Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  229  |  230  |  231  |  232  |  233  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/27/2017 10:25 PM

Sarah
Verafschuwend keek ik hem na en keek vervolgens op mijn telefoon. No way dat ik me weer zo liet misbruiken door hem. Ik liep naar binnen naar mijn kamer waar ik me omkleedde in een jurkje tot boven mijn knieën en deed wat meer make up op. Mijn haren liet ik gekruld langs mijn schouders vallen. Hij kon me niks doen waar er duizenden getuigen waren. Ik liep naar buiten en nam de cabrio naar de stad.

Levi
Van de stem van Rosie keek ik nog niet eens op. 'Ik heb er genoeg. A het interesseerd je niet dat ik hier ben. B Ik betwijfel of mijn vader je gaat geloven en C je houd van me en zal je eigen bloed niet veraden.' zei ik en zocht door de files in zijn lades.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 08:56 PM

Sarah
'Dan heb ik toch liever dat je er niks van maakt en uit mijn buurt blijft.' zei ik en ging met een hand door mijn haar. 'Ik kon je nog verdragen voordat je met je vieze tengels aan me zat.' zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/27/2017 06:20 PM

Sarah
Met een tevreden glimlach voelde ik de wind langs mijn gezicht blazen. De aanwezigheid van Darren verpeste het wel een beetje. Ik beet op mijn lip en kwam weer overeind. 'Waarom kun je mij niet gewoon met rust laten. Ik mag jou niet, jij mag mij niet. Het zou makkelijk moeten zijn, niet?' vroeg ik hem en keek hem arrogant aan.

Levi
Wanneer ik dat glas op had liep ik naar de werkkamer van Seth. Die zat eigenlijk altijd op slot. Hij wist niet dat ik ooit een kopie had gemaakt van de sleutel. Net als dat Darren dat niet wist. In zijn werkkamer kon je alle zaken vinden en klussen die hij ooit had afgerond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2017 11:27 PM

Sarah
Ik voelde zijn aanwezigheid en voelde me gewoon niet op mijn gemak. Er was een tijd dat ik echt stapel op hem was. Maar nu hij zich zo gedraagd nam het alleen maar af. Ik staarde naar het water en zag er de grote vissen in zwemmen. Ik glimlachte zwakjes en werd zo toch een beetje rustig.

Levi
Zuchtend keek ik haar na. 'Rosie wacht nou.' zei ik. Wat had iedereen toch tegen Sarah? Ik dronk mijn glas leeg en schonk dit keer in verhouding meer Whiskey in dan bloed.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2017 11:11 PM

Sarah
Ik kreunde vermoeid. 'Laat me toch met rust Darren.' zei ik en draaide me naar hem om. Als hij een pluk uit mijn gezicht wreef deinsde ik weg met mijn hoofd. 'Blijf met je gore poten van me af.'siste ik en liep van hem weg. Ik ging op het bankje zitten bij het vijvertje en zuchtte.

Levi
Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Hij kende zijn limiet niet, anders had hij haar daar niet neer gegooid. Ook al heb ik ingegrepen.' zei ik zuchtend. Ik nam ook een bloodbag en mixte een beetje met een beetje whiskey.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/26/2017 12:24 AM

Sarah
Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog en keek Rosie verontwaardigd aan. Wanneer ze met Levi weg lip sloeg ik mijn armen over elkaar. 'Bitch.' mompelde ik en liep terug naar boven waar ik me voor de tweede keer vandaag douchte. Ik kleedde me opnieuw om en liep naar beneden de tuinen in. Afgezonderd van iedereen.

Levi
Ik zuchtte en werd meegetrokken door Rosie. 'Nou dan ten eerste een babysit les. Dat was zeer zeker rude.' zei ik tegen haar. 'Het is niet niks wat Darren met haar gedaan heeft Rosie. Ondanks dat ze met mij naar bed is gegaan, niemand verdient dit.' zei ik en ging zuchtend met haar zitten in de keuken.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 11:57 PM

Sarah
Ik keek hem nijdig aan en zag hem weglopen. 'Ik zal nooit met jou trouwen!' riep ik hem na en haalde diep adem. Zoveel woede kookte er in mijn lichaam. Zodra hij uit het zicht was voelde ik tranen opborrelen, maar ik weigerde om te huilen. Ik draaide me naar Rosie en Levi en beet op mijn lip. 'Dank jullie. Ik weet niet of ik het nog lang daar had uitgehouden.' zei ik en bekeek mezelf kort. Mijn wonden begonnen langzaam te helen terwijl het bloed mijn kleren hadden bedorven.

Levi
'Wat heeft hij gister met je gedaan? Ik zag de blauwe plekken.' zei ik en keek naar haar. Sarah is altijd een hele sterke meid geweest. Fysiek en mentaal. Waar Darren zijn kracht opeens vandaan had gehaald wist ik ook niet. Wanneer ze vertelde wat Darren allemaal had gedaan en dat hij haar verkracht had voelde ik me woest. Mijn kleine broertje had nooit zo mogen worden. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 11:31 PM

Levi
'Ach man, je hebt haar altijd duidelijk gemaakt hoe je haar veracht. En dan zou ze niet met iemand anders mogen neuken? Ben je nu serieus jaloers omdat ze mij neukt?' vroeg ik hem en keek naar Rosie die de sleutels had gejat en de deur opende. Op vampier snelheid ging ik naar binnen. Iedereen die me tegen zat vermoordde ik. Ik draaide hun nek om, gooide ze door de ruimte tot ik bij Sarah was gekomen. Ik verwees haar naar de open deur en samen rende we naar buiten waarna Rosie de deur dicht gooide.

Sarah
Ik werd van alle kanten geslagen gekrabd geschopt. Ik vocht terug zo goed als ik kon maar het waren er te veel. Ik kreeg het voor elkaar om een Sirene leeg te drinken, een vampier zijn hart eruit te rukken. Maar al snel werd ik gekrabd door een wolf. Ik kreunde kort en gaf hem een klap wat hem meters verderop gooide. Wanneer ik Levi zie en de deur is geopend rende we naar buiten. Ik vlieg meteen op Darren af. 'Ben je helemaal GEK GEWORDEN?!' vroeg ik en sloeg hem waardoor hij een paar meter verderop terecht kwam. Ik zat onder het bloed. Het meeste niet van mij, maar dan nog.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 11:09 PM

Sarah
Wanneer hij overeind kwam en me bij mijn nek pakte sloeg ik hem van me af, maar al snel toen ik weg liep had hij me weer te pakken en nam hij me mee naar beneden. Ik wist wat zich daar schuilhield. Ik stribbelde tegen maar voor ik het wist was de deur al dicht. Ik sloeg ertegen. 'DARREN!!' schreeuwde ik woedend en voelde hoe ik werd opgepakt en naar de andere kant van de kamer werd gegooid door Sezar. Een vampier veel ouder en sterker dan mij. Toen ik overeind probeerde te komen kreeg ik een trap in mijn maag door een weerwolf. Na 3 stampen pakte ik zijn voet en sloeg hem zo met zijn hele lichaam tegen de muur. Ik kwam overeind en zag zoveel supernaturals op me afkomen.

Levi
Wanneer ik het schouwspel zie kwam ik overeind. 'DARREN!' riep ik naar hem en liep achter de twee aan. Sarah zat opgesloten. De deur was speciaal gemaakt zodat Supernaturals er niet in of uit konden zonder de sleutel. 'Laat haar eruit Darren. Genoeg met je krankzinnige spelletjes. Er zitten teveel voor haar om alleen aan te kunnen.' siste ik naar hem. 'Geef me de sleutel.' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 10:42 PM

Levi
'Dat was ik aan het doen gisteravond toen jij de klote op was om dat prinsje te mishandelen.' zei ik tegen hem en zuchtte. Ik keek naar Sarah ze bleef verder stil. Ik zag wat sporen van blauwe plekken en fronste maar bemoeide me er verder niet mee. Vervolgens at ik nog wat en schoof toen ik klaar was mijn bord voor me uit. Ik dronk wat bloed uit de beker die voor me stond.

Sarah
Ik had honger, maar niet naar voedsel. Ik wou bloed om aan te sterken. Recht uit de ader. Dat is het beste. 'Ik heb je een cadeau achter gelaten in dat metalen ding van je.' zei ik verwijzend naar de kooi waar ik de maid in had gelegd.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  229  |  230  |  231  |  232  |  233  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page