Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  226  |  227  |  228  |  229  |  230  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/17/2017 11:06 AM

Rosie
"Nu wel" zei ik terwijl die privé lessen toch zouden uitdraaien op seks en verlangens. Ik liep grijnzend het kasteel door terwijl ik ergens wel wist dat Darren hier op had gehoopt. Just to make The Black sheep suffer. Het leek of al mijn emoties 1 voor 1 uit waren gegaan misschien kwam het omdat mijn duivel langzaam ontwaakte. Levi had het onder controle maar hij was het dan ook eerder geworden en was ook niet bepaald een lieverdje tijdens zijn ontwaken.

Darren
Ik grinnikte zacht "is er wat Sarah.. kan je de waarheid niet aan?" Ik liep lachend naar mijn kamer en vond het leuk om haar lelijke blikken richting Rosie en Levi te zien. Wij waren geen mensen wij waren duivels en we volgen de regels van God niet.  Sarah was de enige die een vampier was en zal blijven.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/17/2017 12:29 AM

Darren
Ik zat naast rosie en nam diep adem. Terwijl ik zacht fluisterde "je ruikt naar seks"  zei ik tegen Rosie terwijl ik grijnsde en naar Levi keek ik priemde mijn ogen. En had hun spelletje wel door als de auto stopt stappen we allemaal uit." Welkom terug kinderen" zei Anet met een buiging terwijl we het kasteel binnen liepen.

Rosie
Als Darren dat zegt kijk ik hem verveelt aan "dus?"  We stapte uit terwijl Anet ons begroeten en ik naar Sarah keek ze leek veel meer onder druk door Darren. Dus van haar had ik waarschijnlijk geen last ik mocht haar toch niet. Ik zwiepte mijn haar over mijn schouder "hey Levi ik wacht nog steeds op die privé lessen." Ik mocht niemand die aan Levi Bonasis zat.

Reply Edited on 07/17/2017 07:24 AM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/16/2017 09:33 AM

Darren
"Kan niet wachten" merkte die Ivy op terwijl ze verleidelijk grijnsde. Ik glimlachte zwak "mooi zo" als de bel gaat kom ik overeind." Nou dan zie ik je straks Saar" ik drukte een kus tegen haar wang en fluisterde nog snel "gedraag je hè." Ik liep weer naar mijn eigen vrienden die me verbaast aankeken "wat deed jij met die 2e rang vrienden van je nichtje?" Ik grijnsde breed "kijken of ze wel goed voor haar zijn."

Rosie
Ik liet mijn rechterhand door zijn haar glijden terwijl heftige kreunen mijn  lippen verlieten. God wat was hij goed. Geen enkele minuten later zat ik weer in mijn les net alsof er niks was gebeurt.  Na school werden we alle 4 opgehaald Darren met een achterbakse grijns op zijn gezicht Sarah met een blik als of ze ieder moment dood kon gaan en Levi die gewoon weer de oude was na dat ik hem wat van mijn vriendin had gegeven.  Ik nam diep adem we waren echt de "typische" modern familie. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/15/2017 05:12 PM

Rosie
Ik zoende met hem mee en proefde mezelf terwijl ik zijn riem open trok en zijn broek al snel op de grond lag. Ik ging zitten op 1 van de de vuilnisbakken en trok hem aan zijn stropdas naar me toe." Neem me" zei ik over geil.

Darren
"Nice to meet you all" zei ik fake "ik nodig jullie allemaal officieel uit voor mijn Birthday bash 3 februari." Zei ik tegen ze terwijl ik naar Sarah keek "dat zouden wij Lincolns heel leuk vinden." Zei ik fake glimlachend terwijl mijn hand langs Sarah's been glee op naar boven onder de tafel. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/15/2017 02:48 PM

Rosie
Ik kreeg het langzaam benauwd en probeerde mijn kreunen zo erg in te houden." Levi.." Ik legde mijn hoofd in mijn nek en voelde mijn orgasme komen  al zeg ik het zelf Levi zou voor altijd de beste in beffen blijven. 

Darren
"Dus Sarah ga je me nog voorstellen aan je vrienden?" Zei ik terwijl ik haar verveelt aankeek. En ze maar moest hopen dat ik niet geirriteerd raak. Want soms had ik momenten en die momenten kende ze momenteel wel. Ik zat te denken om eigenlijk een feest te geven gewoon om haar te kwelken en Levi te laten zien dat ik doe wat ik wil met haar. Ik kon haar zelfs voor me laten strippen als ik wilde. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/14/2017 10:24 PM

Rosie
Een kreuntje verliet mijn lippen terwijl het alleen maar erger werd. Door de geweldige sensatie die door me heen ging door zijn soepele tong. Als mijn vader en zijn ouders dit zouden weten was zijn leven voorbij aangezien hij ouder was. Ik gebruikte Levi daar was ik heel eerlijk in hij was mijn speelpop net als hoe Sarah het voor Darren was. Alleen kan ik Levi makkelijk er in luizen en werkt hij mee. Ik hoefde niks van hem behalve seks want affectie ken ik niet. Zins mijn  moeder overleden was en hij het met me verbrak.

Darren 
"Door maar 3 van die O-neg's." Zei ik tegen de kantine dame terwijl ik het geld opinde en een extra in Sarah's tas stopte." Voor het geval dat je handjes niet thuis kan laten" zei ik met een knipoog terwijl ik die van mij openrukte en al gulzig opdronk. Ik liep naar haar vrienden en ging zitten. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/14/2017 12:37 AM

Darren
Eenmaal in de kantine zaten Claire en Jersey alvast aan een tafel. Terwijl Sarah met mee liep om lunch te halen." Nou prinses kies maar uit" zei ik terwijl ik een pets op haar bil gaf en er 1 keer in kneep. Ze was mijn speelpoppp. 

Rosie
Ik trok hem mee en sloot de deur achter hem." Je bent echt een docent van niks." Ik nam hem aan zijn stropdas vast en liet hem op de grond zakken terwijl ik mijn string ergens gooide. En mijn  rechter been over zijn schouder deed en hem zo onder mijn rokje liet verdwijnen. Terwijl ik de schoonmaak kast vastnam "please me." Ik was altijd al dominant en ik denk dat Levi daarvan sowieso onder de indruk van was. Soms laat ik hem dominant zijn maar alleen als ik vrolijk ben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/13/2017 10:42 PM

Darren
''Sarah.'' Zei ik glimlachend ''we hebben nog maar één kwartier.'' Zei ik doordringend alsof ik er elk moment iets aan kon doen. Ik keek naar Claire die kort Sarah aankeek en zich toch maar overgaf ''ik heb honger Saar kom nou gewoon mee.'' Ik glimlachte tevreden ''helemaal mee eens.''

Rosie
Als ik Levi zie vertrekken bijt ik op mijn onderlip. Hij kon ook nergens tegen. Ik kwam overeind '' bel me.'' Zei ik tegen Finn terwijl ik naar Levi's les lokaal liep ''als je zin hebt wacht ik in het concerge hok.'' Zei ik snel tegen hem terwijl ik er 100 procent zeker van was dat hij inderdaad zou komen alleen al om het feit dat ik hem geweldig kon pijpen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/09/2017 01:06 AM

Rosie
Ik rolde mijn ogen arogant en kwam overeind terwijl ik mijn cheerleader pakje goed zetten. En mijn staart goed zetten misschien werd het gewoon tijd voor mij om iets anders te zoeken. Levi was toch een hersenloze playboy. Ik keek rond en kreeg al snel Finn op het oog ik ging tegenover hem zitten en grijnsde breed.'' Hey'' zei ik op mijn flirterigst.

Darren
''Sarah'' zei ik weer satanische ''kom je mee lunchen ik heb trouwens het lunchgeld.'' Zei ik giftig terwijl ik naar haar vrienden keek ''jullie mogen ook mee komen hoor.'' Zei ik super vriendelijk maar doortrapt.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 07/09/2017 12:44 AM

Rosie
Ik zat bij de cheerleaders en de populaire mensen aan tafel. Terwijl er constant geflirt met me werd. Maar al mijn aandacht naar Levi ging die met een paar vrouwelijke docenten zat. Ik nam diep en nam een slok van mijn milkshake dit leven was zo saai zonder de oude Levi de me zo wat had opgeleid om slechte dingen te doen.

Darren
Ik zat bij Finn aan tafel terwijl ik het net met Charlot had uitgemaakt ze zeikte te veel. En ik moest al mijn aandacht aan Sarah kunnen besteden.'' Ik ga even smoken'' zei ik tegen Finn terwijl mijn ogen Sarah al opzochten maar haar niet konden vinden.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  226  |  227  |  228  |  229  |  230  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page