Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 236 | 237 | 238 | 239 | 240 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 06/05/2017 08:55 PMSeth
Als ik alles voel komen in mijn mond slurp ik alles op. En kom ik vanonder haar jurk weer naar boven." Dat had ik even nodig" zei ik terwijl ik mijn vingers aflikte en ze lekker had gesmaakt. Ik plaatste een kusje op haar lippen "kom je mee terug maar onze bruiloft mijn vrouwe?" Vroeg ik grijnzend we hadden besloten om Levi mee te nemen naar Bulgarije en Violet maar Violet zou vooral op hem Letten.
from walkingdead on 06/05/2017 08:33 PMSeth.
"Hmm" zei ik met een grinnikje terwijl ik 2 vingers in haar liet glijden. En door ging met mijn tong "en ik heb de smaak gemist." Zei ik grijnzend terwijl ik verder ging en wilde dat ze klaar kwam.
Violet
Ik at een stuk taart op terwijl mensen zich amuseerde. Maar Seth en Jennifer er niet waren. Ik nam diep adem "tane Vi!" Riep Levi terwijl hij naar me toe kwam gehuppeld en op mijn schoot ging zitten." Hey Levi ik heb eindelijk gepraat met Ian.. maar veel heeft het ook niet opgeschoten." Zei ik tegen hem terwijl ik naar die Celina keek die sprak met Derek. Ik nam diep adem en keek naar de lucht.
from walkingdead on 06/05/2017 08:11 PMSeth
Ik grinnikte en stak mijn tong net uit om haar te verwennen. Als ik ineens iemand hoor maar die gene al vertrok." Jezus" grinnikte ik maar ik al snel werd verleid door de geur van haar vriendin. Mijn tong streelde als eerst bij haar genotsknobbel. Terwijl ik mijn handen op haar billen legde. Ik sloeg op haar linkerbil en grijnsde terwijl ik haar verwende.
Violet
"Ik heb je 6 jaar gegeven ik wacht niet langer dan één maand.. anders is het gewoon over tussen ons." Zei ik tegen hem terwijl Harper kwam aangelopen "je vest Vi" zei ze terwijl ze naar Ian keek "kom we gaan ik wil nog taart." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn vestje aantrok en Ian nog even aankeek terwijl ik wegliep.
from walkingdead on 06/05/2017 01:53 PMSeth
Ik zette Jennifers been over mijn schouder terwijl ik onder haar jurk was gekropen om haar te verwennen. Mijn tong glee langs haar dijbeen om haar te teasen ze kon me toch niet zien. Dus dat maakte het veel leuker. Ik trok haar string kapot terwijl ik op mijn onderlip beet.
Violet
"Als je me echt wild destroy your marriage." Zei ik tegen hem "want ik weet niet of ik langer kan wachten." Zei ik tegen hem terwijl ik hem aankeek.
from walkingdead on 06/05/2017 11:46 AMViolet
"6 jaar Ian en je verteld me dit nu pas" zei ik huilend terwijl ik stopte "al die happy foto's van je trouwerij meende dus niks voor je je honeymoon in parijs.. je kan me niet wijsmaken dat je meer van mij houd dan van haar." Zei ik tegen hem mijn vriendinnen hadden het er nog altijd over hoe Ian's trouwerij was gelopen. En ik stikte van Jaloezie "ik weet niet wat je van me wild door te zeggen dat je van me houd... Ian."
from walkingdead on 06/05/2017 01:00 AMViolet
Als hij me kust schrik ik in de eerste instantie. En als hij dan stopt en alles uitlegd. Kijk ik hem verveelt aan "Seth heeft zijn verloofde vermoord voor Jennifer." Zei ik simpel "en als je voor mij ging zou er geen enkele oorlog komen en dont dare to Kiss me again terwijl je nog getrouwd bent." Zei ik boos tegen hem "ik ben niet meer van jou en jij niet van mij omdat jij een stomme contract niet durfde te verbreken voor een boerin als ik!" Zei ik ineens met tranen in mijn ogen ik gaf hem een duw en sloeg op zijn borstkast "dit is allemaal jou fout!"
Seth
Ik grinnikte "zin in een voorproefje?" Ze wist hoe ik kon zijn met mijn flexibele tong. Onder haar jurk zou niemand me opmerken. Ik nam haar hand vast en nam haar terug mee naar binnen. Op school waren we ook zo geweest we glipte er tussen uit wanneer we maar wilde.
from walkingdead on 06/05/2017 12:34 AMSeth
" Als jij het bent ben ik het ook." Ik keek naar haar terwijl ze een geweldige moeder en volwassen vrouw was geworden. Kon mijn moeder me maar zien." Om 3 uur komt de limo, en dan geef ik je de nacht van je leven" zei ik fluisterend in haar oor terwijl ik mijn armen om haar middel deed." Take a room Sethsian!" Zei Mike terwijl hij ons altijd al peste als we weer bezig waren.
Violet
"Asshole!" Zei ik terwijl ik het boeket op hem gooide "het is niet grappig om met mijn gevoelens te spelen Ian.. ik weet nu wel dat ik je nooit zal krijgen dat heb je me 6 jaar terug laten weten." Zei ik tegen hem "en ik vind wel iemand denk maar niet dat je dan nog steeds belangrijk bent." Zei ik vals "ga naar het feest ik wil toch niet meer met jou praten anyway." Zei ik terwijl ik me omdraaide en hij me inmens irriteerde omdat hij gelijk had.
from walkingdead on 06/05/2017 12:07 AMViolet
Als Ian me in de reden valt schiet ik overeind." Ha.. afluisteren is heel ongepast en ik sprak niet over jou." Loog ik Derek kwam overeind "ik ga taart halen" zei hij om ons alleen te laten." Derek wait" maar hij liep al weg. Ik deed mijn armen overelkaar "je irriteerd me" zei ik grof tegen Ian. Gewoon omdat ik dat knappe gezicht van hem steeds moest zien.
Seth
Ik likte een beetje slagroom van mijn onderlip weg. Terwijl Levi genoot van zijn hapjes taart. Ik plaatste een kusje op Jennifer's lippen ik kon niet wachten om een kind te baren. Mijn 1ste kind heb ik altijd al voor Jennifer over gelaten.
from walkingdead on 06/04/2017 11:39 PMSeth
Eenmaal in de tuin was iedereen in gesprek en werden we vaak genoeg gefeliciteerd met ons succesvolle huwelijk. Onze honeymoon hielden wel in Bulgarije omdat ik haar graag mijn thuisland wou laten zien. Ik hield Levi vast in mijn linkerarm terwijl Jennifer de taart mocht snijden "mama ik wil taart!" Klaagde Levi terwijl ik een kus op Jennifer's wang plaatste. Ik kon niet wachten tot Bulgarije.
Violet
"Dat is lang geleden" merkte ik op terwijl Derek knikte "hetzelfde." Even was het stil "heb je al een verloofde gevonden?" Vroeg hij ik schudde mijn hoofd "jij?" "Ook niet." Als hij dat zegt kijk ik hem aan Derek was mijn ex en we waeen goed bevriend dus hij was een optie." Misschien moeten wij trouwen" zei ik zuchtend "nee gek.. jij bent nog steeds zeker op die dushbag van het lacrosse team." Ik grinnikte "ja dat klopt ja" zei ik eerlijk "maar hij wild me niet dus dan houd het op." Zei ik teleurgesteld.
from walkingdead on 06/04/2017 11:06 PMOmg pretty!
Seth
Ik grinnikte om Elijah's opmerking en plaatste mijn lippen zonder na te denken op de haren. Terwijl ik mijn handen op haar wangen plaatste. En iedereen begon te juichen. Van een rotjoch tot een echtgenote. Deze kus moest lang duren ik nam haar in mijn armen en maakte een beweging naar beneden hoe echte mannen hun bruid kuste.
Violet
Iedereen sprong overeind en joelde terwijl Levi het hardst joelde." Mama papa!" Zei hij stuiterend in zijn oma's armen uncle Blake zat er suf bij. Maar ik kon zien dat hij blij was voor zijn dochter. Ik glimlachte zwak en keek naar het paar als Seth die beweging maakt die ik hem geleerd. Grijns ik voldaan ik was het bruidsmeisje en had alles precies goed gepland. Ik nam diep adem en moest er even tussen uit ik wilde ook zo blij kunnen zijn als ik ging trouwen. Maar ik weigerde om ongelukkig te zijn met een man die ik nauwlijks kende. Ik liep naar buiten terwijl iemand me volgde. Het was Derek.