Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  228  |  229  |  230  |  231  |  232  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 07/03/2017 10:32 PM

Rosie
''Idiot'' zei ik oogrollend terwijl ik naar de sauna's liep en het wel tijd was voor een genietmomentje. Ik stond helemaal naakt voor de sauna's en stuurde een snap naar Levi expres een nude foto. Gewoon om hem echt uit te dagen.

Darren
Ik liep de club binnen terwijl mensen al opkeken en ze automatische bogen. Ja bow down dacht ik in mezelf. Als ik Sarah zie zitten met een groepje ''vrienden'' besloot ik te bemoeien. Ik bestelde 2 glazen tonic voor haar tafel terwijl ik naar de bar liep en mijn stropdas goed zetten. Is kijken of ze hier ook brutaal zou doen.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/28/2017 11:09 PM

Rosie
Een kreun verliet mijn lippen bij zijn zuigzoenen." Je bent echt makkelijk te verlijden" zei ik met een grijnsje "teminste weet ik van wie je echt bent." Op vampier snelheid draaide ik hem tegen de muur "ik zal het niemand vertellen." Ik keek hem nog even in zijn ogen aan en verliet de kamer. Ik wist wel dat hij me nog steeds wilde. 

Darren
Het irriteerde me dat ze uit was nu had ik dat spannende gevoel van controle hebben niet meer. Ik kwam overeind en keek op snap waar ze was. Ik wou nog even benadrukken van wie het prinsesje is en met wie ze verloofd is.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 11:09 PM

Rosie
"Die weg vind ik ook oké." Zei ik terwijl ik gelijk al geil werd en mijn telefoon liet vallen. Ik wilde zijn lippen. Mijn handen gleden al door zijn haar terwijl ik hem kuste. En zijn bloes al open scheurde. Die dominantie die hij uitstraalde gaf me echt al een soort rush naar de seks die zo zou komen. Mijn grote neef was voor mij alleen.

Darren
Ik snoof wat cocaïne naar binnen en kreef sterk het gevoel dat mevrouw Sarah in de problemen zou komen. Zo was het altijd al geweest zins kinderen nam ik het altijd voor haar op. Mensen mochten haar niet vanwege haar schoonheid wat totale onzin was alleen omdat hun lelijk ware  moesten ze haar hebben.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 10:45 PM

Rosie
Ondertussen maakte mijn iphone al een shoot van hem." Je abc's werken voor mij niet meer.. dus wat word het de kamer langzaam verlaten of ik laat je  gaan maar op 1 voorwaarde." Zei ik en ik begon al met wat ik precies van hem wilde "we going to have seks again of je nou mijn neef bent of niet."

Darren
"Echt het word op de dag erger met haar." Zei ik met rode ogen terwijl ik grijnsde en niet kon wachten totale terug was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 10:04 PM

Darren
"O Darling ik MAG jou aanraken en wanneer ik dat wil." Zei ik tegen haar "je moeder heeft je niks voor niks aan mij gegeven Princess." Ik drukte een kusje op haar voorhoofd en grijnsde vals "wees wel op tijd voor ons momentje my lady." Zei ik sarcastische terwijl ik naar binnen liep en haar leven echt overhoop gooide.

Rosie
Ik liep naar beneden en zag de deur van oom Seth's kantoor open staan. Ik liep naar binnen en zag Levi "geef me een reden waarom ik jou niet zou moeten snitchen?" Zei ik met een zuchtje.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 06:43 PM

Darren
"Laten we zeggen dat ik er het beste van maak."  Zei ik arrogant tegen Sarah "ik mag je wel maar op mijn mannier." Zei ik met een duivels lachje terwijl ik mijn joint weggooide.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/27/2017 06:12 PM

Rosie
Zuchtend plofte ik neer op bed. Ik wist niet waarom ik zo jaloers deed. Hij wilde me niet en dat was duidelijk en ik snapte ook wel waarom. Hij was mijn neef maar mijn gevoelens voor hem waren sterker dan oooit zelfs Jack kon me daar niet van afhelpen.

Darren
Ik rolde mijn ogen en keek na haar vanaf een afstand. Teminste wist ze nu dat er niet met mij te spotten viel.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2017 11:20 PM

Rosie
Ik schoot overeind "ik ga." Ik liep de gang op terwijl ik me mateloos  begon te irriteren. Het enige wat ik wilde was hem maar toch bleef  hij ontkennen en Sarah een beetje vrededigen.

Darren
Ik nam grinnikend een hijs ik genoot van het feit dat ik haar zodanig kon opfokken tot ze ophoud met haar gedrag. En ik eindelijk in alle rust haar kon beïnvloeden. Dat lichaam van haar was ik nog lang niet klaar mee. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2017 10:53 PM

Rosie
"Hij kende zijn limiet." Zei ik tegen Levi "hij wist dat je zou ingrijpen." Ik nam een slokje van een bloodbag "laat ze het gewoon zelf uitzoeken Lev je ziet hoe boos Darren word elke keer dat je met Sarah in contact komt." Zei ik aan de andere kant was ik eigenlijk stik jaloers op Sarah omdat ze aan mijn  Levi kwam. Levi was van mij.

Darren
"Nou dat doe ik met je als je nog 1 keer met mijn broer naar bed gaat.. maar dan zonder dat ze het weten my lady." Zei ik terwijl ik smokend de tuin binnen kwam gelopen en op haar afliep ik veegde een pluk haar uit haar gezicht "you still have that pretty face Love." Grijnsde ik vals. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/26/2017 12:16 AM

Rosie
"Nou dat doe je allemaal zelf." Zei ik tegen haar "klinkt heel rude maar volgens mij neuk je alleen mijn neef om Darren jaloers te maken." Ik nam Levi's arm vast en trok hem naar me toe "je zal moeten weten dat Darren van niks gediend is en zijn jaloezie anders verwoord." Ik wilde dat ze uit de beurt bleef van Levi ik wilde Levi voor mezelf." Hij is een lincoln het used to it" ik trok Levi mee de gang uit "je bent nog niet klaar met babysitten op mij."

Darren
Ik stak een joint op en zat gewoon gekalmeerd in de woonkamer.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  228  |  229  |  230  |  231  |  232  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page