Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG||||

from LostSouls on 11/25/2019 03:41 PM

Mathías
Ik beet op mijn lip en staarde wat afwezig voor me uit. Als Saia me vraagt of er iets is keek ik pas op. 'Het bevalt me gewoon niet dat hij zijn geheugen kwijt is en dan daar alleen is met mijn vader en zijn moeder.'zei ik tegen haar en stapte uit zodra de deur werd geopend. Ik hield mijn hand uit om Saia er uit te helpen en keek naar de school. Het ging niet zo goed met mij op school. Slechter dan normaal zelfs. 

Alvira
Mijn moeder liet me gewoon naar school gaan. Ik was bang voor alle reacties. Ze wisten op school niet dat ik degene was die mijn vader had vermoord, maar ik zal mijn populariteit niet meteen terug hebben gok ik zo. Met de limo kwam ik aan op school en ik zag Mathías en Saia even verderop uit hun limo stappen. Ik negeerde ze en beet op mijn lip terwijl ik maar gewoon wat op mijn telefoon klootte. Zo hoefde ik tenminste niemand recht aan te kijken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/25/2019 03:10 PM

Mathías
Ik grinnikte. 'Zodra jij een beetje kan dansen gaan we uit, maar ik laat het wijven neuken aan jou over. Ik neuk nog maar 1 meid en dat is Saia.'zei ik tegen hem en grinnikte. 'Neem eerst nog maar eens een weekje rust. Dan zien we wel hoeveel je kunt. Nog een paar dagen pijnstillers en dan kun je tenminste wel weer drinken.' zei ik en kwam weer overeind. 'Morgen blijf ik wel thuis met je, maar ik moet op mijn aanwezigheid letten op school anders wordt ik er al helemaal afgekickt.' zei ik en grinnikte. - Ik kom er nu aan. X- stuurde ik naar Saia. 'Ik zie je straks oké?' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/25/2019 02:39 PM

Alvira
Ik was nu een aantal uur thuis. Mijn moeder en Daniël waren super blij dat ik terug was en er werd niet gesproken over de moord die ik had gepleegd op mijn vader. Sterker nog, er werd gedaan alsof er niks gebeurd was. Ons vermogen was niet meer bevroren dus we waren weer rijk en mijn moeder was weer gelukkig. Al vanaf dat ik 4 jaar was had ik mijn moeder niet zo gelukkig gezien. Zuchtend hield ik me een jurk voor en keek in de spiegel. Ik had mijn dure kleding weer terug en kon net zo verwend zijn als ik van te voren was. Toch was niet alles hetzelfde zonder Easton en onze haat misbruik liefde relatie. Dat was nu enkel nog haat omdat hij me niks kon herinneren.

Mathías
Ik keek op mijn telefoon naar het sms'je van Saia toen ik de kamer van Easton in liep. 'Ik ga over een uurtje naar school, red jij je hier wel?' vroeg ik hem en plofte naast hem op bed en keek naar de film die hij op had staan. 'Twilight? Serieus?' lachte ik hem een beetje uit als vanouds. 'App me zodra je je nieuwe telefoon binnen hebt. Ik laat je liever niet alleen met mijn vader en je moeder.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/25/2019 09:57 AM

Alvira
Ik lachte bespottend. 'Geen tijd? Alsof jij iets nuttigs doet met je leven.' zei ik en zag Mathías waarschuwend kijken. 'Lopen.' zei hij. Oogrollend liep ik de kamer uit en gaf de beveiliger nog een boze blik.

Mathías
Ik werd gek van dit gekibbel. Ik wou Alvira gewoon thuis krijgen net als Easton. 'Ja we zijn met de jet.' Ik duwde hem voort in zijn rolstoel en keek ondertussen naar Saia. 'Hou je in, dit heeft geen zin.'zei ik zacht en drukte een kusje tegen haar lippen. Ik rolde Easton richting de balie waar ik hem uitschreef om vervolgens naar de huur auto te lopen die buiten stond. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 11:12 PM

Alvira
Ik keek naar Saia en rolde mijn ogen. 'Waarom ben je in godsnaam hier? Jij hebt nooit een fuck om Easton gegeven. Gebruikte hem alleen maar als spelletje om Mathi jaloers te krijgen.' siste ik naar Saia en voelde hoe mijn haat alleen maar groeide voor dat kind. En net wanneer je dacht dat die haat niet erger kon worden. Als Easton op wou staan met krukken schudde ik mijn hoofd. 'Het is niet verstandig. Die hechtingen moeten rust hebben voor ze weer open scheuren en je alsnog dood bloed.'zei ik tegen hem en keek naar Mathías. 'Doe dan iets?!' zei ik geïrriteerd.

Mathías
'Kan iedereen even verdomme z'n bek houden?' zei ik en liet Easton op me leunen. 'Fuck die krukken. Haal een rolstoel. Je laat je toch niet door je patiënt vertellen wat beter is.' snauwde ik naar de verpleegster die al snel met een rolstoel terug kwam. 'Alvira heeft gelijk. Jij moet die hechtingen niet forceren. Zitten.' zei ik en liet hem in de rolstoel zitten. 'En wat jou betreft. Jij gaat mee terug. Je moeder en je broertje zijn fucking ongerust en je leeft als een of andere zwerver.' zei ik tegen Alvira. Ik zag haar fronsen. Ze snapte er niks van en had waarschijnlijk helemaal weg van al het nieuws geleefd. Ze werd helemaal niet meer vervolgd, maar dat wist ze blijkbaar niet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 01:11 PM

Alvira
Aan zijn reactie te zien kon hij die naam wel nog. Ik beet op mijn lip en keek op als Mathías en Saia binnen kwamen gestormd. Ze bekommerden zich meteen om Easton dus ik probeerde de kamer weer te verlaten. 'Jij blijft hier.' zei Mathías streng. en de bewaker stond in de deuropening. 'Verdomme.' mompelde ik en ging terug in de stoel zitten.

Mathías
We hadden net de afdeling gevraagd en ik liep de kamer met Saia binnen. Ik keek kort naar Alvira, maar liep toen al naar Easton. 'Jezus man, wat heb je uitgevreten.' zei ik en keek hoe hij er bij lag. Ik wendde me vervolgens naar Alvira. 'Heb jij hier iets mee te maken?' vroeg ik haar. 'Hij ving de kogels voor mij, Dat is niet iets wat ik gevraagd heb. Ik weet niet of je het door hebt Hugues, maar ik ben al een hele tijd op de vlucht voor alles en iedereen.' snauwde ze terug.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 12:53 PM

Alvira
Ik beet op mijn lip. Moest ik hem nu mijn echte naam vertellen? Ik zuchtte. 'Mijn naam is Alvira Carina Vargas.'zei ik tegen hem en vroeg me af of hij het wel nog kon herinneren dat mijn vader zijn aartsvijand was. Ik haalde diep adem en keek even op de klok. 11 uur in de ochtend. Zolang ik hier was werd ik op zijn minst niet gepakt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 12:40 PM

Alvira
Ik werd in de kamer van Easton weer terug gezet en sloeg mijn armen over elkaar. 'Moet ik hiervoor terug komen?' vroeg ik hem en schudde mijn hoofd. 'Je hebt mijn leven geruïneerd en gered. Laat me gaan je herinnerd me toch niet meer, ik heb hier niets te zoeken.' zei ik in paniek. Hij heeft met Mathías gebeld, wat als hij Mathías heeft verteld dat ik hier was? Ik slikte en ging op de stoel zitten aangezien de beveiliger voor de deur stond en ik mezelf niet per se zag vertrekken het komende uur.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 12:29 PM

Mathías
Ik knikte en liep door naar beneden. Ik zou zelf rijden aangezien een limousine teveel op zou vallen en waarschijnlijk niet genoeg gas zou geven naar het vliegveld. Ik toetste het nummer van het vliegveld in. 'Mathías Hugues, zet de private jet klaar, we gaan naar Barcelona.' zei ik en hing vervolgens op en stapte in de auto.

Alvira
Ik was bijna bij de uitgang als ik dan opeens door een verpleegster wordt tegen gehouden. 'Meneer Hugues heeft u nodig.' zei ze. Ik fronste en schudde mijn hoofd. 'Je vergist je.' zei ik en wou verder lopen maar ze nam mijn arm zo stevig vast. 'Ik heb mijn orders.' zei ze en ik wou me los trekken en toen riep ze de beveiliging er bij die mij over zijn schouder tilde. 'Wat is dit voor een ziekenhuis, laat me los!' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 11/24/2019 12:19 PM

Mathías
'Mak je geen zorgen om het geld.' zei ik tegen hem en fronste als hij het over een meisje had. 'Zwart of donkerbruin haar, blauwe bambi ogen?' vroeg ik hem. 'Ik weet dat je waarschijnlijk niet kan lopen maar je MOET haar tegen houden. Bel verplegers of security, maakt me niet uit, maar zorg dat ze dat ziekenhuis niet verlaat.' zei ik tegen hem. 'Ik kom er aan.' zei ik tegen hem en duwde het gesprek af. Ik kwam snel overeind en begon me aan te kleden. 'Ik moet hem gaan halen babe, sorry.' zei ik tegen Saia en trok als laatste mijn schoenen aan.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page