Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 234 | 235 | 236 | 237 | 238 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 06/16/2017 10:45 PMSet
Ik plaatste heel veel kusjes op Darren zijn gezicht terwijl hij echt een schatje was met Jennifers ogen. Hij speelde kort met mijn oren "ik heb je gemist mijn kleine prins." Hij zoog op zijn speentje wat ik zo schattig vond." Het ging goed wat mensen aangepakt om snel bij jullie te kunnen zijn." Zei ik tegen Jennifer terwijl ik haar nu al wilde mee nemen naar onze slaapkamer.
Violet
"Vind je" zei ik terwijl ik in zijn ogen keek en Rosie inslaap was gevallen.
from walkingdead on 06/16/2017 07:28 PMViolet
Ik grinnikte "ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt want anders had ik Rosie nooit gekregen." Zei ik terwijl ze met mijn vinger speelde en haar kastanje bruine ogen me aankeken nu wist ik ook waar ze die blik vandaan heeft.
Seth
Als Levi op me af komt gerend vang ik hem op "hee manneke." Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd terwijl ik mijn geweldige vrouw aan zag komen lopen op haar hakken. Nog altijd fashionable. Als ik Darren in haar armen zie met een speentje in zijn mond lichte mijn ogen op.
from walkingdead on 06/16/2017 12:45 AMSeth
Ik kwam het kasteel binnen met 2 tassen vol met speelgoed uit Spanje. Sofia onze huismeid was de kinderen en Jennifer gaan halen terwijl ik niet kon wachten om mijn vrouw en kinderen te zien. Ik zette de tassen neer terwijl ik een zware week had gehad ik verdiende wel een dagje seks vond ik. Al zal dat wel een bijzaakje voor mij en Jennifer zijn.
Violet
Ik glimlachte breed ''heeft ze van jou.'' Ik plaatste een kusje op zijn lippen en kroop nij hun op bed terwijl Rosie met haar oogjes weer gesloten tussen ons lag.
from walkingdead on 06/14/2017 11:57 PMSeth
Darren was nu al 4 maandjes oud terwijl zijn grote broer steeds groter werd. Levi zou al vroeg uitgehuwelijkt worden vanwege bepaalde redenen. Maar dat zou hem een worst wezen waarschijnlijk. Hij kon het goed vinden met mijn nichtje dus we maakte ons geen zorgen. We namen Darren en Levi ook continu mee naar Violet en Ian die een dochtertje Rosie hebben gekregen. Een paar weken na Darren geboren. Het leven was goed al moest ik wel vaak voor werk weg maar ik kwam zo snel mogelijk terug voor de 3 die de wereld voor me betekende.
Violet
"Hi Rosie" zei ik liefelijk terwijl ze net wakker was geworden en ik haar optilde uit het wiegje. Ik nam haar tegen me aan terwijl ze volledig op haar papa leek. Gewoon een meisjes vorm van Ian ik liep naar het bed waar Ian lag en zette Rosie naast hem neer "kijk is wie goeiemorgen wild zeggen babe." Het gezinsleven was nieuw voor ons maar Rosie betekende meer dan alles voor ons ze was het symbool van onze huwelijk ook wel een verzegeling.
from walkingdead on 06/13/2017 03:29 PMViolet
Als Ian dat zegt bloos ik. Dat ik gewoon de moeder zou worden van Ian's kindje. Ik keek naar mijn buik "ik zie al voor me hoe Darren Jr als zijn grootse vader gaat worden." En stelde me een kleine Seth voor met Jennifers ogen. Ik wreef glimlachend over mijn buik "volgende week is het alweer zo ver kleintje." Zei ik met een glimlach.
Seth
"Dan blijven wij ook nog 1 dag hier." Zei ik voldaan terwijl Levi knikte en ik een kusje op Darren's hoofdje plaatste. Darren zou sowieso in mijn voetsporen treden ik zou hem alles leren over de wereld en hem opvoeden als een echte bonasis. Ik drukte een kusje op Jennifer haar lippen "you did great babe."
from walkingdead on 06/11/2017 05:49 PMViolet
"Ja lief he" zei ik glimlachend terwijl ik naar zijn handen keek die op mijn dikke buik lagen. Ik kon niet wachten om moeder te worden. Jennifer zou me wel leren om te verschonen en alles er op en er aan." Ik moest een goeie moeder zijn voor mijn kleine prinses die nog in mijn buik zat.
Seth
Ik glimlachte breed en zag dat Levi genoot van zijn broertje's bij zijn." Hij lijkt op mijn moeder" zei ik terwijl ik met een hand door Darren's haartjes ging en een lang kusje op Jennifer's lippen plaatste "thx for giving me hij. " Zei ik zacht tegen haar lippen aan.
from walkingdead on 06/11/2017 01:19 PM4 months later
Seth
"Kijk is Levi dit is Darren je broertje." Een klein jankend baby jongetje was zo net geboren. Darren junior Bonasis ik zat naast Jennifer die bezweet en kapot op bed lag terwijl de zusters het kleine wondertje ook nog even bewonderde." Hij is zo een mooi kindje" merkte een verpleegster op terwijl ik glimlachte "ons kindje" Levi prikte in zijn wangetjes terwijl ik een kusje op Jennifer haar lippen plaatste." Hij is er eindelijk" eigenlijk had ik nu werk in het buitenland maar hier moest ik bij zijn mijn 1ste kind. Darren gaapte zacht terwijl ik hem ook even liet zien aan Jennifer "boertje." Zei Levi klauterend terwijl hij niet van hem gescheiden wou worden.
Violet
Ik werd een paar weken na Jennifer zwanger omdat ik een half mens was. Hier liep ik dan met een dikke buik het huwelijk van mij en Ian was goed verlopen. Toen ik er achter was gekomen dat ik zwanger was wilde ik het eigenlijk nog niet. Maar mijn moeder had me overgehaald en ik zou het zielig vinden voor het kindje. Ik wreef over mijn buik terwijl we al wisten wat het zou worden het werd een meisje. Als ik een update krijg van Jennifer en de kleine Darren zie in Seth zijn armen maak ik een geluidje van geluk we waren nu in Rusland en hun Bulgarije dus vandaar dat we er niet bij konden zijn. Mijn nieuwe neefje was in ieder geval wel knap.
from walkingdead on 06/11/2017 12:45 PMViolet
Ik kuste met hem mee terwijl mijn jurk al op de grond lag. Ik beet zacht op zijn onderlip en trok zijn bloes aan rijten die ik vervolgens ergens op de grond gooide. Mijn hand glee door zijn haar "take me."
Seth
"Word het een broertje?" Zei ik lachend terwijl hij knikte en ik een kusje op Jennifer haar hoofd plaatsten en die van Levi." Nog 4 maanden en dan is hij hier" zei ik met een glimlachje bij supernaturel mensen werd de geboorte versneld.
from walkingdead on 06/11/2017 10:00 AMSeth
"Was ik dat dan al niet?" Zei ik met een grijnsje ik ging met een hand door Levi's haar "papa" zei hij grijnzend. Ik was misschien niet zijn echte vader maar ik wou het wel graag voor hem zijn. Ik tilde Levi op "Levi krijgt een broertje of zusje." Zei ik speels tegen hem.
Violet
Ik trok Ian's colbert van zijn lijf terwijl ik hem aan zijn stropdas naar het bed mee nam. Ik duwde hem er op en veterde mijn korset los om zo te beginnen aan een heftige neukpartij. Het intresseerde me ineens net meer dat hij zo juist mijn verloofde was geworden ik wilde alleen seks nu.
from walkingdead on 06/10/2017 09:13 PMSeth
Ik trok Jennifer tegen me aan en plaatste mijn lippen intens op de hare Terwijl Levi aan mijn been was vast geplakt." Hoeveel maanden?" Vroeg ik emotioneel tegen haar lippen aan terwijl ik mijn hand op haar buik plaatste en zwak glimlachte.
Violet
"Ik haat je" zei ik tegen hem "maar ik hou van je" ik trok hem weer terug en zoende hem intens." Neem me gewoon mee naar een plek waar je dingen met me doet die je nog nooit van te voren heb gedaan" zei ik na 6 jaar werd het wel tijd om niet meer droog te staan