Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  226  |  227  |  228  |  229  |  230  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 07/18/2017 10:51 PM

Sarah
Wanneer Anet haar pols voor me houd zette ik mijn tanden erin. Wanneer hij zegt dat het vanavond geen seks werd stopte ik even en keek hem aan. 'Nee, je hebt geen seks nodig om me te kwellen.' zei ik en nam vervolgens weer gulzige slokken van Anet haar pols.

Levi
Ik grijnsde wanneer ik opeens tegen de muur gedrukt sta. Ik beet op mijn lip en genoot van alle aandacht. Toen mijn lul tevoorschijn werd gehaald keek ik haar aan. 'Laat me je blaas kunsten zien.' zei ik opgehitst en legde mijn handen op haar hoofd om even door haar haar te strelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Writer4ever

from LostSouls on 07/18/2017 09:16 PM

Alexia
Na niet heel lang waren de pannekoeken klaar. 'Chels, eten.' zei ik en zette alles klaar op de tafel. 'Ik heb je btw toegevoegd. Iedereen is super enthousiast dat je er bij bent.' zei ze en ging zitten waarna ze eigenlijk meteen al aanviel. Kort nam ik mijn telefoon erbij terwijl ik ging zitten en glimlachte breed. Het voelde fijn dat iedereen me welkom heette. Het valt niet mee om de nieuweling te zijn. -Dankjulliewel! :) -  stuurde ik terug waarna ze al snel over iets anders begonnen. Mijn telefoon zette ik op stil en legde ik even aan de kant om aan de pannekoeken te beginnen. 'Ik denk dat we blij mogen zijn dat jij ermee verder bent gegaan. Anders zouden ze niet zo lekker hebben gesmaakt als nu.' zei Chelsea. Ik begon te lachen. Ja, wanneer Chelsea ook maar iets in de keuken moest doen liep het al snel mis. Na het eten ruimde Chelsea af, omdat ik had gekookt. Ik nam mijn telefoon terug erbij en zag het berichtje van Xander wat me deed lachen. -Zal mijn best doen. Ik heb geen winkelkarretjes in de buurt dus dat zou wel lukken ;)- stuur ik en beet kort op mijn lip. Die Xander leek me wel echt een super toffe gast. Niet dat ik hem echt kende, maar goed. Ik kwam overeind en liep samen met Chelsea naar boven. 'Ik ga me douchen, jij vermaakt je wel even neem ik aan.' grijnsde ik en liep vervolgens naar de badkamer om me klaar te gaan maken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/18/2017 09:07 PM

Levi
'Dat is omdat ik me laat chanteren.' zei ik tegen haar. Mij interesseert niet zo heel veel. Dat Rosie haar lichaam zo op me werpt interesseerde me meer. Ik hield haar lippen met de mijne vast en legde mijn handen op haar heupen.

Sarah
Zuchtend keek ik opzij naar Darren. mijn ogen werden kort rood, maar ik keek al snel weg waardoor ik me kalm wist te houden. Wat had ik eigenlijk ook weer zin in bloed recht uit de ader.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/18/2017 06:27 PM

Levi
Grijnzend keek ik hem aan. 'Nee dankje broer. Ik hoef je afgelikte boterhammen niet.' zei ik tegen hem en liep met de attributen naar het tuinhuisje verderop. Ik legde ze daar uitgestald neer en ging even zitten op de tuinstoel met mijn armen onder mijn hoofd.

Sarah
'Perfect.' zei ik tegen Darren en zuchtte. Ik genoot van de zon op mijn smoeltje en probeerde zijn aanwezigheid te negeren. Afgelikte boterham. Moet niet erger worden. Ik zou wel blij zijn als Darren me eindelijk met rust liet. Als hij zijn duivelzijde nou eens niet had. Kon ik hem makkelijk aan. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/18/2017 11:17 AM

Levi
Ik nam nog en hijs en gaf hem de joint terug. 'Nou veel plezier dan.' zei ik met een klein glimlachje en haalde een hand door haar haar. 'Let wel op met blauwe plekken, dan gaan mensen vragen stellen. Je wilt haar moeder hier niet op de stoep hebben staan.' zei ik en nam nog een paar attributen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/17/2017 12:37 PM

Levi
Ik legde mijn spullen op mijn bed en keek op als ik Darren hoorde. 'Ah dus het spreekt weer tegen me?' zei ik en pakte een paar vecht attributen. 'Jij anders ook. Maak je niet druk hoor dat met Sarah was eenmalig. Ik hou niet van haar op die manier. Het was gewoon omdat er geen hoeren beschikbaar waren en dit een snellere oplossing was.' zei ik tegen hem en trok een anders shirt aan waar ik makkelijk in kon bewegen maar wat wel mijn spieren accentueren. 'Hoe lang ga je Sarah nog kwellen voor iets wat nooit wat betekend heeft?' vroeg ik en nam de joint uit zijn mond en nam er zelf een hijs van.

Sarah
Ik schonk een glas bourbon in en plofte op de bank. Ik luisterde mee via mijn vampier gehoor met het gesprek van Levi en Darren. Het deed een beetje pijn dat hij me vergeleek met een hoer, maar het interesseerde me vrij weinig. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/17/2017 11:10 AM

Sarah
'Rot op Darren. Hun rendevous boeit me geen ene reet.' riep ik hem na en liep naar de woonkamer. Het enige wat mij dwarszat was dat ik misschien helemaal niet meer onder het huwelijk met Darren uitkwam. Ik zou nooit echt een relatie hebben met iemand waar ik van hou. Mijn hele leven was gepland en niet zoals ik het wilde.

Levi
Wanneer ik haar zag legde ik mijn handen via achter op haar heupen. 'Over een uur bij de tuin. Het schuurtje van de tuinier' zei ik zacht in haar oor en liep vervolgens door naar mijn kamer. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/17/2017 10:53 AM

Levi
Wanneer we er zijn stapte ik uit. Ik knikte kort naar anet en beet op mijn lip wanneer ik Rosie hoorde. Ik draaide me om en keek haar met een grijnsje aan. 'Ik dacht dat dat niet van je hoefde?' vroeg ik uitdagend. Ik knipoogde naar haar en liep vervolgens verder naar binnen waar ik mijn spullen eerst maar eens opruimde.

Sarah
Ik keek die twee aan en rolde mijn ogen. Alleen om dit geflirt kan ik niet eens normaal met Levi praten en door Darren die denkt dat ik serieus gevoelens heb voor Levi. Die zijn allang vervlogen. Gevoelens voor Darren zou ik nooit krijgen. Ik zou nooit vergeten wat hij me nu aandoet.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/16/2017 11:39 PM

Sarah
Ik rolde mijn ogen wanneer hij weg was. Ivy haar reactie. Ze moest eens weten wat die jongen wel niet allemaal doet. Ik beet op mijn lippen en haalde een hand door mijn haar. Wanneer de dag voorbij was en we werden opgehaald zuchtte ik. Mijn ouders waren nog steeds weg dus ik moest weer bij de Bonasisjes blijven. Met een zuur gezicht stapte ik de limo in en pakte mijn telefoon erbij.

Levi
Ik zuchtte en stapte in de limo. Ik nam mijn laptop erbij om de les van morgen alvast voor te bereiden en keek af en toe op naar Rosie met een glimlachje. Toch deed ik alsof er niks was gebeurd. Als iemand het merkte zat ik diep in de shit.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 07/15/2017 05:20 PM

Sarah
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer hij hen uitnodigd. Ik wou ze echt niet met hem onder een dak hebben. Iedereen keek elkaar een beetje aan en haalde niets vermoedend hun schouders op. Ik beet op mijn lip en voelde zijn hand langs mijn been. Ik kneep mijn benen uit schrik bij elkaar.

Levi
Ik grijnsde breed en streelde langs haar heerlijke lichaam. Wie kon ik nog voor de gek houden? Ik wou haar. Wanneer mijn broek op de grond ligt wist mijn vriend al snel haar grotje te vinden. Langzaam liet ik me in haar glijden en begon dan steeds sneller te stoten. Grommen kwamen uit mijn mond van genot.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  226  |  227  |  228  |  229  |  230  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page