Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 231 | 232 | 233 | 234 | 235 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead
from LostSouls on 06/24/2017 07:37 PMSarah
'Fack off Darren. Dat hele nep huwelijk op papier stelt niks voor.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Ik kwam overeind en schonk een glas whiskey in. Ik nam een nipje van het glas en zette het weer neer waarna ik opkijk van wat Darren tegen Levi zegt. 'Hij maakt een grapje zeker?' vroeg ik en beet op mijn lip.
Levi
'Ach Darren je weet niks.' zei ik en zuchtte. 'Tuurlijk is het een grapje. Ik zou toch niks voelen voor mijn eigen nichtje.' zei ik om het af te wimpelen al wist ik wel dat Darren gelijk had. Het kon gewoon niet en daarmee uit. Ik haalde een hand door mijn haar en had de joint gerold waarna ik hem tussen mijn lippen nam en aanstak.
from LostSouls on 06/24/2017 06:19 PMSarah
Ik keek haar na en fronste. Buiten hoorde ik het gebrom van motoren en ik beet op mijn lip. Wat waren haar plannen? Als ik Darren hoor zuchtte ik. 'Eind van de week, wanneer word jij eindelijk volwassen?' vroeg ik en kwam overeind.
Levi
Ik liep naar het raam en bekeek dat tuig. 'Waarom zou ze in godsnaam met zoiets omgaan?' zei ik uit de hoogte. Ik keek naar Darren die ook uit het raam keek. 'Weet jij wat haar aangespoord heeft?' vroeg ik tussen het gekibbel van die twee door. Ik liet mijn blik terug glijden naar buiten waar ik zag dat Rosie een van die jongens een kus op de wang gaf. Geïrriteerd liet ik de gordijn terug vallen en ging op het puntje van de bank zitten zodat ik op de salon tafel nog een joint kon draaien.
from LostSouls on 06/24/2017 03:38 PMLevi
'Met wie?' vroeg ik en ging rechter zitten. Waarom deed ze zo anders? Er was iets, ik kon alleen mijn vinger er niet op leggen. Ik keek naar Sarah om in te springen, maar die leek de kant van Rosie te kiezen en zich er niks van aan te trekken. Ik zuchtte oogrollend en nam en hijs van mijn joint die bijna op was.
Sarah
Ik keek om naar Rosie en grijnsde. 'Zijn het lekkere vrienden?' vroeg ik wenkbrauwophalend. Meer om erachter te komen wat ze nou probeerde te doen dan voor mezelf. Ook ik had door dat er iets niet helemaal in orde was. De jongens hadden daar gewoon niks mee te maken.
from LostSouls on 06/22/2017 11:01 PMLevi
Fronsend keek ik op als ik Rosie binnen zag komen lopen in lingerie. Ik beet op mijn lip en keek streng naar Darren toe. 'Hou je in ja, het is je nichtje.'zei ik tegen hem en keek naar Rosie. 'Heb je het niet koud?' vroeg ik in nog een poging om haar meer kleren aan te laten doen. Al vond ik dit uitzicht ook zeker niet verkeerd.
Sarah
'Jongens.. Laat haar doen en laten wat ze wilt ja?' zei ik en keek vervolgens kort naar Rosie. Ik zag de blik in Levi zijn ogen. En dan zei hij iets over Darren zijn opmerking. Ik zag gewoon dat hij hetzelfde dacht. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar.
from LostSouls on 06/22/2017 10:15 PMSarah
Zuchtend keek ik op mijn mobieltje waarme ik aan het kloten was. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op wanneer Darren de woonkamer binnen kwam. 'Kijk, het spreekt.' zei ik en haalde diep adem. 'Geen idee waar ze is. Misschien haar kamer al bekeken?' stelde ik voor en keek vervolgens weer naar mijn telefoon.
Levi
Ik keek zuchtend naar Sarah wanneer ze een sarcastische opmerking maakte. Ik nam een hijs van mijn joint en keek naar Darren. 'Waarschijnlijk in haar kamer en anders struint ze ergens rond in de tuinen.' zei ik tegen hem en keek in zijn ogen. Wetend dat hij net gesnoven had.
from LostSouls on 06/20/2017 11:49 PMSarah
Ik grijnsde als mijn spullen netjes door het personeel werd opgebergd. Ik hield een knecht tegen en zette mijn tanden in zijn nek. Na een paar slokken liet ik hem verder zijn werk doen en ging ik op het balkon staan.
Levi
'Ja, dat meen ik echt.' zei ik tegen haar en liep richting de badkamer. 'Als je er even genoeg van hebt kun je altijd naar ons toe komen Rosie. Dat weet je toch?' vroeg ik bezorgd.
from LostSouls on 06/20/2017 11:01 PMSarah
'Waar zijn mijn lieve neefjes.' Lachte ik naar mijn tante die me naar boven verwees. Natuurlijk. Ik liep naar boven en bleef stil staan bij Darren zijn kamer. 'Ben je eigenlijk al begonnen met mijn leven zuur te maken? Ik merk er nog niks van.' zei ik plagend tegen Darren en liep vervolgens naar de logeersuitte waar mijn spullen al naartoe waren gebracht.
Levi
Ik fronste als ik hoorde dat ze overstuur was. 'Doe eerst eens even rustig Roos. Die prins heeft gewoon stront in zijn ogen. En als je nu eenmaal alleen stront ziet zie je alleen maar lelijke dingen. Je bent het mooiste meisje van heel Rusland en Bulgarije bij elkaar.' zei ik om haar te troosten. Al was er ook wel een gedeelte van waar.
from LostSouls on 06/20/2017 10:28 PMLevi
Ik haalde een hand door mijn haar en liep mijn kamer op. Nog geen seconde zat ik op mijn bed of mijn telefoon ging af. Ik zag op het scherm dat het Rosie was wat me liet glimlachen. 'Hey Rose.' zei ik en glimlachte terwijl ik voor me uit de spiegel in keek.
Sarah
Zuchtend keek ik naar mijn nagels. Eenmaal aangekomen bij het Lincoln/Bonasis kasteel liep ik meteen naar de hal waar tante Jennifer al stond te wachten. Ik glimlachte breed en omhelsde haar. 'Tante Jenn.' zei ik blij. Ik had haar aanwezigheid wel gemist. Ondanks dat ze aangetrouwde familie is gaf ik toch heel veel om haar.
from LostSouls on 06/20/2017 09:48 PMLevi
Ik rolde mijn ogen en liep achter Darren aan. Ik hield hem tegen door voor hem te gaan staan. 'Zeg gewoon waar je was, dan ben je van haar gezeik af, Dar.' zei ik tegen hem en liep vervolgens door naar boven. Even geen zin om me er mee te bemoeien.
from LostSouls on 06/20/2017 08:54 PMLevi
De week erna stond ik met mijn moeder in de aankomsthal wanneer Darren thuis zou komen. Ik maakte me zorgen. Hij flipte opeens uit en was weg zonder ook maar iets te laten weten, zelfs niet aan mam. Ik beet op mijn lip. Liever was ik hier niet bij. Waarschijnlijk kreeg ik toch weer de schuld van hem.