Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 229 | 230 | 231 | 232 | 233 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 06/25/2017 11:43 PMRosie
Als ik door krijg waar dit naartoe gaat besef ik dat Darren niet meer dat liefe verlegen koppige jongetje meer was.''Sarah niet doen'' maar voor dat ik het wist had ze hem geduwd. Lachend kwam hij overeind ''ik stress echt niet om jullie hoor Levi jij kan dood vallen en jij.'' Hij wees naar Sarah ''het word nog erger zodra we getrouwd zijn.'' Zei hij met een lachje terwijl hij wat mompelde ''je leek net een hoer die ieder moment in een gangbang kan springen.'' Zei hij lachend terwijl hij doorgedraait wegliep. Ik slikte terwijl dit totaal niks was voor Darren.
Darren
''Stomme hoer ze mocht daar nog even blijven.'' Zei ik vloekend terwijl ik weer te ver was gegaan. Ik had zo mijn redenen en ik kende de grenzen. Maar ik verloor weer van mijn innerlijke lucifer. Als ik haar nog 1 keer in bed moest vinden met Levi dan zou mijn jaloezie het echt vinden. Ze horde niet bij hem maar bij mij zins ik er achter kwam op de basisschool dat ze een oog had op Levi was mijn hele wereld omste kop. Ik vond haar het mooiste meisje dat er was niemand kon aan haar tippen. Maar nu.
from walkingdead on 06/25/2017 11:17 PMDarren
"Why?" Zei ik grinnikend en duivels "het begint zo leuk te worden." Ik keek vanaf de camera beelden mee en zag hoe ze in elkaar geslagen werd." Ik heb haar gewaarschuwd" zei ik tegen Levi.
Rosie
Ik keek naar de camera beelden en besefte hoe slecht Darren wel niet was. Als hij koning werd zal iedereen voor hem vrezen." Je ouders vermoorden je als ze hier achter komen Darren" "dat boeit me niet ze zullen het vast begrijpen als ik hun vertel dat Levi haar naait." Ik keek Darren boos aan en pakte de sleutel vliegens vlug af ik opende deur. Levi was hier goed in dus gaf ik hem een knik eigenlijk was Levi sterker dan Darren maar voor Darren hield hij zich aardig in. Want Darren was vals en doodracht en dat was Levi dan weer niet.
from walkingdead on 06/25/2017 10:57 PMDarren
"Thx brother for fufilling my Job." Als Sarah haar mond open trekt weet ik een leuk spelletje voor haar." Praten tijdens het eten is heel onbeschoft wist je dat." Zei ik tegen haar ik kwam overeind en greep haar bij haar nek terwijl ik haar mee nam naar de kerker met al die andere enge griezels. Ik gooide haar er in en dan mocht ze het uitzoeken "kijken of je ze allemaal aan kan grammery geef maar een gil als je klaar bent." Ik deed de deur opslot terwijl er meer als 100 supernaturel mensen daar zaten opgesloten. En het boeide me niet wat haar zou overkomen.
Rosie
Als Darren zo doet en Sarah mee neemt waar ik denk dat hij haar naar toe gaat brengen schiet ik overeind." Darren je gaat te ver!" Riep ik panniekerig uit soms dacht ik echt dat er geen greintje emotie in hem zat.
from walkingdead on 06/25/2017 10:33 PMDarren
Ik grinnikte zacht "dat zal dan wel sweetheart." Ik pakte een croissantje en nam een hap. Terwijl ik vandaag vrij had en een oogje kon houden op mijn slaafje. Ik keek kort naar Levi "ik neem aan dat je een beetje op Rosie gaat Letten? " zei ik om het te verpesten voor Sarah.
Rosie
"Tjeez Dar ik ben geen kind meer." Al vond ik het niet erg als Levi op me ging Letten we hadden zo weinig tijd door gebracht de laatste paar maanden. Ik smachten naar hem al wist ik dat seks en intieme dingen niet meer mochten gebeuren. Het was al gebeurt toen ik 13 was en hij 15 hij was de gene die mijn maagdelijkheid had en hij was er nog ook is goed in.. in seks natuurlijk. Ik was ook één beetje boos op hem dat hij met Sarah het bed voor nu deelde.
from walkingdead on 06/25/2017 09:37 PMDarren
Nuriend maakte ik me klaar voor het ontbijt ik trok een net pak aan. En kamde mijn haren strak na achter. Ik haf nog nooit zo blij van de ochtend genoten ik liep naar beneden "goeiemorgen familie." Zei ik charmant terwijl ik Rosie met een peuk zag die ik geniepig afpakte "die is niet voor jou klein nichtje." Ik ging naast haar zitten en nam een hijsen van de peuk ookal had ik liever een joint.
Rosie
als Darren mijn sigaren afpakt kijk ik hem boos aan "wat is er mis met jou?" Vroeg ik verveelt terwijl hij abnormaal vrolijk leek.
from walkingdead on 06/25/2017 08:32 PMDarren
"Geen response da's jammer." Ik horde een servent al kloppen deed open het was één van de maids. Ik wees naar Sarah "je weet wat je moet doen.. ze moet er op zijn mooist uit zien bij het ontbijt." Zei ik grijnzend en duivels terwijl ik mijn extra kamer verliet.
Rosie
"Beetje" zei ik afstandelijk terwijl ik een sigaret op stak.
from walkingdead on 06/25/2017 05:15 PMDarren
De volgende morgen werd ik heerlijk wakker terwijl ik aankeek tegen Sarah die naakt in een kooi zat met een halsband om. Ze zat onder de blauwe plekken terwijl ik haar gister zonder genade had genomen van achter en er wat zweepslagen had gegeven." Goeiemorgen my lady" ik stak een joint op terwijl ik vals grijnsde en overeind kwam "lekker geslapen?"
Rosie
De volgende morgen zat ik te ontbijten terwijl Levi me nog steeds dwars zat. Ik kon mijn gedachte niet van hem afhouden.
from walkingdead on 06/25/2017 03:41 PMDarren
Ik trok haar aan haar arm terug en duwde haar zo wat tegen de muur. Mijn tong glee langs haar nek terwijl mijn hand onder haar japon glee als ik voel dat ze al nat was geweest worden mijn ogen rood.'' Dus je hebt weer niet geluisterd'' zei ik tegen haar terwijl ik mijn hand terug trok en haar haren vast nam ik bracht mijn lippen naar haar oor ''je kan maar beter doen wat ik zeg voor ik mijn waren duivel de deur uit laat.'' Ik trok haar naar het midden van de kamer en ging op bed zitten ''kleed je uit.''
Rosie
Ik sloot geirriteerd mijn ogen ''ik ben geen kind meer!'' Riep ik hem nog na terwijl ik een traantje liet gaan. Het lag allemaal aan hem.
from walkingdead on 06/25/2017 02:52 PMRosie
''Ik ben oké Levi.'' Zei ik tegen hem terwijl ik het raar vond dat hij zijn zin niet af maakte.'' Het ligt alleen jou'' zei ik nog tegen hem terwijl hij donders goed wist dat ik graag de zijne wou zijn maar hij me niet toe liet. Het boeide me niet dat hij mijn neef was ik hield van Levi en ik was in love met hem.
Darren
Ik likte kort langs mijn lip terwijl ik het licht aan deed en de deur opslot deed.'' Welkom in mijn kleine paradijs.. waar jij mijn seks slaaf zal zijn'' zei ik grijnzend terwijl er objecten lagen waar ik haar mee ging plezieren en martelen.'' Kleed je uit'' beveelde ik haar ze moest het wagen om niet te doen wat ik zei.
from walkingdead on 06/25/2017 02:29 PMDarren
"Volg me" zei ik terwijl ze deed wat ik zei en we bij een kamer kwamen." You first" zei ik terwijl je niks van mijn gezicht kon aflezen. En bdsm altijd al een deel van mijn leven is geweest zins ik een jongen van 13 was. Wat ik met haar zou doen mocht de duivel weten.
Rosie
"Ja je "zorgt" voor me." Zei ik sarcastische "het enige waar jij gefocust op ben is Sarah's tieten" ik kwam overeind "ik red me wel." Zei ik nog tegen hem.