Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 22 | 23 | 24 | 25 | 26 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG||||
from LostSouls on 11/24/2019 12:02 PMAlvira
Ik beet op mijn lip als hij dat zegt en liep de kamer uit. Nu hij niks herinnerde en ook geen fuck meer geefde kon ik weer prima verdwijnen. Ik liep naar de lift waar ik even wachtte. Er rolde een traan over mijn wang wat me verbaasde dus ik veegde hem ook snel weer weg. Mijn leven was enorm veranderd. Vroeger had ik alles wat mijn hartje begeerd. Nu is degene die mij zo verwende dood door mijn hand en ben ik op de vlucht voor familie en eventueel politie die achter me aan zou zitten.
Mathías
Zodra mijn telefoon afging kroop ik over Saia en gaf ik nog een kusje voor ik de telefoon op nam. Het was een vreemd nummer. 'Hallo?' Vervolgens hoorde ik Easton ratelen wat er gebeurd was. 'Waar ben je? Welk ziekenhuis? Ik haal je weg daar.'zei ik terwijl ik meteen overeind kwam. Hoe konden mijn ouders dit verzwijgen. Ze weten eindelijk waar Easton uithangt en mij werd niks verteld.
from LostSouls on 11/24/2019 11:53 AMAlvira
Ik keek hem fronsend aan en snap dan pas wat er gaande is. Hij heeft geheugenverlies. Ik beet op mijn lip en haalde mijn telefoon tevoorschijn. De burner telefoon had geen nummers er in staan, maar die van Mathias kende ik uit mijn hoofd. Ik typte het nummer in en gaf de telefoon aan Easton. 'Je hebt mijn leven gered door kogels voor me te vangen.' zei ik en ging vervolgens van het bed af in de stoel zitten.
from LostSouls on 11/24/2019 02:26 AMAlvira
Ik beet op mijn lip en wendde me snel af als ze weer naar buiten kwamen. Ze leken niet bezorgd of blij hem weer te zien. Ze leken eerder kwaad en kil. Zodra ze de gang door waren sneakte ik terug naar binnen en keek naar Easton. 'Wat een eikels zeg. Je zou wel wat meer verwachten van ze als ze hun zoon hier aan allemaal apparaten zien liggen.'zei ik en ging op de rand van zijn bed zitten. 'Bedankt voor wat je hebt gedaan East.'
from LostSouls on 11/23/2019 02:34 PMAlvira
Als opeens de familie Hugues binnen kwamen beet ik op mijn lip en kroop ik snel van het bed af. Ik draaide me met mijn gezicht van ze weg en richtte me vooral op Easton. 'Ik zal jullie even laten.'zei ik tegen ze en liep met hoofd naar beneden gebogen naar de gang waar ik op een stoel ging zitten. Ik wou eigenlijk gewoon weer wegrennen, maar ik kon Easton hier niet alleen laten na wat hij voor me had gedaan. Waarschijnlijk werd hij nu toch door zijn ouders overgeplaatst naar een goed ziekenhuis en kon ik weer verdwijnen.
from LostSouls on 11/23/2019 12:23 PMAlvira
Vanaf het moment dat hij uit de operatiekamer was gekomen had ik bij hem gelegen. Ik voelde lichte beweging naast me en ik opende mijn ogen. Easton was wakker. 'Gracias a Dios.'zei ik en omvatte zijn gezicht met mijn handen. 'Dit is allemaal mijn schuld, het spijt me zo.' zei ik en legde mijn hoofd op zijn borstkas om te luisteren naar zijn hartslag.
Mathías
Ik glimlachte tegen haar lippen en drukte haar dichter tegen me aan. 'Blijf bij me.'zei ik en drukte mijn lippen terug. Ik streelde over haar rug met mijn handen. Na een tijdje liet ik haar lippen los en veegde de resten tandpasta die ik nog om mijn mond had zitten en nu over haar gezicht zat bij haar weg.
from LostSouls on 11/18/2019 10:53 PMAlvira
Toen ik mijn drankje had gekregen wou ik net een slok nemen als vervolgens mijn glas uit mijn hand geschoten werd. Ik keek op en voor ik het wist werd ik door iemand aan mijn pols door de menigte getrokken. Mijn blik hield zich paniekerig op Easton, maar hij viel neer op de grond met twee kogels in zijn lichaam. Ik knielde in paniek bij hem neer. 'Easton!! Blijf bij me! Hoor je mij?!' riep ik terwijl ik zijn wond dicht drukte. Uit mijn tasje haalde ik mijn mini gun en schoot op de schutter. Ik zag dat het Gulio was en schoot nog een keer, dit keer raak in zijn arm. Hij verdween door de menigte en ik focuste me weer op Easton. Mijn handen bleven zijn wonden dicht drukken tot er politie en uiteindelijk ook ambulance was die hem hielpen. Ik beet op mijn lip en nam afstand wanneer ze het vroegen. Ik trilde. Het bloed druipte van mijn handen en angst bekroop me. De angst dat Easton het niet zou halen. Hij wou me redden. Hij pakte die kogels voor mij. Door mij. Moest ik blijven? Moest ik meegaan? Zorgen dat ik weer verdween? 'We nemen hem mee naar het ziekenhuis die kogels moeten er uit en snel want hij verliest veel bloed.' zei een ambulancebroeder. Ik knikte. 'Ik ga mee.'
Mathías
Met de tandpasta nog in mijn mond keek ik abrupt op. 'Meen je dit nou?' vroeg ik en spuugde vervolgens de tandpasta uit. 'We hebben die 4 woorden uitgesproken en als je me nu gaat zeggen dat dat geen fuck betekende mag je mijn ballen likken.' zei ik tegen haar. Lichtelijk boos, zwaar geïrriteerd. 'Je kunt me niet weg blijven duwen Saia.'
from LostSouls on 11/17/2019 07:50 PMAlvira
Ik haalde diep adem en kwam aan bij het uitgaansgedeelte van de stad. Ik beet op mijn lip en liep naar de club. Ik liep de rij zo voorbij en drukte bij de uitsmijter een kus op zijn mondhoek. 'Buenas tardes señora Vargas.' zei hij en liet me binnen. Ik keek kort om me heen en liep vervolgens de club in waar vol een remix op stond van Shameless. Camilla Cabello. Ik liep naar de bar waar ik over ging hangen. 'Un vodka redbull por favor.' riep ik boven de muziek uit en wachtte op mijn drankje.
Mathías
'Mooi, zijn we het daar over eens.'zei ik en draaide me terug naar de spiegel waar ik mijn tanden begon te poetsen. Natuurlijk zou ik hem helemaal flippen van binnen als ze iemand anders neukt. Diegene zou dr ook niet zonder slag of stoot mee weg komen.
from LostSouls on 11/17/2019 07:18 PMAlvira
Ik streek mijn rokje glad en trok mijn laarzen aan die over mijn knie kwamen. Mijn vingers fatsoeneerde mijn pony nog voor ik naar het tafeltje liep en het laatste lijntje coke dat ik had opsnoof. Ik trok een jasje aan en liep vervolgens de deur uit. Ik keek kort om me heen of er bekende gezichten waren, maar ik zag niemand. Ik verliet het motel en liep zo de drukke straat in. Op zoek naar de club. Het was nog een beetje vroeg, maar iets anders had ik niet te doen met mijn leven.
Mathías
'Je hoorde me wel.'zei ik en keek naar mijn gezicht in de spiegel of ik me weer moest scheren. 'Je bent van mij en van niemand anders.' zei ik en leunde met een arm op de wasbak waarna ik haar weer aankeek.
from LostSouls on 11/13/2019 02:22 PMAlvira
Ik kleedde me nu helemaal uit en stapte onder de douche zodra deze warm was. Ik begon wat mee te zingen en haalde een hand door mijn haar om ook dat nat te maken. Na een tijdje was ik klaar en kwam ik de douche uit en kleedde me om. Ik haalde een borstel door mijn haar en liep vervolgens naar de spiegel. Het waren inderdaad standaard kleren van de Zara. Niet wat ik gewend was. Alle woorden van Amine spookten door mijn hoofd, ook over Easton. Ik wist niet of ik het moest geloven. Easton Salazar die zijn vrijheid opgaf voor de mijne. Hij deed alleen iets wanneer er ook iets voor hem in zat.
Mathías
Ik kwam onder de douche vandaan en nam haar gezicht vast. 'Dan zou ik zeggen dat je van mij bent en dan ook echt alleen van mij.'zei ik en liet vervolgens haar gezicht abrupt los om mijn handdoek te pakken.
from LostSouls on 11/13/2019 01:23 PMAlvira
Ik haalde diep adem en liep snel terug naar het hotel waar ik alles opbergde. Zoals voorspeld was de jongen vertrokken. Ik plofte op het bed met een appel en staarde wat naar het plafond. Je hebt weer wat van je leven gemaakt, Alvi. Zuchtend ging ik weer recht overeind zitten en nam een hap van de appel. Ik keek naar mijn bureau waar alle drugs nog op lag en besloot nog een M te nemen. Ik slikte hem af met het stukje appel en zette de muziek hard aan. Wetende dat hier bij de appartementjes van het hotel nu toch niemand was om te klagen. Ik kleedde me uit tot op mijn lingerie en liep naar de badkamer waar ik de douche aan zette en even meedanste op de muziek.
Mathías
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk joh, loop maar weer weg. Doe je puur omdat je weet dat ik gelijk heb.' riep ik haar na vanuit de douche. Ik vertikte het om weer smekend aan haar voeten te gaan liggen om niet weg te gaan. In dat was ik veranderd.