Search for posts by Ellytjevdb
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 37 | » | Last
Search found 363 matches:
Re: O || Her boyfriend (18+)
from Ellytjevdb on 04/29/2016 10:01 PMLeila
Hij geeft me een kus terug, wat mijn zelfvetrouwen een kleine boost geeft. Hij duwt me niet meteen weg en uit de stilte van de rit besluit ik dat we allebei aan hetzelfde denken. Wat is er zojuist gebeurd? Het zou niet gebeurd mogen zijn, maar daar is het nu te laat voor. Ik snap dat hij Kaat niet wilt kwetsen en dat wil ik ook niet, maar dit is goed voor mijn eigen gevoel en voor heel even moet ik aan mezelf denken in plaats van aan haar. Loïc rijdt de oprit op en zet zijn auto stil. Zijn vraag haalt me weer naar de realiteit. Onbewust moet ik even nadenken, puur omdat mijn gedacht helemaal op een andere wereld zaten en ik er niet meer aan heb gedacht. "Nee, die zijn weg voor hun werk", zeg ik zacht terwijl ik hem aankijk. Ik weet op dit moment niet of dat iets positief of negatief is. "Wil je anders nog even binnenkomen?" vraag ik voorzichtig. Een nee heb ik, een ja kan ik krijgen.
from Ellytjevdb on 04/27/2016 09:51 PMLeila
Ik zie hoe Loïc dichter komt en blijf als versteend zitten. Wanneer ik zijn lippen op mijn mondhoek voel, sluit ik mijn ogen. Dit is niet echt, het kan gewoon niet echt zijn. Mijn ogen schieten weer open als hij begin te praten. Gaat hij nu ook zijn kant van het verhaal vertellen? Ik wil geen dramatisch liefdesverhaal horen over hem en Kaat. Het liefst zou ik nu willen uitstappen, maar door de maier waarop hij me aankijkt, blijf ik toch nog zitten. Zijn eerste zin voorspelt niet veel goeds. Ik kan Loïc dan wel een sukkel noemen, uiteindelijk heb ik het allemaal aan mezelf te danken. Na zijn uitleg, moet ik moeite doen om mijn mond dicht te houden en hem niet vol verbazing aan te staren. Ergens doet het me wel goed dat hij ook gevoelens heeft (gehad), maar toch voelt het niet zo heel erg prettig. Is dit niet iets typisch wat in films voorkomt? Het kan toch niet dat dit ook echt gebeurd? "Loïc", mompel ik met tranen in mijn ogen. Ik veeg abrupt een ontsnapte traan weg. "I-ik... Wat kan ik hierop zeggen?" vraag ik hoofdschuddend. Mijn blik gaat naar alle kanten, zolang ik de zijne maar ontwijk. Na enkele seconden durf ik hem dan toch aan te kijken. "Zou je me naar huis kunnen brengen? Ik kan Kaat nu echt niet onder ogen komen", zeg ik zacht. "Zeker niet na dit", zeg ik waarna ik mijn lippen vol op die van Loïc duw.
from Ellytjevdb on 04/27/2016 09:19 PMLeila
Ik kijk naar zijn hand op mijn schouder, veeg een traan weg en zet me dan wat schuiner. Op deze manier kan ik hem recht aankijken als ik mijn verhaal doe. Loïc weet inmiddels bijna alles, dus kan ik hem maar beter op een goede manier vertellen wat er gaande is. "Ik ben verliefd op je", begin ik zacht. Door zijn zachte stem ben ik inmiddels wat gekalmeerd, dus kan ik rustig mijn zegje doen. "Je wilt niet weten hoe lang ik daar al mee loop", zeg ik waarbij ik kort mijn blik afwend. "Toen jij en Kaat plots een koppel werden, heb ik me er proberen overzetten. Dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Je bent knap, lief, zorgzaam, beschermend, behulpzaam, grappig... Wat wilt een meisje nog meer? Natuurlijkt maakt een verlegen kamerplant als ik geen kans tegenover een sociale schoonheid zoals Kaat. Ik kon dan ook niks anders doen dan toekijken hoe gelukkig jullie waren. Mijn beste vriendin en de liefde van mijn leven", vertel ik hem. Nog nooit heb ik zo veel tegen hem gezegd in één keer. Misschien komt het wel door de drank dat ik me iets opener opstel tegenover hem.
from Ellytjevdb on 04/27/2016 08:57 PMLeila
Ik voel de lucht langs mijn nek vegen wanneer hij zucht. Hij laat me los en duwt met een vinger mijn kin omhoog. Op deze manier kijk ik hem recht aan. Ik houd mijn adem in wanneer hij praat, bang om hem weg te jagen. Hij haalt zijn vinger weg en wandelt naar zijn auto. Gehoorzaam loop ik mee, alsof ik een hondje ben. Hij stapt in langs de bestuurderskant en enkele seconden later zit ik naast hem in de auto. Hier zitten we dan, in Loïcs auto. Ik heb geen idee van wat ik moet zeggen. Niet dat ik veel kan zeggen, want mijn keel lijkt net dichtgeknepen te worden. Nog nooit heb ik me zo ongemakkelijk gevoeld bij hem en dat zegt heel wat. Ik raap al mijn moed bij elkaar om uiteindelijk toch iets te durven zeggen. "Wat wil je dat ik zeg?" vraag ik zacht. Er zit een krak in mijn stem, alsof hij gebroken is. Mijn ogen richt ik op mijn handen om op die manier mijn tranen te verbergen.
Re: ORPG || My girlfriend is an actress (18+)
from Ellytjevdb on 04/27/2016 03:09 PMSkyler
Als het op dingen bedenken aankomt, komt die zware taak meestal op mijn schouders terecht. Jayden vindt zowat alles goed of leuk om te doen. Het is niet dat ik dan heel erg veel inspiratie heb, maar ik ben toch wel de beste ideeënbedenker van ons twee. Gelukkig lust Jayden ongeveer hetzelfde als ik, anders kon hij natuurlijk niet bij mij 'afkijken' over wat hij zou nemen om te eten. Het is ook erg handig wanneer ik bij hem ga eten of hij bij ons komt.
Ik kijk hem even kwaad aan. "Deze gek is dan toch wel zo gek genoeg om het een jaar met je uit te houden", zeg ik plagend. Ondertussen stuurt Jayden een luchtkusje terug, de mijne omdat hij hem niet wou hebben. Ik trek een pruillipje maar moet daarna wel lachen.
Ik kijk hem aan met een lief gezicht. Hij is zo schattig en lief. Jayden en ik hebben al heel wat meegemaakt, als ik het druk krijg met acteren komen we daar vast ook wel uit. Ook ik zal er zijn voor hem en dat weet hij hopelijk ook. "Ik zal er ook nog steeds voor jou zijn", zeg ik zacht. Na onze ups en downs zijn we nog steeds samen en sterker dan voorheen, dus deze uitdaging zal onze relatie wel overwinnen.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 09:48 PMSkyler
Hij weet dat ik hem doorheb dus gaat hij er niet verder op in. "Waar denk je zoal aan?" vraag ik grijnzend bij zijn woorden. Jayden heeft gelijk, we kunnen inderdaad meerdere dingen doen aangezien we het huis voor ons alleen hebben. Ik schud lachend mijn hoofd. Wat een verrassing dat hij ook de lasagne neemt, totaal niet dus. Voor mij is het geen probleem, hij moet het toch opeten. De grijns op zijn gezicht doet me glimlachen, wat wel vaker gebeurd als ik naar zijn grijns kijk.
"Ik ben ook trots dat ik jou mijn gek kan noemen", zeg ik plagend. Ik stuur hem een luchtkus om het meer plagend te laten overkomen. Zodra hij mijn hand neemt, begin ik met zijn vingers te prutsen. Uiteindelijk leg ik zijn hand weer op de mijne, omdat dat het fijnste aanvoelt. Die kleine dingetjes voelen prettig aan. De simpele dingen zijn vaak goed voor een enorm goed gevoel. "Ik hou echt van je lieverd", zeg ik zacht met een lieve glimlach. "Vergeet dat niet als ik het druk ga krijgen met acteren", zeg ik wat moeilijk. Natuurlijk heb ik er nu al even over nagedacht en het is niet fijn dat ik hem minder ga zien, maar dat is nu eenmaal zo. We slaan ons er wel doorheen zoals we nu al een jaar doen, met succes.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 06:59 PMSkyler
Ik merk dat Jayden me aan het plagen is. Hij weet heel erg goed welke film ik bedoel. We keken hem na onze eerste date en daarna hebben we hem nog een paar keer gekeken. "We kunnen ook iets anders doen als je niet naar die film wilt kijken", grijns ik. Ik ga hem echt niet vertellen over welke ik het heb aangezien hij het goed genoeg weet. Ik begin door de kaart te bladeren. Na alle keren dat we hier al geweest zijn, is het nog steeds moeilijk om te kiezen. "De lasagne. Wat neemt de prins?" vraag ik lief terug. Ik heb zin in iets met pasta en de lasagne is hier overheerlijk. Meestal vraagt Jayden eerst wat ik neem en vaak neemt hij dan ook hetzelfde.
De ober komt de bestelling opnemen. Ondertussen kent hij ons al en maakt hij af en toe een praatje met ons. "Voor mij de lasagne en een ice tea", zeg ik met een brede glimlach. Ik sla de kaart zacht dicht en kijk Jayden afwachtend aan. Als ook hij heeft besteld, neemt de ober de kaarten mee en gaat hij weer weg. "Ik heb tot nu toe echt al genoten van onze dag", zeg ik met een gelukzalige zucht. Ik leg mijn hand op tafel in de hoop dat hij de mijne vastneemt. Het was superleuk vandaag en waarschijnlijk gaan we het vanavond ook nog gezellig maken aangezien we het huis toch voor ons alleen hebben. Tot een bepaalde tijd dan toch.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 05:07 PMSkyler
Het was super in de Efteling. We hebben zowat alle attracties gedaan omdat het niet zo heel erg druk was. De wachttijden vielen zeer goed mee, zodat we van de ene naar de andere achtbaan konden gaan. Natuurlijk heb ik weer veel moeten gillen, waardoor mijn stem nu een beetje hees is. Verschillende herinneringen kwamen terug van de eerste keer dat we hier samen waren.
Nu rijden we richting mijn lievelingsresaurant. Het eten is er altijd superlekker, de sfeer is gezellig en de mensen zijn er erg aardig. Jayden vindt het er ook lekker, dus daar hebben we dan ook al gereserveerd. Als we aankomen kunnen we dan meteen aan een tafeltje zitten en genieten voor het vervolg van de dag. We komen aan en Jayden opent de deur voor me. "Mevrouw is helemaal klaar", glimlach ik terug. Ik hang mijn tasje over mijn schouder terwijl Jayden de auto op slot doet. Voordat we beginnen wandelen naar het restaurant, verstrengelt hij onze vingers. Het is nog redelijk licht buiten, maar het begint wel al wat frisser te worden. Samen wandelen we uiteindelijk naar binnen. Vrijwel meteen komt er iemand naar ons toe die vraagt of we gereserveerd hebben. Ik zeg mijn naam en meteen worden we naar een tafeltje begeleid. Er worden ons twee kaarten gegeven en met een glimlach kijk ik Jayden aan. "Ik wil lekker veel energie opdoen zodat we vanavond tot erg laat nog wat leuks kunnen doen. Die ene film kijken bijvoorbeeld", zeg ik met een brede glimlach als we aan tafel zitten.
from Ellytjevdb on 04/24/2016 04:15 PMSkyler
Natuurlijk probeer Jayden zichzelf uit deze situatie te redden. Ikzelf zou hetzelfde gedaan hebben, moest ik een rijbewijs hebben natuurlijk. Alhoewel ik de gps zo veel mogelijk zou gebruiken om niet te verdwalen. Het is zeker niet fijn wanneer er omleidingen zijn als je in het buitenland bent aangezicht je daar de weg niet kent.
Ik kijk hem grijnzend aan en volg hem daarna met mijn blik totdat hij rond de auto is gestapt en op de bestuurderszetel is gaan zitten. Ik kijk heel erg uit naar onze uitstap en dan vanavond lekker gaan eten... Ja, deze dag wordt top. We zitten al een tijdje in de auto als Jayden vraagt in welke attracties ik niet wil. Dat is de perfecte vraag, want als je vraagt in welke ik wel wil, dan ben ik heel erg lang bezig. "De super kinderlijke attracties", zeg ik met een glimlach. Jayden ziet de glimlach waarschijnlijk niet aangezien ik voor me uit kijk naar de weg, maar ik kan het toch niet laten. Ik wil in zo goed als alle attracties tenzij ze echt voor kleine kinderen zijn. Dat is Jayden wel al van me gewoon en daarom stelt hij ook die vraag. "Ik wil heel erg graag een keer in de Baron 1898. Die schijnt echt leuk te zijn", zeg ik enthousiast. De nieuwste achtbaan, die moet ik natuurlijk ook een keertje testen. Ik heb van vriendinnen gehoord dat ze hem echt super vonden, dus dat maakt mijn nieuwsgierigheid nog groter.
"Lieverd?" vraag ik als we aangekomen zijn en aan de ingang staan. Ik draai me naar hem om en neem zijn handen vast. "Heb ik je al verteld dat ik van je hou?" vraag ik met een lieve glimlach. Misschien ga ik nu wel een beetje slijmen, maar ik vertel hem zo graag dat ik hem graag zie. Het voel gewoon prettig om het hem zo vaak te vertellen. Ik druk een korte kus op zijn lippen en verstrengel daarna onze vingers aan één hand en de andere stop ik in de zak van mijn vestje.