Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  230  |  231  |  232  |  233  |  234  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/25/2017 10:22 PM

Sarah
Wanneer ik bij het ontbijt kwam zag ik Darren. Ik slikte en keek hem vuil aan. 'Denk maar niet dat je nog een keer zo een misbruik kunt maken.' siste ik zacht in zijn oor en ging aan het uiteinde van de tafel zitten. De blauwe plekken waren een beetje weggevaagd maar ze waren nog steeds aanwezig. Net als de rode striemen van de zweep.

Levi
Fronsend keek ik naar Darren. Hij was te vrolijk. Wanneer Sarah binnen kwam gelopen zag ik een verandering tussen de twee. Darren arrogant Sarah bang en tegelijkertijd toe aan een moord.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 08:44 PM

Sarah
Ik slikte en voelde de dorst. Wanneer ik de aanwezigheid van een maid opmerk en Darren vertrok voelde ik de dorst mij overnemen. Wanneer ze de kooi had geopend en me los had gemaakt van de halsband greep ik haar bij haar nek. 'Ik kan mezelf wel klaarmaken.' siste ik en zette mijn tanden in haar nek. Ik dronk haar helemaal leeg en legde haar levenloze lichaam in de kooi om vervolgens die op slot te doen. Ik kleedde me aan en liep de kamer uit naar de badkamer waar ik me douchte alsof mijn leven ervanaf hing. Ik had me nog nooit zo smerig gevoeld. Wanneer ik klaar was deed ik schone kleren aan liep ik naar beneden naar het ontbijt.

Levi
Ik voelde mijn grijns een beetje wegtrekken en zag hoe ze een sigaret opstak. 'Kan me nog herinneren dat je heel anders dacht over die peuken.' zei ik en nam een broodje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 06:23 PM

Sarah
Mijn oogleden waren zwak. Voelden alsof ze ieder moment dicht zouden vallen, maar steeds wanneer ik in slaap dreigde te vallen zag ik het weer voor me. Ik snap niet dat ik me niet had kunnen verdedigen. Ik ben godverdomme een vampier for god sake. Wanneer ik zijn stem hoorde keek ik hem niet eens aan en krulde op in de hoek waar de ketting het minst om mijn nek trok.

Levi
Zuchtend kwam ik overeind en stak een joint op. Eerste wat ik deed in de ochtend. Ik trok alleen een joggingbroek aan en liep zo naar beneden richting de eetzaal. Ik zag dat Rosie er al zat en grijnsde. 'Goedemorgen, al last van een kater?' vroeg ik en ging tegenover haar zitten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 04:03 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip wanneer ik hardhandig tegen de muur werd geduwd. Ik bevroor. Probeerde tegen te werken maar het lukte niet. Waar was mijn strength wanneer ik het nodig had? Wanneer hij aan mijn haar trok slikte ik en keek hem vuil aan. Mijn hoofd begon pijn te doen wanneer hij me aan mijn haar naar het midden van de kamer trok. Ik keek hem aan en beet mijn kaken samen. 'Je gaat hier spijt van krijgen Darren.' siste ik terwijl ik bleef staan zonder me te verroeren.

Levi
Zuchtend kwam ik mijn kamer binnen en liet ik me op mijn bed vallen. Niet wetend wat ik nu moest doen. Mijn moeder schiet me af als ik aan Rosie zit. Ik beet op mijn lip en staarde voor me uit waarna mijn oogleden zwaar werden en ik in slaap viel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 03:05 PM

Levi
Ik zuchtte en keek haar aan. Even wist ik niet wat te zeggen. Ik dekte haar nog wat beter in met de deken en keek naar haar. 'Neem je rust. Dat die alcohol en alle andere troep uit je lichaam gaan.' zei ik tegen haar en drukte een kus op haar voorhoofd. 'We praten morgen wel verder.' zei ik en kwam overeind om vervolgens haar kamer te verlaten.

Sarah
Wanneer het licht aan ging werden mijn ogen kort groot. 'In je dromen Darren.' zei ik en liep langs hem naar de deur die hij op slot had gedaan. Ik probeerde hem open te rukken, wat normaal geen probleem is. Deze keer lukte het echter niet. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 02:35 PM

Levi
Ik beet op mijn lip wanneer ze over Sarah begint. 'Alles wat ik doe met Sarah stelt geen fuck voor. Zij doet het om Darren te stangen en ik...' zei ik maar stopte mijn zin voor ik vanalles zou toegeven aan haar wat niet de bedoeling was. 'Daar gaat het niet over. Het gaat om jou. Ik wil dat jij oké bent.' zei ik tegen haar.

Sarah
Fronsend liep ik met hem mee. Wat was er mis met hem? Ik keek naar de deur waar we voor stonden en beet op mijn lip. Kort keek ik hem aan wanneer hij zei dat ik eerst moest gaan en opende de deur. Het was donker. Ik tastte naar de lichtknop maar ik kon niks vinden. 'Wat is dit? Waar zit het licht?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 02:15 PM

Levi
'Ik dwing je nergens toe Rosie. Ik zorg voor je. Hen willen gewoon dat je zoveel drinkt en pillen popt dat ze alles met je kunnen doen wat ze willen. Zij maken misbruik van meiden.' zei ik en streelde wat haar achter haar oor. 'Ze zijn slecht nieuws, oké?' zei ik tegen haar en zuchtte kort.

Sarah
Wanneer de deur open gaat en Darren in de deuropening verschijnt fronste ik en kwam ik overeind uit bed. 'Waarvoor heb je me nodig?' vroeg ik en gooide mijn telefoon terug op bed terwijl ik naar het donkere gestalte van Darren keek.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 01:52 PM

Levi
'In haar kamer.' zei ik tegen Darren. Ik grijnsde als ik het gekrijs van de gevangenen op de achtergrond hoorde. 'Spreek je morgen, ik ben bij Rosie.' zei ik en hing op waarna ik me op Rosie richtte. 'Ja dat zie ik.' zei ik en zuchtte. 'Dat tuig is niet goed voor je Rosie. Zul je morgen wel merken als je met een kater wakker word.' zei ik en nam een deken uit de kast die ik over haar heen legde. 'Waar ben je geweest met hun?' vroeg ik haar en keek naar haar.

Sarah
Inmiddels had ik een nachtjapon aangetrokken en was ik in mijn eigen bed gekropen waar ik nog op mijn telefoon keek. Gewoon even op social media. Zuchtend scrolde ik door facebook en bekeek verschillende filmpjes. Ik hou van Rosie, maar ze dwarsboomt nu wel mijn plannen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/25/2017 01:15 PM

Levi
Ik gromde terwijl ik inpompte op Sarah. Ik deed het puur om Rosie te vergeten. Zij deed het om Darren te bewijzen dat ze niet bang is voor hem. Ik hoorde een doffe dreun op de gang en stopte. 'Wat is er?' vroeg Sarah hijgend. 'Ik hoorde iets.' zei ik en kwam overeind. 'Het is vast niks, kom terug naar bed.' zei ze, maar ik negeerde haar. Ik trok een boxer aan en liep naar de gang. Ik zag verderop Rosie liggen en zuchtte. Ik liep naar haar toe en hurkte bij haar neer. 'Rose.' vroeg ik en veegde wat haar uit haar gezicht. Ik rook de alcohol lucht en zuchtte. Ik draaide haar op haar rug en tilde haar op. 'Je gaat morgen de grootste kater hebben.' zei ik tegen haar en liep naar haar kamer. Ik voelde haar hoofd zwakjes tegen mijn borstkas wat me wel een beetje liet glimlachen. 'Levi..' hoorde ik Sarah vanuit mijn kamerdeur. 'Ga naar bed. Je eigen Sarah. We praten morgen wel.' zei ik nog voor ik de kamer van Rosie binnen liep en haar op haar bed legde. Ik deed haar schoenen uit en haar leren jasje. Naast haar bed zette ik de prullenbak mocht ze moeten overgeven. Ik hoorde mijn telefoon en nam op. Ik hoorde vaag gepraat op de achtergrond. Darren zijn stem. Ik luisterde naar wat hij zei en grijnsde.

Sarah
Ik zuchtte geïrriteerd wanneer hij opstond. Ik had al gehoord dat Rosie thuis was gekomen. Dus denk ik dat zij gewoon wat had laten vallen. En daar voor moest hij gaan kijken? Mooi punt om te bewijzen aan Darren als Levi niet meewerkt. Ik liep richting de gang maar al snel werd ik weggestuurd. Het was dus waar wat Darren zei. Levi had gevoelens voor zijn eigen nichtje. Zuchtend nam ik mijn kleren en liep naar mijn eigen kamer waar ik me op bed liet vallen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/24/2017 08:59 PM

Sarah
Ik keek hem nijdig aan een merkte al snel dat hij mijn haar te pakken had. Ik beet mijn kaken op elkaar en liet geen kik horen. Ondanks dat ik veel kon hebben deed dit toch wel pijn. Ik keek hem na en wreef over mijn hoofd. 'Denk maar niet dat ik nu bang ben Bonasis.'siste ik en gooide mijn glas kapot tegen de muur naast de doorgang waar hij net doorheen was gelopen.

Levi
Zuchtend keek ik naar de twee. Dat stopte ook nooit. Wanneer ik zie wat Darrin doet wou ik me gaan mengelen, maar besloot het niet te doen. Zou het alleen maar erger maken. Ik zuchtte en nam een hijs van mijn joint.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  230  |  231  |  232  |  233  |  234  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page