Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 230 | 231 | 232 | 233 | 234 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 06/25/2017 02:08 PMRosie
"Dus jij bent ook niet goed voor me?" Zei ik verveelt terwijl ik mijn armen overelkaar deed en hem koppig aankeek. Hij had het toch zo druk met neuken en feesten en hun waren dat ook dus verschil maakte het niet." Ik was in een club" zei ik maar terwijl ik niet langer dat half naakt lichaam kon kijken het maakte me best wel geil.
Darren
Ik kwam grijnzend Sarah's kamer binnen." My lady ik heb je ergens voor nodig" zei ik voldaan een gruwelijke koning had natuurlijk een dominante kant. Laten we zeggen dat ik graag genoot van gruwelijkheden.
from walkingdead on 06/25/2017 01:38 PMRosie
Ik werd duizelig wakker terwijl ik vaag Levi half naakt kon zien. Ik bloosde en had hem in geen tijden zo gezien. Hij moest niks van me dat wist ik nu wel. Dus deinsde ik terug en ging ik met een hand door mijn haar." Ik ben echt hard gegaan" zei ik grijnzend.
Darren
"I Got a souvenir." Zei ik grijnzend terwijl ik in onze kerker stond en het prinsje bij alle andere smekende criminelen gooide." Please geef ons wat te eten!" Riep een vrouw die vast geketend zat aan de muur ik grijnsde vals en lachte haar in haar gezicht uit." Spies een muis ofzo" zei ik terwijl ik me weer focuste op Levi "waar is Sarah?" Vroeg ik "het word tijd dat ik maatregelen ga nemen."
from walkingdead on 06/24/2017 09:20 PMRosie
Ik kwam dronken het kasteel binnen gelopen terwijl het al laat in de avond was. Ik had zo hard gefeest en nog even wat momentjes met Jack gehad al verwachten hij wel wat meer van me. Ik liep strompelend richting Levi's kamer maar bij kreunen liep ik al berg afwaarts hij was vast bezig met Sarah ookal had Darren ze nog gewaarschuwd. Ik struikelde over mijn been terwijl ik gewoon bleef liggen ik voelde me kotsmisselijk en een beetje duizelig ik sloot mijn ogen terwijl het me niet boeide wat er vandaag was gebeurt.
Darren
Ik was in de stripclub en gooide wat geld op een paar exotische meisjes. Ik had geld genoeg maar ik kwam hier eigenlijk voor een missie.'' Hey Dar we hebben hem'' horde ik mijn hulpje zeggen terwijl ik een stripper op mijn schoot trok en een hijs nam van mijn joint.'' Mooi zo zorg nu dat mijn broer opgebeld word .'' Heg prinsje die mijn nichtje lelijk noemde werd voor mijn voeten gegooid ''dus jij noemde MIJN nichtje lelijk.'' Ik duwde de stripper van me af en trapte hem zo op zijn hoofd de vloer in ik bleef nog even wrijven met mijn voet ik zou een geweldige koning worden.
from walkingdead on 06/24/2017 08:37 PMDarren
''Volgens mij zie ik nog geen scheidingspapieren.'' Zei ik fel tegen Sarah als ze dat zegt en op haar lip bijt word ik getriggered ''he will never be yours you will forever be my slut'' zei ik giftig in haar oor terwijl ik haar haar vast had genomen en die na achter trok zodat ik geweldadig overkwam Levi moest durven om wat te zeggen ervan.''Waag het om nog een keer zijn ballen te zuigen en ik doe je wat'' ik liet haar haar los terwijl ik duivels grijnsde en de kamer verliet.
from walkingdead on 06/24/2017 06:31 PMDarren
''Besef je eigenlijk wel dat jij me later kinderen moet gaan schenken?" Zei ik verveelt tegen haar ik zag al voor me hoe ik haar zwanger moest maken. Als Levi dat zegt en ik zijn blik zie grijns ik vals ''zins jij jullie kleine ''iets'' niet meer heb voort gezet ze vond je erg leuk hoor'' zei ik gemeen terwijl Sarah het mocht weten. Levi was over zijn oren op onze kleine baby nichtje zij ook op hem maar hij wees haar af aangezien ze nog klein was en ze vast niet door had wat Levi van haar was. Eigenlijk was het iets dat ik nooit mocht vertellen aan buitenstaanders maar ik zei het meer om het bij Sarah er in te wrijven dat Levi nooit en te nimmer op haar zou vallen.
from walkingdead on 06/24/2017 04:32 PMRosie
"Misschien" zei ik lipbijtend het waren zeker lekkere vrienden. Het waren bikers van de stad ze waren niet koninklijk maar dat was juist zo fijn. Ik liep naar mijn kamer en kleden me om in een spijkerbroek t-shirt van Metallica en een zwarte jacket. Ik propte in mijn zak wat gestolen cocaïne van Darren en ging er vandoor. Ik horde ze al toeteren en zag Jack de jongen waar ik een crush op had hij gooide me één helm toe terwijl ik achter op sprong "hey babe." Ik drukte een kus op zijn wang terwijl we er vandoor reden met de rest van zijn vrienden.
Darren
"Onze Rosie word al groot." Zei ik terwijl ik uit het raam keek en ze er vandoor ging met wat bikers. Ik hoopte voor hun dat ze geen alcohol en die troep dat ik gebruik aan haar zouden voeren. Want daar zou haar vader en mijn broer niet zo blij mee zijn. Ik brand mijn joint uit terwijl ik mijn blik vestigen op Sarah "dus wanneer ga je weg?" Vroeg ik kennelijk verveelt.
from walkingdead on 06/23/2017 06:45 AMDarren
"Moet jij zeggen." Mompelde ik hij was de gene die een crush op haar had zins de dag dat ze één meisje van 7 was. Rosie is lekker en een geweldig aanzicht maar ik zou nooit het bed met haar delen aangezien ze dichter bij me staat dan Levi. Ze was meer mijn zusje.
Rosie
Ik dronk uit een pak sap en duwde koelkast deur met mijn heup dicht." Nee het is super heet ik ga trouwens zo weg met wat vrienden." Terwijl ik niet aan gaf wat voor vrienden.
from walkingdead on 06/22/2017 10:24 PMRosie
Ik kwam de woonkamer binnen gelopen in alleen maar één lingerie met daar over een bloes. Terwijl het me totaal niet boeide dat ze me zo zagen.
Darren
Als ik Rosie al binnen zie lopen maar heel schaars gekleed worden mijn ogen groot.''Roos trek iets aan dat mooie lichaam van je moet bedekt zijn'' zei ik tegen haar terwijl ze me rebels aankeek ''doe niet zo raar Dar je hebt me toch ook in mijn bikini gezien?'' Ik fronste maar ging er niet op in ''hoe heten die prins ook alweer want dan draai ik nu een nummer om hem wat pakslaag te geven.'' ''Hendry 3e'' zei ze terwijl ze normaal gesproken het echt niet toe zou laten ''weet je ik hou wel van deze Rosie.'' Ik grijnsde breed terwijl ik aan tafel ging zitten en een joint opstak.
from walkingdead on 06/22/2017 10:12 PMDarren
Één dag vloog voorbij terwijl ik nog steeds afstandelijk tegen bijna iedereen in het kasteel. Rosie bleef voor een maandje hier omdat onze oom naar Hell was gegaan voor wat zaken. Ik liep de woonkamer binnen waar Sarah en Levi aan tafel zaten ''waar is Rosie?'' Vroeg ik emotieloos en snuivend aangezien ik net cocaine had gesnoven. Ik had gehoord dat een prins haar lelijk had genoemd en ik wilde wel even zijn naam weten om hem te excuteren niemand noemde één Lincoln ''lelijk.''
from walkingdead on 06/20/2017 11:18 PMRosie
Ik beet op mijn onderlip "meen je dat echt?" Vroeg ik zacht terwijl ik mijn tranen weg veegde. En ik mijn moeder enorm miste.
Darren
"O" zei ik tegen Sarah met een lachje terwijl mijn prosjes er al aan kwamen. Binnenkort had ik ook 2 prinsessen over de vloer. Waar ik ook even mee ging spelen. Ik wilde mijn maitresses hebben om haar leven te ruïneren eenmaal getrouwd geen ander die haar kut mocht bevredigen.

Reply