Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  232  |  233  |  234  |  235  |  236  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG// Love against Law feat. walkingdead

from LostSouls on 06/19/2017 10:47 PM

Sarah
Zodra ik terug aangekleed was liep ik terug naar beneden waar ik Levi in de keuken tegen kwam. 'Ik ga weer naar huis. Maak je niet te druk om Darren. Grote mond weinig actie. Hij is nog jong.' zei ik en zuchtte. 'Vergis je niet in Darren Sarah. Hij is geen klein jongetje meer.' zei Levi. Ik haalde mijn schouders op. Van binnen was ik toch wel een beetje bang. 'Ik zie jullie nog wel.' zei ik en liep richting buiten waar mijn limousine al klaar stond.

Levi
Ik keek Sarah na en zuchtte. Nu was ik de enigste in huis. Ik nam mijn mobiel en sms'te Darren. - Let op jezelf oké? - Ik liep naar de living waar ik een glas whiskey inschonk.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/19/2017 09:36 PM

Sarah
Ik keek hem na en kon pas echt uit ademen wanneer hij weg was. Irritant, vervelend, knap met mooie ogen, kut joch. Ik at nog snel wat fruit en liep vervolgens naar boven waar ik mezelf in de lelijke jurk hielp. Tijd om naar huis te gaan. Ik zou sowieso naar huis gaan, maar ik wou gewoon niet dat het was omdat Darren het me zei.

Levi
'Dat heeft me altijd geboeit. Je bent mijn kleine nichtje.' zei ik en glimlachte naar haar. 'Dat kan jij ook. Je moeder heeft het ook gedaan. Ze heeft nee gezegd tot ze Ian weer tegen was gekomen.' zei ik en glimlachte. 'Jij kan net zo goed nee zeggen tot je de perfecte man gevonden hebt.'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/19/2017 12:25 AM

Sarah
Ik kwam overeind. 'I'd like to see you try... sweetheart.' siste ik terug naar hem. 'Ik heb altijd al meer van de hel gehouden dan de hemel.' grijnsde ik. 'Vooruit vertel het ze maar. Kijk maar of het me iets boeit als ze het weten. Wie denk je dat ze geloven? Een puberale jongen met teveel testosteron die altijd al een hekel aan me heeft gehad of ik een volwassen vrouw bij de wet.' zei ik en liep om de tafel heen. Ik keek diep in zijn ogen. Man wat had hij mooie ogen. Kort werd ik afgeleid maar ik schudde mijn hoofd en keek naar hem. 'Ik laat me niet zomaar wegjagen.' 

Levi
'Dan ga je niet Rose. Je bent pas 16. Je hoeft nog niet te trouwen. Het is gewoon een selectie. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. Niet wat je vader wilt. Oom Ian begrijpt het vast en wilt alleen het beste voor je.' zei ik en streelde kort een pluk haar achter haar oor.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/19/2017 12:08 AM

Sarah
Ik zat gewoon rustig mijn croissantje te eten wanneer opeens Darren binnen komt en met commando's ging gooien. Ik lachte kort. 'En sinds wanneer maak jij uit wie hier welkom is of niet?' vroeg ik en nam uitdagend nog een hap van mijn croissant. 'Het is niet alsof ik je broer onzuiver heb gemaakt hoor. Hij is net zo een grote manhoer als jij namelijk. Hoeveel meiden heb je al tussen je lakens gehad? Ik denk niet dat ze op twee handen te tellen zijn.' zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 11:41 PM

Levi
Ik keek hem na en rolde mijn ogen. Ik kwam overeind en zuchtte. 'Het gaat prima.' zei ik en haalde geïriteerd een hand door mijn haar. 'Nu weet ik tenminste waarom hij het niet kan hebben. Ook al zegt hij van niet. Hij geeft om haar.' zei ik en keek naar Rosie. 'Laat hem maar gaan dan. Een paar opdrachten in het buitenland met pa zal hem goed doen.' zuchtte ik. 'Ga je mee ontbijten?'

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 11:25 PM

Levi
'Je gaat nu godverdomme niet weglopen Darren.' riep ik boos en nam hem bij zijn pols vast. Met mijn kracht trok ik hem terug de keuken in en keek hem aan. 'Wat zit je dwars en waarom boeit je opeens ook maar iets wat Sarah of ik fucking doen?' vroeg ik hem en versperde de deur uit de keuken. Dat hij maar eens normaal praatte zoals we altijd deden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 11:19 PM

Sarah
Ik beet op mijn lip en liep naar beneden. Ik ging in de eetzaal zitten waar de maids bezig waren met het eten op tafel te zetten en de tafel verder te dekken. Als ik dat ene meisje weer zag beveelde ik haar om bij me te komen en vervolgens zette ik mijn tanden in haar nek. Ik dronk een beetje en liet haar los waarna ze verder ging met haar bezigheden. Waar was Darren in godsnaam mee bezig?

Levi
Nadat ik me had omgekleed liep ik naar beneden naar de keuken. Ik keek naar Darren. 'Waar sloeg die hele uitbarsting nou weer op?' vroeg ik hem en keek hem pissig aan. Ik denk niet dat het goed was om nu de grote broer uit te gaan hangen, maar toch kon ik het niet laten om me zo op te stellen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 11:06 PM

Sarah
Ik fronste en keek Darren na. Van binnen deed het me zeker iets dat hij zo van slag was. Tuurlijk deed het me wat ik vond hem al leuk vanaf kinds af aan. Niet dat ik dat ooit toe zou geven. Ik liet me terug zakken in het matras en zuchtte. 'Dit stelde geen fuck voor.' zuchtte ik en kwam overeind. Ik trok snel mijn kleding aan. 'Ik ga ontbijten.' zei ik en glimlachte kort naar Levi.

Levi
Fronsend keek ik mijn broer na. Waar maakte hij nou een probleem van? Ik keek naar Sarah wanneer ze zich ging omkleden. 'Ik zou zeggen smakelijk en er is niks tussen ons gebeurd inderdaad. Het stelde geen fuck voor.' zei ik en begon mijn haren te kammen in de spiegel.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 10:44 PM

Sarah
Ik lag nog heerlijk te slapen wanneer ik opeens verstoord word door een boze kreet van Darren. 'Slapen, misschien moet jij hetzelfde doen.' zei ik en trok de deken meer om me heen waarna ik me op mijn zij draaide. Toen bedacht ik me dat ik naakt lag. Ik ging snel overeind zitten en keek naar Darren met een boze blik en vervolgens Rosie die het maar een ongemakkelijke situatie vond. 'Wat boeit het jou trouwens wat ik doe of laat?' vroeg ik geïrriteerd.

Levi
Ik kwam onder de douche vandaan en hoorde stemmen in de kamer. Wat gister was gebeurd had misschien beter niet kunnen gebeuren, maar hey. Ik heb behoeftes, Sarah heeft een geweldig lichaam. Vooral in mijn shirts wat net onder haar kont vallen. Ik sloeg een handdoek om mijn middel en liep van de badkamer naar de slaapkamer en keek naar Darren en Rosie. 'Wat is er?' vroeg ik verveelt.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/18/2017 09:21 PM

Levi
Ik keek op als ik het sms'je terug krijg. Inmiddels hadden we beide ons eten al op. We hadden over vanalles gepraat en ik snapte echt niet waarom Darren zo een hekel had aan Sarah. Ik kwam overeind.

Sarah
'Ik moet maar eens gaan.' zei ik en zuchtte. 'Mijn limo zal zo hier zijn.' Eigenlijk wou ik niet terug. Ik vond het leuk hier bij Levi. Volgens mij snapte hij de hint. 'Je kunt ook bellen dat je hier blijft?' vroeg hij. Ik glimlachte. 'Maar ik heb geen spullen hier?' zei ik fronsend. 'Je kan in een shirt van mij slapen.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  232  |  233  |  234  |  235  |  236  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page