Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  224  |  225  |  226  |  227  |  228  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/23/2017 05:49 PM

Alexia
Wanneer Xander voorsteld dat degene die zich moesten omkleden zich al gingen omkleden bleef ik met hem, Liam en Chels achter. 'Het is echt wel een tijd geleden dat ik hier geweest ben.' zei ik en keek naar de grote entree. 'De laatste keer dat wij daar samen zijn gegaan waren we 14 ofzo.' zei Chelsea. 'Dat was ook meteen de laatste keer.' zei ik met een grijnsje en keek vervolgens naar Liam. 'Hoelang dansen jullie eigenlijk al?' vroeg ik aan Liam en Xander. Liam haalde zijn schouders op en zuchtte. 'Geen idee. Ik danste al toen ik 6 was ofzo dus al best lang.' zei hij. Ik grinnikte en stelde me even een mini Liam voor in een ballerina outfit. Ik haalde een hand door mijn haar en keek uit over de parkeerplaats of ik Bo al kon zien aankomen. Wanneer dit niet zo is richtte ik me op Xander om zijn antwoord te horen. Het leek me wel echt een heel gezellige groep om mee om te gaan, maar ik ken iedereen natuurlijk nog niet zo goed. De enige die ik echt goed ken is Chels en zij is ook meteen de enigste. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/22/2017 12:34 AM

Sarah
Wanneer we op school aankwamen zag ik Claire al staan. Ze grijnsde wanneer ze me zag. Meteen wanneer we stilstonden stapte ik uit en liep naar haar toe. 'Welke lessen hebben we vandaag?' vroeg ik terwijl ze alles opsomde. Verderop zag ik Rosie staan met haar slaven. Ik schonk er niet veel aandacht aan en keek vervolgens naar de limo waar Levi en Darren nu ook uitstapte.

Levi
Ik stapte uit wanneer we er waren en liep al snel naar de Martial Arts zaal waar ik me voorbereidde op de eerste les. Ik beet op mijn kaken en deed zelf mijn shirt uit om even te trainen voor ik hier weer van die eerste jaars rond me had zitten kwijlen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/22/2017 12:08 AM

Sarah
'Ja ja, ik kom al.' zei ik en liep naar de limo. Ik stapte in en nam uit de mini fridge een bloodbag. Als Levi ook is ingestapt begon de limo te rijden. Ik zuchtte kort. Ik had eigenlijk helemaal geen zin in school. Eigenlijk wou ik gewoon de hele dag bij het zwembad zitten. Of nog zo een avontuur beleven met Darren als gisteravond.

Levi
Ik haalde mijn schouders zuchtend op. Ik liep achter ze aan naar de limo waar ik in stapte. 'Sarah heeft van jou een omgangs verbod gekregen en ik paal Rosie dus ik zie ze niet snel tegen me keren.' zei ik op mijn gemakje. 'Wees daar niet zo zeker van eikel.' beet Sarah me toe. Ik grinnikte.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 11:39 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Leuk hoor. Zo was ik ook op die leeftijd.' zei ik kleinerend tegen de jongens over Rosie. Ik liep naar boven waar ik mijn spullen voor school pakte en vervolgens weer beneden kwam. In de hal wachtte ik op de rest zodat we konden gaan en nam ik ondertussen mijn telefoon weer erbij. -Ben er binnen een half uur-  stuurde ik naar Claire.

Levi
Ik perstte mijn lippen samen en probeerde een lachje te onderdrukken. 'Nou Darren, volgens mij word het tijd om te gaan.' zei ik terwijl ik overeind kwam en de joint tussen zijn lippen haalde om er een hijs van te nemen. Vervolgens gaf ik hem terug aan hem en nam mijn spullen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 11:01 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen. 'Beter gewild van beide kanten dan hopeloos achter iemand aanlopen die je niet wilt Rosie.' riep ik haar na doelend op Levi. Alsof ik nu bang moest zijn. Voor Darren ben ik bang als hij zich gedraagd zoals voor gister avond. Rosie voelde totaal niet als bedreiging. Mijn blik gleed naar Levi die zich blijkbaar nergens mee wou bemoeien.

Levi
Ik rolde mijn ogen. Normaal gesproken vond ik het wel leuk als de dames om me vechtte. Maar niet wanneer het mijn nichtjes waren. Of eigenlijk nichtje en Sarah. Ik keek naar Darren en haalde mijn schouders op. 'Niet mijn zaak.' zei ik en propte nog een broodje in mijn mond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 10:17 PM

Sarah
Ik keek op wanneer Rosie binnen kwam en gniffede sarcastisch. 'Ik weet nu niet wie ik erger vind.' zei ik en keek haar kort vals aan. Weet niet wat haar bezielde maar goed. Wanneer Darren binnen kwam glimlachte ik en knikte. 'Als een roosje.'zei ik en keek naar het chagrijnige gezicht van Roos.

Levi
Ik kwam beneden en zag dat de gezichten van Sarah en Roos naar elkaar op oorlog stonden. Voor de hookups tussen Sarah en mij waren die twee nog close. Ik ging zitten. 'Goedemorgen.' zei ik en begon maar meteen met eten zonder ook maar een opmerking over de twee te maken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 09:30 PM

Sarah
De volgende dag had ik me al klaargemaakt voor school. Wat er gister was gebeurd bleef in mijn hoofd rondspoken. Niet met walging maar met fascinatie. Ik liep naar beneden waar ik aan de ontbijt tafel schuif. Vandaag was ik als eerste. Wat best wel verbazend was. Ik nam wat te eten en nam mijn telefoon erbij. Ik appte een beetje met Jeremy en Claire terwijl ik ondertussen de maid hierheen haalde en mijn tanden in haar pols zette.

Levi
Langzaam werd ik wakker van het geluid van mijn wekker. Kreunend kwam ik overeind. Ik had helemaal geen zin. Gelukkig hoefde ik vandaag niet zo heel veel lessen te geven. Ik kwam overeind sprong onder de douche en had me daarna al snel omgekleed. Ik haalde een hand door mijn haar en keek kort in de spiegel. Ik zag er, als altijd, weer aantrekkelijk uit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/21/2017 09:20 PM

Alexia
Na een tijdje kwamen we dus aan bij Chelsea. Ze rende naar binnen terwijl ik in de auto bleef zitten en mijn telefoon erbij nam. Ik las kort de berichtjes door in de groepsapp. Wanneer ik een bericht lees van Xander over dat hij nu Liam is aan het op halen glimlachte ik kort. Ik heb Chels wel eens gehoord over een Liam. Wanneer Chelsea terug in de auto stapt keek ze me aan. 'Wat zit je daar nou te grijnzen?' vroeg ze me met een lachje. 'Die Liam waar je me een paar weken geleden over vertelde... Is dat..' vroeg ik, maar werd halverwege onderbroken. 'Begin maar gewoon te rijden.' grijnsde ze. Ik lachte en legde mijn telefoon maar aan de kant. Onder het rijden gaf ze me instructies waar ik heen moest. We waren er wel eens eerder geweest met zijn tweeën, maar ik ben nooit goed geweest in wegen onthouden. Als we er eenmaal zijn zie ik dat het op de parkeerplaats best wel vol is. Zuchtend uit irritatie zocht ik een parkeerplek. We kwamen Xander en Liam in de auto tegemoet en ik zag dat ze een parkeerplek gevonden hadden. 'Gelukvogels.' mopperde ik met een lachje en zwaaide kort op ze waarna ik ook uiteindelijk een rij verder een parkeerplaats vond. Eenmaal geparkeerd schakelde ik af en nam de spullen mee uit de auto. We liepen al richting de ingang waar al een paar mensen uit de groep stonden. Ik begroette iedereen glimlachend terwijl Chelsea iedereen meteen een knuffel gaf. Ik was van iedereen eigenlijk al de naam vergeten bij het gezicht. Namen waren ook niet mijn sterkste kant. Gek genoeg kon ik die van Xander wel onthouden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 09:05 PM

Sarah
Ik grinnikte en keek op als we al snel thuis zijn. Ik stapte uit en zag Levi zitten. 'Jullie zien er satisfied uit.' zei hij. Ik haalde nonchalant mijn schouders op en liep langs hem gewoon naar binnen. 'Onze zaken gaan je niks aan.' zei ik en liep door naar boven waar ik me al snel op mijn eigen kamer ontdeed van de jurk.

Levi
Fronsend keek ik Sarah na en keek vervolgens naar Darren. 'Wat heb je met haar gedaan?' vroeg ik verbaasd. Ze leek opeens heel anders ingesteld. Ach, wat maakte het mij ook uit. Ik stak een joint op waar ik meteen een flinke hijs van nam.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/21/2017 06:11 PM

Sarah
'Merendeels van de familie interesseert zich ook niet in de gevolgen.' zei ik tegen hem. 'Tuurlijk, ik vraag me af hoe het is om iemands leven in mijn handen te hebben, maar het brengt veel te veel met zich mee.' zei ik en stapte de auto in. 'Mijn familie vraagt zich überhaupt al af of ik een grammery ben.'

Levi
Als we intiem bleven doen kon niemand het weten. Het zou slecht uitpakken. Niet alleen voor mij maar ook voor Roos. Ik keek terug naar het tuinhuisje waar ik Rosie achterliet. Plus ik wou niemands hart gebroken. Dat van mij niet, en dat van haar al helemaal niet.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  224  |  225  |  226  |  227  |  228  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page