Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  224  |  225  |  226  |  227  |  228  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/21/2017 11:34 PM

Rosie
"Good for you jij bent de gene die verloofd is." Zei ik nog met een lachje terwijl ik mijn autosleutels te voorschijn haalde en mijn  rover nam richting school. Ik zette keihard muziek op en deed mijn zonnebril op the bitch of the family is returning.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 10:56 PM

Darren
Ik gniffelde en zag dat Levi ook gearriveerd was. Ik glimlachte vrolijk en stak een morning joint op ik nam een diepe hijs. Ik voelde de spanning tussen Sarah en Rosie. En boog me voor over "het lijkt er op dat je een vendetta tussen de 2 dames heb gecreëerd Levi." Ik grijnsde vals en kwam overeind.

Rosie
"O.. now you are Darren's whore?" Zei ik duivels terwijl ik overeind kwam "watch your mouth Sarah ik ben erger dan Darren als ik geïrriteerd raak." Zei ik grijnzend terwijl ik de zaal verliet en vandaag op mijn hagje naar school ging. Ik had geen tijd voor familie vandaag.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 10:13 PM

Rosie
Ik liep in mijn cheerleader pakje en mijn haar netjes gekamt in een staart de eetzaal binnen. En zag Sarah zitten "het lijkt er op dat de Bonasis broers nog niet zijn gearriveerd." Zei ik oogrollend terwijl ik arogant aan tafel ging zitten en door mijn telefoon scrolde.

Darren
Ik werd langzaam wakker en maakte me klaar voor school unifom aan haar in de gel en als laatste mijn stropdas. Maar die zette ik altijd scheef. Ik liep naar beneden en zag dat mijn nichtjes er al waren." Goofmorning fam" zei ik terwijl ik dit keer iets minder geïrriteerd was ik ging zitten aan tafel en keek op naar Sarah." Heb je goed geslapen?" Vroeg ik richting Sarah.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 09:19 PM

Darren 
"Well ze heeft goeie oren." Zei ik tegen hem terwijl ik grijnzend een joint opstak en naar binnen liep. Ik kwam in mijn kamer aan en kraste de naam Fernando Deli af. Jammer genoeg heeft hij me maar 500 euro opgeleverd. Ik trok mijn shirt en broek uit en ging liggen in bed. Morgen was weer een nieuwe dag en natuurlijk school. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 07:28 PM

Darren
 "Ben je ook." Zei  ik tegen Sarah "alleen heb je de smaak niet meteen te pakken." Zei ik duivels terwijl ik naar huis racete. Ik parkeerde mijn auto op de oprit en zag Levi zitten.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 06:06 PM

Rosie
Ik kuste kort met hem mee en schrok van zijn eigen doen. Ik slikte en sloot mijn ogen even. Het was zeker gewoon als afscheid bedoelt.

Darren
Ik grinnikte "je hebt nooit iemand vermoord." Zei ik terwijl ik mijn mondhoeken schoonveegde. En we de steeg verlieten richting mijn auto "ik dacht dat de grammery's daar bekend om stonden." Zei ik sluw. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 05:00 PM

Darren
"I can see that." Zei ik tegen haar terwijl ik grijnsde en het werk voor haar afmaakte. Ik dronk hem leeg en gooide hem weg bij het vuilnis. Ik grijnsde breed "did you killed before?" Vroeg ik grijnzend.

Rosie
"Zeg dat wel." Ik kwam overeind en trok mijn lingerie en jurkje weer aan. Terwijl ik mijn haar in staart wikkelde en vanaf mijn ooghoek naar Levi keek. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 04:06 PM

Darren
"Babe where are your manners?" Ik haalde een zakdoekje uit mijn  jas terwijl de man begon te bibberen "wie zijn jullie!" Ik glimlachte zwak "use this." Ik zette het zakdoekjes tussen haar borsten. Terwijl mijn ogen kort rood flikkerde Sarah zou mijn ergste creatie worden net als hoe de joker zijn Harley Quinn had.

Rosie
Ik hijgde even en keek hem aan "well dat voelde goed." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/21/2017 01:49 PM

Rosie
"LEVI!" Schreeuwde ik uit terwijl ik hevig klaar kwam in een orgasme. En mijn nagels kraste over zijn rug. Ik zou mezelf echt haten na dit want na dit zou hij gewoon weer andere meisjes neuken zo was hij nou eenmaal. Ik beet op mijn onderlip en liet hem nog even zijn gang gaan  

Darren
Ik volgde ze terwijl we nu midden in de straat stonde geen enkel teken van Leven." Tease him richting een steegje" zei ik terwijl ik mijn hoektanden tevoorschijn haalde." Dit word ons maaltijdje" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/20/2017 12:50 AM

Rosie
Hese kreunen verlieten mijn lippen terwijl ik zijn Dick te keer voelde gaan. Ik greep zijn schouders vast. En snapte niet waarom ik niet genoeg van hem kan krijgen. De enige seks die me ooit goed heeft gedaan was met Levi for sure. 

Darren
Ik keek van een afstandje mee en merkte dat ze er aardig goed in is. Wat me ook niet verbaaste met zo een gezicht en lichaam. Ik stak een joint op en liep alvast naar de uitgang "lead him Sarah."  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  224  |  225  |  226  |  227  |  228  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page