Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  232  |  233  |  234  |  235  |  236  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from walkingdead on 06/18/2017 11:14 PM

Darren
Ik schonk mezelf een glas wodka in om mezelf te kalmeren. Maar ik kookte nog steeds van woede. Terwijl ik in de keuken op het aanrecht zat. En Rosie me probeerde te kalmeren "hij kan nooit zijn penis in zijn broek houden hij mag lekker gaan trouwen met dat stom wicht." Zei ik grof.

Rosie
"Darren calm down het was maar één one nightstand denk ik.." zei ik tegen hem terwijl hij zijn glas kapot kneep." Hij is gewoon een rot bastaard die mijn leven verpest!" Zijn ogen kleurde rood terwijl ik terug deinsde. En hij verveelt overeind kwam "ik heb toch nooit van hem gehouden." Zei hij ineens terwijl dat mijn hart brak "heb je wel je bent gewoon verblind door de affectie die je hebt voor Sarah Darren.. accepteer nou dat je haar gewoon leuk vind." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 11:00 PM

Darren
Ik voelde van alles door me heen gaan en dan had ik het vooral over woede." I end this marriage" zei ik tegen ze terwijl ik duivels grijnsde "dan blijf je nog alleen het scharrel van de familie Lincoln hoer." Zei ik terwijl ik totaal niet amused was ik wilde geen bruid die met mijn broer naar bed is geweest. Ik verliet de kamer ijskoud terwijl mijn moeder zei dat ik heel veel op mijn over groot opa begon te lijken. Ik hield niet van mijn emoties tonen. Pas als het moest. 

Rosie
"Darren!" Riep ik hem na terwijl hij totaal niet onder de indruk was. Ik keek Levi kort aan maar ging toch achter mijn neefje aan. Hij was zo complex ingesteld. Niemand zou hem begrijpen als hij zo door bleef gaan met uit zetten van zijn emoties.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 10:35 PM

Darren
De volgende morgen kwam ik thuis en was Rosie mee gekomen. Ik besloot mijn excuses aan te bieden aan Levi maar als ik Sarah naakt in zijn bed aantref.  Kijk ik haar diep aan "wtf doe jij hier?" Vroeg ik intens.

Rosie
Ik liep Darren achterna en zag wat hij aantrof "awkwardd." Zei ik terwijl hij haar wel heel diep aan keek. Er was zeker wel iets gebeurt tussen Levi en Sarah gister avond.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 08:52 PM

Rosie
Als hij zo reageerd merk ik dat hij er mee zat. Ik nam diep adem na 10 minuten stilte had hij de deken over zich heen getrokken en was hij gaan slapen. Ik glimlachte zwak en keek op mijn telefoon  -Jawel hij slaapt nu morgen zal hij vast de oude zijn :)- stuurde ik naar levi.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 08:11 PM

Rosie
We zaten bij mij op de kamer in mijn bed als kinderen sliepen we altijd met zijn drieën in bed ik in het midden. Levi en Darren naast me." Weet je zeker dat je er mee akkoord gaat dat Sarah nu met Levi alleen is Dar?" Vroeg ik terwijl hij zijn kaken opelkaar beet "natuurlijk!"

Darren
Zodra ik bij Rosie in bed lag praten we over van alles. Net een girltalk maar bij haar kon ik gewoon open zijn. Ze zou niks door vertellen aan Levi of Sarah "ze vind Levi toch leuker."  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 07:36 PM

Rosie
We zaten aan tafel terwijl ik tegenover Darren zat en mijn vader helemaal aan het einde." Dus hoe gaat het ermee Darren?" Vroeg mijn vader een beetje stoned terwijl ik me schaamde." Goed hoor" zei Darren terwijl hij een hap nam van zijn beefstuk." Kan ik vanavond blijven slapen?" Vroeg hij nog terwijl ik knikte "weet je zeker dat je Levi achter laat met Sarah?" Vroeg ik.

Darren
"Ja ze zoeken het maar uit." Zei ik mompelend terwijl het eten hier veel lekkerder was. Ik miste alleen maar nog tante Violet's aanwezigheid zins ze er niet meer was.. was het hier erg veranderd en dan had ik het vooral over haar vader. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 07:02 PM

Rosie 
Ik zag Darren op de trap staan en nam diep adem "blijf je bent mij eten vanavond?" Vroeg ik hem terwijl hij zeer gefrustreerd leek.

Darren
Als ik Rosie's vraag hoor knik ik "ik rij" zei ik tegen haar. Terwijl ik er soms wel is vandoor ging naar Rosie om tot rust te komen. Of als ik iets aanders de andere kant van Rusland moest doen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:41 PM

Rosie
"Niks bijzonders was een klein argumentje tussen die 2" zei ik zuchtend tegen haar terwijl ik op de klok keek en zo naar huis moest. Vader wilde vandaag dineren dus moest ik op tijd thuis zijn ik kwam overeind en zou Darren een lift vragen als hij was afgekoelt.

Darren
Ik liep naar beneden en wilde mijn excuses aanbieden maar iets hield me tegen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:28 PM

Rosie
"Tjeez jullie zijn broers" zei ik mompelende ik plofte weer terug op de sofa terwijl het nog echt een probleem werd met Sarah en zo. Ik denkan dat Darren  jaloers is op Levi om de 1 of andere mannier. Levi was natuurlijk wat ouder en charmanter bij de dames en zeker ook bij Sarah.

Darren
Geïrriteerd zat ik op het dak terwijl ik naar de lucht keek. Ik had het helemaal niet zo bedoeld. Het was alleen dat ik totaal geen begrip had voor dingen zoals "meisjes" en hij had dat allemaal wel. Ik gooide mijn sigaret weg hij was mijn broer dus was ik ook verplicht om mijn excuses aan te bieden. Hij zou eigenlijk in mijn voetsporen moeten staan.. hadden we maar dezelfde vader.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/18/2017 05:05 PM

Darren
"Wat weet jij er nou van?!" Zei ik boos tegen hem "jij hoeft teminste niet verplicht te trouwen bastaard!" Als ik mijn mond voorbij praat en mijn ogen rood kleuren. Bijt ik mijn kaken opelkaar  ik verliet de lounge en voelde me schuldig worden.

Rosie
Als Darren ineens totaal anders reageerd kijk hem geschrokken aan "Darren zo iets zeg je niet!" Zei ik tegen hem terwijl hij wegliep en ik op mijn onderlip beet." Hij meende het vast niet Lev" zei ik tegen hem het was dat Darren 4 jaar jonger was dan Levi en nog eigenlijk van alles moest leren.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  232  |  233  |  234  |  235  |  236  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page