Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 227 | 228 | 229 | 230 | 231 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 07/15/2017 03:04 PMSarah
Zuchtend legde ik mijn vork neer. 'Jeremy en Claire ken je wel. Dat is Ivy, ernaast zit Paige en daarnaast zit Mason. Jongens dit is mijn neefje Darren.' zei ik en dronk derest van de bloodbag leeg. Ivy glimlachte naar Darren. Ze wist niet hoe hij was. Derest heeft de verhalen wel gehoord wat hij soms met mensen kon doen. Al wisten ze niet dat hij mijn leven ook vergalde.
Levi
Als ik haar zo hoorde kreunen grijnsde ik breed en werkte haar op naar haar Orgasme. Wanneer ze dan ook klaarkomt lik ik alles schoon en kwam onder haar rokje vandaan. Ik drukte mijn lippen tegen die van haar en liet mijn tong spelletjes spelen met de hare zodat ze zichzelf goed kon proeven.
from LostSouls on 07/15/2017 02:22 PMSarah
Fronsend keek ik naar Darren. Wat is zijn plan nu weer? Wanneer ik zag dat hij bij Claire en Jeremy ging zitten liep ik langzaam erachteraan en zag Claire met een verbaasde blik naar mij opkijken. Ik haalde mijn schouders op en ging zitten. Ik trok mijn bloodbag open en dronk ervan waarna ik hapjes van de salade nam. 'Dus...' zei Jeremy die zijn best deed niet vijandig te kijken.
Levi
Ik likte Rosie haar vriendin op het best dat ik kon. Plagend om haar orgasme uit te stellen. Ondertussen nam ik haar vast bij haar heupen voor een betere grip. Dit miste ik wel van vroeger.
from LostSouls on 07/14/2017 09:01 PMSarah
Ik beet mijn kaken op elkaar wanneer ik de pets op mijn bil voelde en nam een salade en een bloodbag O-neg. Ik glimlachte klein naar de kantine dame en keek naar de bloodbag terwijl mijn ogen roodkleurden van de dorst.
Levi
Ik grijnsde breed terwijl ik onder haar rok verdween en de verdwelmende verleidelijke geur van haar vriendin al rook. Ik legde mijn mond ertegen en begon haar genotsknobbeltje te stimuleren met mijn tong. Als we werden betrapt werd ik sowieso ontslagen en ook nog eens het gevang in gegooid. Al maakte die gedachte het wel alleen maar spannender.
from LostSouls on 07/14/2017 12:23 AMSarah
Kort keek ik nog naar Claire en Jeremy. Ik haalde een hand door me haar en liep met Darren mee. Ik wist niet hoe lang ik dit nog kon verdragen. Iedere dag dat misbruik.
Levi
Ik kreeg al een glinsterend laagje zweet over mijn lichaam en liet de paal los waardoor ik op de grond terecht kwam toen ik Rosie binnen zag komen. Wanneer ze dar zegt keek ik haar na en grijnsde breed. Waar was Finn nu? Hè. Ik liep richting het congierge hok.
from LostSouls on 07/09/2017 01:16 AMLevi
Wanneer ze bij Finn ging zitten balde ik onder de tafel mijn handen tot vuisten. 'Ik moet een les voorbereiden.' zei ik als smoes om de kantine te kunnen verlaten. Ik had geen zin om hier tegen aan te kijken. Ik liep naar de sportzaal waar ik het rek neer zet waar ik me aan kon optrekken. Ik trok mijn shirt uit en begon met optrekken.
Sarah
Wanneer ik de stem van Darren hoor vergaat me het lachen. Ik draaide me om en voelde mijn mondhoeken weer zakken naar standje dood ongelukkig. Wanneer hij vraagt of Jeremy en Claire meegaan besloot Jeremy zijn mond open te trekken. 'Ja ik ga wel mee.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga je niet.' zei ik tegen hem en keek hem doordringend aan dat hij zich er niet mee moest bemoeien. Ik wou niet dat Darren hem ook maar iets aan deed.
from LostSouls on 07/09/2017 12:51 AMLevi
'Dus, hoe bevalt het je aan de andere kant van alles?' vroeg Amelia. Ik grinnikte. 'Het is heel anders. Nooit gedacht dit te zeggen, maar af en toe mis ik het toch wel om gewoon leerling te zijn.' zei ik en zocht Rosie tussen de menigte. Ik glimlachte kort en keek vervolgens terug naar Amelia.
Sarah
Met een zucht keek ik naar Jeremy en Claire. We zonden bij Jeremy zijn kluisje. 'Je deed het wel oké hoor Claire. Don't worry.' lachte ik en keek vervolgens naar Jeremy. Jeremy was sterker dan Claire. Dat was altijd wel lachen wanneer die twee sparden. 'Zeg nu moet je je wel royal voelen nu je neef MA geeft.' zei Jeremy. Ik schudde mijn hoofd. 'Ik ben niet meer zo met Levi bezig.' zei ik
from LostSouls on 07/09/2017 12:09 AMLevi
'Roos.' zuchtte ik en keek haar na. Wanneer Darren naar me toe kwam beet ik op mijn lip. 'Geen idee. We kregen... een meningsverschil.' zei ik en gaf een schouderklopje. 'Oké, klas de les is afgelopen. Zie jullie overmorgen weer.' zei ik en liep terug naar de bank. Ik haatte het wanneer Rosie zo tegen me deed.
Sarah
Kort keek ik naar Rosie die de zaal verliet. Ik fronste en keek vervolgens naar Darren die met Levi praatte. Sinds wanneer kon Darren Levi weer uitstaan. Zuchtend liep ik met Claire richting de kleedkamers waar we ons omkleeden.
from LostSouls on 07/08/2017 12:56 PMLevi
Ik zuchtte. 'Ik snap het, maar je moet er ook bij stilstaan dat Sarah ook familie is.' zei ik tegen haar. Ook ik kwam overeind en keek naar haar. 'Als je geen vrijstelling wilt zul je toch moeten deelnemen aan de les of je nu zin hebt of niet.' zei ik wanneer er iemand langs liep. Ik kon natuurlijk geen lievelingetjes hebben.
Sarah
Wanneer ik Claire tegen de grond had gewerkt grijnsde ik breed en hielp haar overeind. 'Volgende keer lig jij tegen de vlakte.' zei ze tegen me met een lachje. Ik grinnikte. 'We zullen zien.' Ik keek om naar Darren en zag hem kijken. Ik beet op mijn lip en draaide me weer naar Claire.
from LostSouls on 07/08/2017 12:27 PMLevi
kort keek ik rond. Tuurlijk wist ik dat Rosie veel beter was dan iedereen hier. Geen idee hoe ze zo goed is geworden. 'Misschien dat ik je vrijstelling kan regelen bij de directeur als je privé lessen kan krijgen.' zei ik en zuchtte wanneer ze over Darren begon. 'Dat kind is zo ontspoort zonder enige reden. Ik weet gewoon niet wat ik met hem aan moet. Hij luisterd niet naar me. Of ik nou zijn grote broer ben of niet.' zei ik en keek naar Darren die met Finn in gevecht was.
from LostSouls on 07/07/2017 03:59 PMSarah
Grijnzend keek ik naar Claire waarna we begonnen te sparren. We waren erg aan elkaar gewaagd. Ik mocht mijn vampierkracht alleen gebruiken bij andere vampieren in de les en aangezien Claire een Witch is moest ik mijn normale kracht gebruiken. We waren beiden redelijk sterk.
Levi
Ik liep door de leerlingen heen en verbeterde af en toe een postuur. Wanneer ik Rosie spot op de bank liep ik naar haar toe. 'Waarom zit je hier?' vroeg ik en ging naast haar zitten.