Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 236 | 237 | 238 | 239 | 240 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/11/2017 12:11 PMJennifer
Ik grijnsde en keek naar Levi. Levi was inmiddels al helemaal gewend aan Seth. Super fijn natuurlijk, maar zodra hij ouder is en de dingen wat meer begrijpt dan wou ik hem wel over Jake vertellen zodat hij niet helemaal vergeten word. Ik keek naar Levi die enthousiast stuiterde in Seth zijn armen. 'Boertje boertje.' zei hij blij. 'Ojee.'zei ik met een lachje.
Ian
We stuimelden de kamer binnen waar mijn rug al snel het bed had gevonden. Ik keek toe hoe Vi haar corset los veterde en zag dat haar lichaam alleen maar mooier is geworden. Ik trok haar naar me toe en drukte mijn lippen tegen de hare.
Re: ORPG// Writer4ever
from LostSouls on 06/10/2017 11:52 PMAlexia
Rond ongeveer half 6 kwamen mijn ouders thuis van het werk. Mijn vader was een Makelaar en mijn moeder werkte als een journalist voor een maandblad. Ik glimlachte. 'Hey mam, pap.' zei ik terwijl ik van beide een kus op mijn wang kreeg. Ondertussen was de pasta goed gaar gekookt en de saus inmiddels warm. Ik legde wat pasta op alle borden en deed de saus erover heen. Ik zette het op tafel terwijl mijn vader begon over de grote deal die hij gesloten had. 'Dit was echt een grote deal wat ik heb binnen gesleept. Misschien krijg ik nu wel promotie.' grapt hij. Ik rolde mijn ogen kort met een grinnik. 'Ik kan niet te lang blijven hangen. Chelsea verplicht me om met haar mee te gaan naar haar dansles.' zei ik en zuchtte. Dansen vond ik wel leuk. Vroeger had ik ook altijd op dansen gezeten tot dat ik eigenlijk 13 werd. Toen vond ik andere dingen interessanter. 'Is goed schat. Wij ruimen wel alles af zometeen.' zei mijn moeder waarna ze Jackson aan tafel riep. Al snel hadden we allemaal gegeten en liep ik snel naar boven waar ik een strakke sportlegging aandeed en een losse witte croptop van Ivy Park aandeed. - Ik kom er aan, sta klaar X - stuurde ik naar Chelsea waarna ik met een tas schone kleding een handdoek en andere schoenen naar beneden de deur uit liep naar mijn auto.
from LostSouls on 06/10/2017 11:35 PMJennifer
Ik grijnsde breed tegen zijn lippen. '2 maanden.' zei ik en kuste intens met hem mee. Ik was blij dat hij blij was. Al wist ik wel dat hij niets liever wou dan een kind. Hij had Levi dan wel met hij was officieel niet zijn vader. Ik beet op mijn lip. 'Je wordt een papa.' zei ik met een lachje van geluk.
Ian
Ik grijnsde wanneer ze dat zei. Wat was ik blij dat ze terug bij mij was. Ik nam haar hand vast en nam haar als eerst al de troonzaal uit. Het maakte me niet uit waar uiteindelijk maar ik wou haar. En wel nu.
from LostSouls on 06/10/2017 11:56 AMAlexia
Kort beet ik op mijn lip. 'Nogmaals sorry.' zei ik en keek op wanneer ik erop gewezen werd dat ik aan de beurt was. Ik laadde alles in de plastic zak die ik erbij had gepakt en betaalde vervolgens netjes. Daarna zeulde ik met de zak naar mijn auto waar ik het op de bijrijdersstoel drop en vervolgens achter het stuur kruip. Op naar huis. Eindelijk. Ik reed over de snelweg met de muziek hard en kwam zo binnen een kwartiertje thuis. Daar stond mijn kleine broertje al snel voor de deur. 'Wat heb je gehaald?' vroeg hij wanneer ik binnen kwam. 'Pasta voor vanavond dat vind iedereen lekker en voor morgen heb ik voor jou vissticks.' zei ik met een grinnikje terwijl ik de zak naar binnen droeg en op het aanrecht neerzette. Langzaam begon ik alles in te ruimen wat redelijk moeilijk ging omdat Jackson rond me heen zat te zoemen. 'Jack ga alsjeblieft tv kijken ofzo.' zei ik terwijl hij zich dan ook meteen uit de voeten maakte. Wat wil je dan ook met een 6 jarig broertje. Hij was een laatkomer. Of ik een vroegkomer aangezien mijn ouders me hebben gekregen toen ze net 20 waren.
from LostSouls on 06/08/2017 09:51 PMAlexia
Kort beet ik op mijn lip. Slim Lexi. Ga jij ook eens naar de winkel rij je meteen iemand omver. Ik kon wel door de grond zakken. Zo genânt! Als hij me de weg wijst glimlachte ik naar hem. 'Dankje.' zei ik en liep weer verder in de richting die hij had gewezen. Als ik na een keer het hele rek te hebben bekeken een bekende verpakking die van de pasta glimlachte ik en nam die meteen uit de schappen. Zodra ik dit aan mijn vader en broertje vertel lachen ze me vierkant uit. Nog een paar dingetjes zocht ik om mijn karretje te vullen en liep vervolgens naar de kassa. Wat een rij. Dat iedereen nou weer net naar de winkel moet gaan wanneer ik ga. Van een afstandje keek ik kort waar de minste boodschappen zijn en de minste mensen en sluit aan bij die rij. Uit mijn zak haalde ik mijn telefoon en opende mijn whatsapp. Vervolgens opende ik het gesprek met Chelsea. - Net zoiets doms gebeurt, gaat Alexia ook eens boodschappen doen pleegt ze bijna een moord met haar winkelwagentje - Wanneer ik opkeek kon ik al een stukje doorschuiven en keek opzij wanneer ik iemand hoorde praten. De jongen van daarnet. Ik glimlachte vriendelijk en bekeek hem kort. 'Ja na het hele rek af te zoeken.' gniffelde ik. 'Boodschappen doen is niet echt mijn ding. Al denk ik dat je dat wel al in de gaten hebt gehad.' Een hand liet ik door mijn blonde lokken glijden. 'Nog pijn?' vroeg ik hem terwijl ik een schuldig gezicht trok.
from LostSouls on 06/08/2017 10:39 AMJennifer
Ik staarde naar het vuur. Wanneer Seth binnen komt lopen en dat vraagt grijns ik en kijk vervolgens naar hem. 'Ja.' zei ik en kwam overeind. 'Ik was de laatste tijd zo kotsmisselijk dus ik dacht, misschien beter als ik een testje doe en hij is positief.' zei ik met een grijnsje.
Ian
Ik streelde met mijn rechterhand over haar wang en grijnsde breed tegen haar lippen. Eindelijk had ik haar terug. Na die 6 jaar kon ik eindelijk gelukkig zijn. Ik liet haar lippen los en keek recht in haar ogen. 'Ik weet dat ik je enorm veel pijn heb gedaan en het spijt me voor alles.'
from LostSouls on 06/07/2017 10:53 PMAlexia
Zodra mijn Fiat 500 in het vak staat geparkeerd schakelde ik hem af en stapte uit. Op weg naar de winkel. Voor nu leefde ik nog thuis, al hoopte ik dat dit niet meer lang zou duren. Ik was er klaar voor om uit huis te gaan, echter zegt mijn bankrekening iets anders. Zuchtend liep ik de winkel in en nam daar een karretje dat ik door de hallen voort duwde terwijl ik dingen van het lijstje oplas. Normaal zou mijn moeder de boodschappen doen, maar aangezien zij vandaag vast zat op haar werk was ik de klos. Zoekend liep ik door de gangen. Aangezien ik hier nooit kwam was het ook moeilijk om dingen te vinden. Na enige tijd was mijn winkelwagentje toch al redelijk goed gevult. Omdat mijn broertje een slechte eter is moet er voor hem steeds weer iets apparts worden gemaakt. We waren met zijn vieren thuis dus dat was sowieso al een klus om iets te vinden wat iedereen lekker vind. Zodra ik opeens tegen iemand aanbots met mijn karretje keek ik geschrokken op. 'Oh mijn god, sorry! Gaat het?'vroeg ik bezorgd en keek de jongen in zijn ogen. Iets aan hem was bekend, maar ik kon niet echt plaatsen wat dat precies zou moeten zijn. 'Weet je heeeel toevallig waar ik de pasta kan vinden?' vroeg ik terwijl ik me eigenlijk nog steeds schuldig voelde dat ik hem zowat had overreden met mijn winkelwagentje.
ORPG// Writer4ever
from LostSouls on 06/07/2017 05:12 PMMet: Lees originele titel ;)
Ik: Alexia Drew Trival - 19 - (Lexi)
Jij: Mannelijk personage
from LostSouls on 06/06/2017 09:17 PMJennifer
Ik hoorde dat Seth met Levi thuis was gekomen terwijl ik al in de huiskamer bij de haard zat. Ik was benieuwd hoe hij ging reageren. Ook hoe Levi ging reageren. Zou hij het leuk vinden om een broertje of zusje te krijgen of zou hij het liefst niet delen? Allemaal vragen die in mijn hoofd rondspookte.
Ian
Ik glimlachte wanneer ze ja zei. Ik liep naar haar toe drukte een kus op haar hand en ondertekende het contract. Dit keer om niet te breken. Ik glimlachte breed en nam Violet tegen me aan waarna ik mijn lippen tegen de hare plantte.
from LostSouls on 06/05/2017 11:47 PMJennifer
Ik grijnsde breed. Ik kon het zelf nog maar amper geloven. Het had zolang geduurd met Jake om een kind te verwekken en met Seth was het gebeurd voor we er erg in hadden. 'Dankje Vi.' zei ik tegen haar en glimlachte. Als we gestoord worden keek ik op naar mijn tante. Ik keek Violet na. Zelf wachtte ik tot tante weg was om nog eens naar de test te kijken. Ik kon het nog steeds niet geloven. Ik beet op mijn lip en liep richting mijn slaapkamer waar ik de test op het bed legde zodat Seth wanneer hij thuiskwam hem meteen zou kunnen vinden.
Ian
Ik stond zenuwachtig in de troonzaal. Wanneer Violet verschijnt glimlachte ik breed. 'Het is me gelukt. Ik weet dat ik later ben dan die maand die je me gaf maar ik hou van je Vi. Mijn huwelijk met Celina is verbroken en de hele wereld weet ervan.' zei ik tegen haar en bekeek haar. 'Ik wil jou Vi. Ik heb nooit iemand anders gewilt.'