Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 235 | 236 | 237 | 238 | 239 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG// Writer4ever
from LostSouls on 06/16/2017 01:34 PMJennifer
'Leuk je te ontmoeten.' zei ik met een glimlach. 'Jullie allemaal trouwens.' zei ik tegen ze en keek ze allemaal kort aan. Wanneer Xander op springt keek ik verbaast op. Hij zei gedag tegen iedereen en maakte zich uit te voeten. 'Editten? Wat wilt hij editten.' vroeg ik Chelsea. 'Kom je nog wel achter.' zei ze mysterieus. Ik zuchtte en keek haar oogrollend aan. 'Ga je nog mee naar mijn huis? Mijn ouders gaan vanavond weg dus ik moet op Jack passen. Dat betekend dat ik hem vroeg het bed in kan stoppen en dat wij een film avondje kunnen houden.' zei ik met een grijnsje. 'Klinkt leuk! Ik app mijn moeder even en dan kunnen we gaan. Ik kan wel wat kleding van jou lenen toch?' vroeg ze. Ik lachtte. Nu zat ze natuurlijk in haar sportkleren waarin ze het nodige zweer had geproduceert. Snel dronk ik mijn drankje op en liep met mijn tas en met Chelsea naar mijn Fiatje. Ik gooide onze spullen achterin en stapte zelf achter het stuur waarna ik naar huis reed. 'Hoe is die Xander eigenlijk?' vroeg ik onder het rijden aan Chelsea. 'Hoezo interesse?' plaagde ze. Ik lachtte. 'Nee nieuwsgierig.'
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/16/2017 12:49 AMJennifer
Ik beet op mijn lip en keek op wanneer Sofia de living binnen kwam. 'Seth is gearriveerd.' zei ik en al snel kroop Levi blij van mijn schoot en rende hij naar de grote ontvangsthal bij de voordeur. Ik nam Darren uit zijn box en nam hem mee naar de hal waar ik Seth al zag staan. Een brede lach verscheen op mijn gezicht terwijl mijn hakken op de vloer tikte terwijl ik naar hem toe liep.
Ian
'Niet alleen van mij.' zei ik en keek naar de vredige Rosie. 'Ik ben zo blij dat je me toen die kans hebt gegeven en dat we getrouwt zijn. Mijn leven was zonder jou niets waard geweest.' zei ik en drukte een kus op haar lippen waarna ik een kusje op het hoofdje van rosie drukte.
from LostSouls on 06/15/2017 12:41 PMAlexia
Aangekomen bij de bar bestelde ik een sapje en nam plaats naast Chelsea. Nog voor ze me kon vragen hoe ik het vond werd de vraag al door de jongen die de doodslag overleefde gesteld. Glimlachend keek ik hem aan. 'Super leuk. Jullie lijken me wel echt een hechte groep.' zei ik met een beetje zorg in mijn stem. Ik wou hun natuurlijk niet breken of iets dergelijks als ik erbij kwam. Ik bekeek Chelsea die meteen door had wat ik dacht. 'Ja, we zijn net een familie, maar jij kan ook onderdeel worden van die familie.' zei ze met een grijnsje. Ik grinnikte en haalde mijn schouders op terwijl ik opkeek naar de jongen die mijn sapje voor me neer zette. Snel nam ik een klein slokje en richtte me weer op Chelsea en de jongen. 'Lief.' zei ik met een lachje en keek vervolgens naar de jongen. 'Sorry ik heb je naam niet helemaal meegekregen.' zei ik en glimlachte zwakjes. Best wel erg eigenlijk. Achja, het is niet alsof ik de namen van de rest wel ken. Ik ben ze allemaal vergeten als ze me al verteld waren.
from LostSouls on 06/15/2017 12:18 PMJennifer
Ik glimlachte naar Darren die in de box lag in de woonkamer. Levi was ergens in de tuinen aan het rennen terwijl ik op de bank zat en een bloodbag mixte met whiskey. Genietend dat ik eindelijk weer kon drinken wat ik ook deed wanneer Seth werken was. Soms was hij zo lang weg en maakte ik me echt zorgen. Toch wist ik dat hij altijd terug kwam. 'Mama, ik heb dorst.' zei Levi die de woonkamer in kwam. Ik gaf hem de rest wat overbleef van de bloodbag. 'Hier schat.'zei ik en nam hem op schoot. 'Seth komt vast snel thuis vandaag.' zei ik nog en keek naar Darren.
Ian
Ik draaide me op mijn zij en opende mijn ogen waar ik meteen Rosie zie. 'Goedemorgen klein prinsesje van me.' zei ik en drukte een kusje tegen haar bolle wangetje. Echt niemand mocht of kon aan haar komen anders waren ze dood. Net als wanneer iemand aan Vi kwam. Ik was zeer beschermend over mijn familie. Ik nam haar in mijn armen nadat ik recht was gaan zitten. 'Wat is ze toch mooi.' zei ik en keek vervolgens kort naar Violet.
from LostSouls on 06/14/2017 02:52 PMAlexia
Wanneer hij dat zegt grinnikte ik en keek op wanneer ik vermoedelijk de lerares zag. Ik ging achteraan klaar staan nadat we de warming up hadden gehad. Ze ging vandaag de basistechnieken herhalen. Dat vond ik wel fijn. Het was nota bene lang geleden dat ik nog gedanst had. Gelukkig pikte ik alles snel op. Zodra de les was afgelopen liep ik naar mijn tas voor mijn handdoek en keek op wanneer ik de stem van de lerares hoorde. 'Alexia was het toch?' vroeg ze. Ik knikte. 'Noem me maar Lexi.' zei ik met een glimlachje en sloeg de handdoek om mijn nek. 'Hoe vond je de les gaan?' Wanneer ze dit vroeg hoefde ik eigenlijk al niet meer na te denken. 'Goed, ik vond het erg leuk. Ik heb vroeger ook veel gedanst maar ben er een tijd geleden mee gestopt.' legde ik haar uit. Ze knikte. 'Zonde, aan je technieken zag ik veel potentie.' zei ze. 'Zien we je dinsdag weer?' Ik knikte en glimlachte. 'Sowieso.' vermeldde ik en nam mijn spullen waarna ik naar de bar liep buiten de danszaal.
from LostSouls on 06/14/2017 02:43 PMJennifer
Ik haalde een hand door de haartjes van Darren en glimlachte breed. 'Je bent vernoemd naar een machtige duivel.' zei ik met een glimlachje. Ik keek naar Seth en knikte bedankend. 'Ik heb dorst.' zei ik tegen hem en dan had ik het niet over een glaasje water. Nee ik had behoefte aan heerlijk A positief bloed.
Ian
'Nou ik weet niet of Jennifer het met Seth eens gaat zijn als hij hem zo wilt opvoeden.' zei ik tegen haar. 'Maar het is ook niet aan ons om ons daar mee te bemoeien.'zei ik en ging voor haar staan. Ik ging door mijn knieën en drukte een kusje tegen haar buik.
from LostSouls on 06/11/2017 10:46 PMJennifer
Ik grijnsde breed. 'Het is niet alsof het me zonder jou was gelukt.' zei ik en keek naar Darren jr. Zijn oogjes waren dicht en ik merkte dat hij sliep. Mijn gynocholoog kwam binnen. 'Je mag morgen naar huis. We willen je nog een nachtje hier houden om te kijken hoe het met Darren gaat.' zei ze. Ik glimlachte en knikte. 'Dank u.'
Ian
'Hij is echt een goede mix van die twee dat zie je.' zei ik en glimlachte. 'Hopelijk krijgen wij ook zo een mooi kindje.' zei ik en grinnikte. 'Al word dat niet moeilijk met jou als moeder.' ik drukte een kusje tegen haar wang.
from LostSouls on 06/11/2017 01:27 PMJennifer
Na een vlotte bevalling lag ik uitgeput in het ziekenhuis bed. Als ik het kleine mannetje aan me werd laten zien door Seth nam ik hem even over. 'Hey.' zei ik en voelde tranen van geluk. Levi kwam naast me zitten en bekeek Darren grondig. Week geen minuut van zijn zijde. Ik drukte een kusje op Darren Jr zijn hoofdje en keek vervolgens naar Levi. 'Ben je blij?' vroeg ik hem waarop hij hevig knikte. 'Super blij.' zei hij enthousiast.
Ian
Via achter legde ik mijn handen op Violet haar buik en drukte ik een kusje in haar nek. 'Is dat de kleine van Jenn en Seth?' vroeg ik wanneer ik de foto op Violet haar telefoon zag. Ik grijnsde breed. 'Die word ondeugens dat zie je al in zijn oogjes.' zei ik met een lachje.
from LostSouls on 06/11/2017 01:04 PMJennifer
Ik grinnikte en keek naar Seth. Hij was zo gelukkig. Ik ook uiteraard. Ik ging terug zitten en beet op mijn lip. '4 maanden geen alcohol. Dat word een uitdaging.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.
Ian
Met een grijns draaide ik haar meteen op haar rug. Ik drukte kusjes van haar nek tot onderaan haar buik. Wat had ik dit heerlijke lichaam gemist. Geen enkele hoer of vrouw in mijn leven die lekkerder voelde als Violet. Mijn hand maakte ik nat doormiddel van Vi haar vocht bij haar vriendin en trok kort aan mijn vriend die al recht overeind stond om hem nat te maken. Langzaam liet ik mezelf in haar glijden, geen voorspel niks. Was niet nodig. We waren allebei al zo geil als boter.
from LostSouls on 06/11/2017 12:23 PMAlexia
Na ongeveer een kleine 10 minuten te hebben gereden stond ik voor Chelsea haar huis. Ik toeterde en zag dat ze al snel naar buiten kwam en instapte. 'Thanks voor het meegaan. Als je het wat vind kunnen we ons probleem oplossen. We hebben 1 dame te kort.' zei ze. Zachtjes grinnikte ik en reed weg. 'Het dansen vind ik leuk Chels, het is meer kijken of ik goed klik met de groep.' zei ik en parkeerde bij de dansschool voor. Eenmaal gestopt haalde ik de sleutel uit het contact en stapte ik uit. We namen onze spullen waarna ik de auto afsloot en we naar binnen liepen. Chelsea bleef ondertussen maar doorpraten over hoe leuk het hier was en al.Dat deed me wel lachen. Ik haalde een hand door mijn haar en liep met haar de danszaal binnen. 'Hey jongens, ik presenteer u ons nieuwe lid.' zei ze. Een lach ontsnapte mijn mond. 'Bijna lid.' zei ik en toen viel mijn oog op de jongen van de winkel vanmiddag. Kort beet ik op mijn lip en legde mijn tas aan de kant. Nu leek ik ook nog eens een stalker. Hoppa 2 in een. Ik stelde me kort voor aangezien ik dadelijk waarschijnlijk toch weer een hele speech moet gaan doen over wie ik ben. Wanneer ik bij de jongen kwam keek ik hem geamuseerd aan. 'Zo te zien heeft die moordpoging vanmiddag niet zoveel effect gehad.'zei ik met een lachje en beet kort op mijn lip.