Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 231 | 232 | 233 | 234 | 235 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from walkingdead on 06/20/2017 10:55 PMDarren
Ik nam flinke hijsen van mijn joint en toetste ondertussen één nummer in van een pros. Ik had nergens zin in behalve in neuken en roken.
Rosie
"Lev die stomme prins.. hij hij zei.. dat ik lelijk ben." Jammerde ik als een klein kind terwijl ik snotterde. Ik was een rijkelui's kind natuurlijk ging ik me dan zo gedragen. Maar ik was ook nooit lelijk genoemd.
from walkingdead on 06/20/2017 09:54 PMDarren
Als Levi dat zegt wil ik hem eigenlijk weigeren om te gaan luisteren maar ik deed toch wat hij zei." Bulgarije" zei ik verveelt terwijl ik naar mijn kamer liep "Sarah komt vandaag weer ze blijft een weekje hier." Zei mijn moeder nog "dat word weer een vlucht boeken." Zei ik geïrriteerd.
Rosie
Huilend belde ik Levi op. Na een mislukte meeting met dat rotjochies van een prins. Die zei dat ik lelijk was en hij zelfmoord zou plegen als hij met mij moest trouwen. Ik zat in het bos en kon naar niemand toe mijn vader zou het toch niet boeien.
from walkingdead on 06/20/2017 09:28 PMDarren
"Darren je vader en ik konden je niet bereiken waar was je?" Vroeg min moeder terwijl ik haar afwimpelde." Ik ben 16 geen kind meer" zei ik brutaal tegen haar terwijl ik een joint opstak. En richting mijn kamer liep "Darren kom nu hier!"
from walkingdead on 06/19/2017 10:58 PMDarren
Als ik het bericht van Levi zie negeer ik het. Een week vloog voorbij. Terwijl ik weer aankwam in Rusland waar mijn moeder met een boze blik samen met Levi me stonden op te wachten. Wat nou weer.
from walkingdead on 06/19/2017 10:41 PMRosie
Als hij dat zegt bloos ik "je zegt altijd toch van die goeie dingen Lev." Zei ik terwijl ik een kusje op zijn wang plaatste. En overeind kwam "ik moet maar weer is gaan ik bel je." Zei ik nog met een knipoog terwijl ik er vandoor huppelde.
Darren
Ik zat in de auto richting het vliegveld met een boeking richting parijs. Ik zou mijn vader op de hoogte stellen dat was wel zeker. Levi had me echt boos gemaakt met dit altijd maar de perfecte spelen. Ik mompelde wat en kon mijn emoties echt niet in controle houden.
from walkingdead on 06/19/2017 12:32 AMRosie
Ik fronste "zins wanneer boeit het jou met wie ik ooit ga trouwen?" Vroeg ik met een lachje terwijl hij een pluk haar achter me oor streelde." Jij kan tenminste doen wat je wilt als prins van je eigen beslissingen" zei ik tegen hem terwijl zijn hand tintelde op mijn huid. En ik hem nu recht aankeek.
Darren
"Prepare yourself" zei ik met een grijns terwijl ik haar achterliet en mijn limousine er al was. Man wat was zij een hoofdpijn maar ook lekker. Levi moest gewoon van haar afblijven met zijn tengels.
from walkingdead on 06/19/2017 12:13 AMDarren
"Zins ik hier de troon opvolger ben." Zei ik duivels tegen haar "nog zo een grote bek en ik maak je leven een hell sweetheart." Zei ik "zullen mijn ouders en je moeder vast leuk vinden om te horen dat mijn bruid niet zuiver en loyaal is." Zei ik grijnzend "en donder nu maar op prinsesje."
Rosie
Ik keek Levi aan "ik ga die prins denk ik niet eens leuk vinden." Zei ik verveelt tegen hem terwijl ik overeind kwam." En zorg er alsjeblieft voor dat je nooit meer met Sarah naar bed gaat.. je doet Darren nog is pijn je zou moeten weten dat hij een hele lange crush op haar heeft.. maar zijn emoties niet goed weet te handelen."
from walkingdead on 06/18/2017 11:58 PMRosie
Ik schudde mijn hoofd "ik heb een afspraak met een prins." Zei ik zuchtend tegen Levi.
Darren
Ik liep langs de ontbijtzaal en zag Sarah zitten "vertrek." Zei ik tegen haar terwijl ik haar aankeek "je bent hier voorlopig niet welkom."
from walkingdead on 06/18/2017 11:36 PMDarren
"Raak me niet aan!" Ik gaf hem boos een duw zodat hij tegen de muur aan kwam." Ookal voel ik niks voor haar ze is mijn bruid mijn eigendom en als je haar zo graag wilt vraag pa maar om het contract te schenden!" Zei ik boos tegen hem "en laat me met rust!" Ik verliet geïrriteerd het kasteel om er weer vandoor te gaan naar het buitenland.
Rosie
Ik beet op mijn onderlip maar als Darren woedend Levi tegen de muur duwt. Kniel ik bij Levi neer "gaat het?" Vroeg ik bezorgd terwijl mijn ogen in de zijne keken. Levi is inderdaad een knappe jongen ik had al zins kind een crush op hem. Maar hij was mijn neef dus sirieus nam ik het niet.
from walkingdead on 06/18/2017 11:22 PMDarren
Net toen ik iets op Rosie wou zeggen kwam Levi." Moet jij weten klootzak" terwijl ik dat nooit zei tegen hem ik was altijd al dol op mijn grote broer geweest. Ik kwam overeind "ik gannaar het buitendland" ik liep Levi voorbij zonder genade.