Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 237 | 238 | 239 | 240 | 241 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/05/2017 11:26 PMJennifer
Ik lachte en genoot van zijn kusjes. Al snel ligt al het ondergoed naast het bed en voelde ik zijn vriend in mij glijden. 'Welcome home.' kreunde ik. Was had ik zijn dick gemist. Om mijn kreunen te smoren beet ik op mijn lip en zette mijn nagels in het vel op zijn rug. Mijn nagels maakte krassen in zijn rug van genot. Dit gevoel was gewoon niet te beschrijven.
from LostSouls on 06/05/2017 11:07 PMJennifer
'Nog nooit zo klaar geweest.' zei ik en bekeek hem. Hij was gewoon mijn man. Voor die ene nacht die eigenlijk helemaal niet had mogen gebeuren had ik nooit gedacht ooit te trouwen met Sethsian Bonasis. 'Ik ben blij dat je me gedrogeerd had.' zei ik met een glimlachje en legde mijn linkerhand op zijn rechterarm waarna ik mijn lippen terug op de zijne plantte.
from LostSouls on 06/05/2017 10:54 PMJennifer
Ik grijnsde breed en haalde een hand door zijn haar. Wanneer ik op bed word gegooid slaakte ik kort een gilletje en keek verleidelijk op naar Seth die zijn shirt uitdeed. Hij was nu nog breder en gespierder dan op de academy en ik dacht dat ik dood ging zo heet zag hij eruit. Ik beet op mijn lip en keek hoe hij boven me kwam hangen om vervolgens zijn lippen weer tegen de mijne te drukken.
from LostSouls on 06/05/2017 10:39 PMJennifer
Grijnzend keek ik hem aan. Ik was zeer benieuwd. Als de grote deuren naar een giga hal open gaan en ik in het midden een super groot bed zie kijk ik mijn ogen uit. Zelfs een rode loper. 'Okay, I'm turned on.' zei ik met een grijnsje. 'Let's make up for all the lost years.' zei ik tegen hem en drukte mijn lippen innig tegen de zijne. Ik vond de Bulgaarse manieren nu al geweldig.
from LostSouls on 06/05/2017 10:30 PMJennifer
Wanneer hij dat in mijn oor zei grijnsde ik breed. 'Ik heb alleen maar de sexieste Lingerie in mijn koffer gedaan.' zei ik zacht en liep met hem mee naar binnen. Ik bekeek de aankomst hal die al groot was. Het had echt een mooie gezellige huiselijke stijl ondanks dat het echt wel groot genoeg was om in te verdwalen. Hopelijk hield Vi Levi goed in de gaten want mijn kleine koter kennende rent hij alle kanten op.
Ian
'Het spijt me. Ik dacht dat ik wel zou leren om van je te houden, maar Violet zal nooit uit mijn hart verdwijnen. Het spijt me ook dat jou en mijn ouders je aan me hebben opgedrongen. Ik ben de slechtste man in de geschiedenis van alle huwelijken geweest.' zei ik en keek haar aan. 'Je moet wel iets tekenen om het huwelijk ongedaan te maken. Zou je dat willen doen voor ik het een van onze ouders vertel? Dan kunnen ze er geen stokje voor steken.' zei ik en keek naar haar. Je zag aan haar gezicht dat dit haar pijn deed. 'Als Violet jou gelukkig maakt dan gun ik je dat.'zei ze en nam het papier aan dat ik uit mijn zak had gehaald om het te tekenen.
from LostSouls on 06/05/2017 10:06 PMJennifer
Wanneer we bij de mansion aankwamen glimlachte ik. Het was enorm en dat komend van mij. Ik beet op mijn lip en keek naar de vrouw die buiten stond met een klein meisje. Ik glimlachte en stelde me kort voor. 'Jennifer, noem me maar Jenn.' zei ik met een glimlach en knielde voor het meisje. 'Hallo grote meid.' zei ik en glimlachte. Ze was nog erg verlegen. Na een tijdje kwam ik weer omhoog en keek naar Seth. 'Je woont hier echt prachtig.' zei ik en keek rond naar de omgeving.
Ian
Ik beet op mijn lip en liep de slaapkamer binnen waar Celina stond. 'Celina, ik moet met je praten.' begon ik het gesprek. Dat betekende nooit iets goed wanneer iemand dat zei. Ik beet op mijn lip en wenkte dat ze even op het bed moest gaan zitten. Ze zuchtte. 'Ik weet al waar dit naartoe gaat.' zei ze en ik hoorde al een paar trillingen in haar stem. 'Ik weet dat je vaak genoeg bent vreemdgegaan Ian en hoe je naar die Violet kijkt.' zei ze lipbijtend. Ik ging naast haar zitten en keek naar haar.
from LostSouls on 06/05/2017 09:29 PMJennifer
Vliegen was niet het leukste in mijn leven, maar ik wist er mee te dealen. Mijn hand liet ik in die van Seth glijden terwijl ik even naar Vi keek. 'Bedankt dat je mee wou, ik had Levi niet zolang kunnen missen. Jou natuurlijk ook niet.' zei ik met een glimlachje en drukte een kus tegen haar wang. Hoe Close Violet en ik nu waren was echt ongelofelijk als je je bedenkt dat ik haar leven op de academy zuur maakte.
Ian
Het papierwerk was in orde. Vandaag was de dag dat ik het eigenlijk aan iedereen wou vertellen dat ik van Celina wou gaan scheiden. Bang was ik zeker. Bang dat ik alles verneukte voor mijn toekomst plus die van Celina. Zij raakte vanalles kwijt wanneer zij mijn vrouw niet meer was. Maar ik verloor de hoofdprijs als ik bij haar bleef.
from LostSouls on 06/05/2017 09:02 PMJennifer
Ik grijnsde breed en keek naar Seth wanneer hij onder mijn jurk vandaan kwam. 'Nu sta ik daarbuiten wel mooi zonder ondergoed.' zei ik met een lachje en proefde mezelf wanneer hij me kuste. Op zijn vraag knikte ik en liepen we de kast uit. Ik keek rond. Gelukkig was iedereen buiten en zag niemand dat we stiekem uit de garderobe kwamen. Dan wisten ze wel wat we hadden gedaan, aangezien hier bijna iedereen ons van de academy kent.
from LostSouls on 06/05/2017 08:47 PMJennifer
Als hij zijn vluchtige vingers er ook nog bij haalt weet ik al dat ik het niet lang meer ging houden. Sowieso stond ik al een tijdje droog. Nota bene was er niemand ter wereld die me beter kon bevredigen dan Seth. Een harde kreun verliet mijn lippen en al snel kwam ik op zijn tong klaar.
Ian
Ik liep terug de menigte door en vond Celina bij Derek. 'Daar ben je schatje.' zei Celina en wou me een kus geven maar ik draaide mijn gezicht weg waardoor haar lippen op mijn wang kwamen. Ze fronste even maar zei niks. Ik keek naar Derek en knikte even naar hem. Bedankend. Hij zou niet weten waarom maar ik moest zeggen als hij geen nee had gezegd net tegen Vi dan had ze mij sowieso geen kans meer gegeven.
from LostSouls on 06/05/2017 08:23 PMJennifer
Wanneer Seth verder ging en ik zijn magische tong voelde beet ik op mijn lip en liet een kreuntje gaan terwijl ik voelde hoe ik een beetje week in mijn benen werd. 'Omg wat heb ik die tong gemist.' kreunde ik en zette mijn handen tegen de muren om steun te zoeken.
Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde diep adem. Dit kon toch serieus niet de situatie zijn waarin ik me bevond op dit moment. Hoe ging ik dit in godsnaam vertellen aan Celina en nog belangrijker mijn ouders en de buitenwereld. Nog erger hoe ging ik een oorlog voorkomen met Celina haar land, waar het verdrag in eerste instantie voor getekend was.