hebben.' zuchtte ik en keek geïrriteerd naar de stropdas. Sarah liep naar me toe en bond mijn stropdas goed vast. Ze keek in mijn ogen. Ik glimlachte zwakjes en keek op wanneer Jarvis klopte en vermeldde dat we werden verwacht in de troonzaal.
from LostSouls on 07/26/2017 12:41 AMLevi
Ik lag in bed en stak me een joint op terwijl Sarah naakt het bed uit stapte. Ik nam een diepe hijs en hoorde hoe de douche aanging. Ik nam mijn telefoon erbij. Nog steeds geen enkel bericht van Darren noch Rosie. Natuurlijk had ik het fijn met Sarah, maar het was niet zoals het moest zijn. We wisten beide dat we niet van elkaar hielden, maar durfden het elkaar niet recht in het gezicht te zeggen. Ook ik kwam uit bed en keek in de spiegel. Ik wreef over mijn stoppelbaardje en keek nogmaals op mijn telefoon. Ze moesten eens weten hoeveel ik op dat ding keek, wachtend op een bericht van hun.
Sarah
Onder de douche spoelde ik alles van me af. We hadden lol samen, maar het was niet zoals het hoorde. Iedere dag dacht ik aan Darren. De eikel. Me mishandelen, verkrachten, manupileren en alsnog geef ik om hem. Ik kwam na een tijdje de douche ook weer uit en droogde me af. Met een handdoek om mijn lichaam liep ik de kamer in en keek naar Levi. Ik legde mijn armen om hem heen en drukte een kusje tegen zijn rug. 'Je moet je klaarmaken. We hebben zometeen een meeting met je ouders over de troon.' zei ik zacht. Hij knikte en draaide zich om. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en verdween in de badkamer.
from LostSouls on 07/26/2017 12:01 AMSarah
Ik zuchtte en beet op mijn lip. Ik stond op uit mijn stoel en verliet de zaal net als Darren en Levi. Ik liep naar mijn slaapkamer waar ik in huilen uitbarstte en schreeuwde uit frustratie. Waarom kon ik nou niet gewoon eens een keer bepalen hoe mijn leven ging verlopen. Ik ging op bed liggen en maakte mezelf klein.
Levi
Toen ik bij de bloesembomen stond beet ik mijn kaken samen. Alles was weer verpest. Ik mocht Sarah, maar niet om mijn hele leven mee te spenderen. Om erfgenamen te maken. Zuchtend staarde ik naar de lucht en stak ik mijn handen in mijn broekzakken.
from LostSouls on 07/25/2017 11:08 PMSarah
Wanneer we in de troonzaal zitten keek ik de familie Bonasis/Lincoln aan en beet op mijn lip. Ondanks dat tante Jennifer mij wel thuis probeerde te laten voelen, voelde ik me altijd een buitenbeentje bij dit soort gelegenheden. Als Darren zijn mond open trekt en de bom dropt over Levi en mij werden mijn ogen groot. Ik beet mijn kaken op elkaar en keek het hele tafereel aan. Wetend dat Ik er niks tegen in te brengen had. Ik keek naar Levi die eigenlijk al direct opstond en protesteerde.
Levi
'Moeder, we hebben het hier al over gehad. Ik wil de troon niet en ik ben er niet voor geschikt.' zei ik om het voor Darren op te nemen, ondanks dat hij dat niet verdiende door zijn schokkende nieuws. 'Op dit moment heb je niks te willen Levi. Dit is hoe ik het nu beslis en mijn wil is wet.' siste mijn moeder. Ik keek naar Sarah die nog net niet de tranen in haar ogen had staan en vervolgens naar Rosie. Het enige meisje waar ik wel wat om geef. Ik verliet de troonzaal. 'Levi kom nu terug!' riep mijn moeder. Ik negeerde haar en liep door richting de tuinen voor frisse lucht.
from LostSouls on 07/25/2017 10:18 PMLevi
Ik keek Rosie in haar ogen en zag dat ik haar pijn had gedaan door te zeggen wat ik zei. Ik zuchtte en knikte waarna ze me losliet en weg liep. Ik gleed met een hand geïrriteerd door mijn haar en ging op het houten bankje liggen. Het is kansloos Lev. Vergeet het.
Sarah
Ik ontving het hele goedje in mijn mond en slikte het door. Ik kwam onder de tafel vandaan. 'Als je me nu zegt dat je daar niet van hebt genoten weet ik het ook niet meer.' zei ik en veegde langs mijn mondhoeken de restjes van zijn sperm weg.
from LostSouls on 07/25/2017 10:01 PMLevi
Ik bekeek haar van top tot teen wanneer ze de sauna uitgelopen kwam. Ik haalde mijn schouders op. 'Wat boeit jou Sarah. Je mag haar niet eens meer om een of andere mysterieuze reden.' zei ik tegen haar en liep al in de richting van de sauna. 'Alsof het jou boeit dat we iets doen. Het betekend verder niks voor je.' zei ik nog en stapte de sauna in.
Sarah
Als ik hem hoor grommen grijnsde ik zacht en zoog op zijn topje. Het gevoeligste deel. Ik deed hard mijn best en hoopte dat zijn zaad snel kwam opborrelen.
from LostSouls on 07/25/2017 09:32 PMSarah
Ik grijnsde wanneer hij dat zei. Nou willen... Dit was gewoon beter dan gedwongen worden. Ik kroop onder de tafel en nam zijn vriend in mijn mond. Ik zoog eraan als een echte pro en liet mijn handen ook nog een beetje helpen. Vooral omdat ik niet veel ruimte had om mijn hoofd te bewegen.
Levi
Zuchtend liep ik naar mijn kamer waar ik me uitkleedde en alleen een handdoek omsloeg. Even naar de Sauna. Ik fronste als ik hoorde dat hij aanstond. Dit was eigenlijk het punt dat ik me zou moeten omdraaien, maar dit is mijn huis dus ik ging niet wijken voor Rosie.
from LostSouls on 07/25/2017 01:07 AMSarah
Ik beet op mijn lip wanneer hij dat zei en grijnsde. Ik liet mijn handen zoeken naar zijn vriend. Ik maakte zijn broek open en toverde hem onder de tafel tevoorschijn. Met mijn hand begon ik hem af te trekken terwijl ik met de andere van mijn eten at. Kort keek ik op wanneer Rosie de tafel verliet, maar besteedde er niet teveel tijd aan. Ik focuste me meer op het stuk vlees dat ik in mijn handen had.
Levi
Ik at gewoon zoals altijd terwijl iedereen stil was. Heerlijk aan de ene kant. Ik beet op mijn lip en keek op wanneer Rosie opstond van de tafel. Wat is er toch mis met dat kind. Ik zuchtte en at de laatste happen van mijn bord en stond vervolgens ook op van tafel.
from LostSouls on 07/25/2017 12:48 AMSarah
Ik grijnsde breed naar hem. 'Dan zul je me ook niet meer lastigvallen zeker.' zei ik en sloeg een been over het ander terwijl ik mijn hand onder mijn kin legde en hem aankeek met een grijnsje. Ik kwam overeind en liep naar de minikoelkast waar ik een bloodbag uit haalde. Mijn kont stak ik naar Darren toe, maar na een tijdje ging ik terug zitten en nam slokken van de AB positief.
Levi
Na een tijdje was ik klaar en pakte ik al mijn spullen in. Ik liep de gang op en kwam Ivo tegen. 'Nog zo laat hier?' vroeg ik. Hij knikte. 'Veel werk liggen, maar hey tot morgen.' zei hij. Ik grijnsde en liep naar buiten waar ik de Range Rover van Rosie nog zag staan en haar zag instappen. Ik fronsde en liep vervolgens richting de poorten van de entree van de school.