Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 238 | 239 | 240 | 241 | 242 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 06/03/2017 07:46 PMSeth
Als ze dat zegt neem ik haar gezicht in mijn handen." Je bent zo evil" zei ik grijnzend terwijl ik een kusje op haar lippen plaatste. Als ze over mijn verloofde begint neem ik diep adem "i killed her." Zei ik met een grijns.
Violet
"Aan een domoor hup eet je ijsje op voordat ie smelt." Ik streelde door zijn haartjes terwijl ik ook graag een kindje wilde. Ik glimlachte zwak en zag in de verte iemand die ik herkende. Als ik zie dat het Ian is met zijn vrouw verstijf ik." Kom op Levi eten!" Zei ik dringend terwijl ik hem optilde klaar om te gaan.
from walkingdead on 06/03/2017 06:44 PMSeth
"Ik wilde niet dat je teleurgesteld in me zou zijn.. ik was extern geschorst en moest weer terug naar bulgarije.. ik besefte toen even wat voor domkop ik wel niet was.. en er was gewoon zoveel wat er door me heen ging die dag." Zei ik "mijn moeders dood mijn vader die niet naar me om keek.. en toen ging ik pas echt achteruit het leek net of ik niks meer aan kon.. maar daar heb ik jou onder laten lijden wat niet mijn bedoeling was." Zei ik zacht "niet om Jake naar beneden te halen maar ik had als eerst in zijn plaats moefen staan."
Violet
Ik en Levi aten een ijsje terwijl ik mijn bolletje mango likte. En Levi chocolade met vanille had en er een kliederboel van maakte. Ik dacht na over Jennifer en Seth zouden ik en Ian ook zo weer kunnen worden. Ik schudde mijn hoofd nee Ian was getrouwd Seth waarschijnlijk niet of ja nu wel maar met Jennifer.
from walkingdead on 06/03/2017 02:43 PMSeth
Ik gaf een knik en begreep het." Die 2 hadden echt een band" zei ik zuchtend terwijl ik naar de tv keek. En haar hand vastnam ik keek naar de familie foto's die er hingen van haar en Jake. Ze moest het vast goed hebben gehad.
Violet
Na een tijdje was ik het wel zat en besloot ik te gaan stappen met Levi. Ik startte mijn porsche en keek achter om "gordel om Levi" zei ik terwijl ik mijn zonnebril op deed. En we naar de stad gingen om een ijsje te eten en te shoppen dat kon ik wel gebruiken. Eindelijk geen jurken hoeven dragen waren de dagen waar ik het meest van hield.
from walkingdead on 06/03/2017 02:17 PMViolet
Ik zat versuft met Levi op mijn schoot naar een jongen te kijken die zich zelf voorstelde als prins van blabla." Next" zei ik terwijl hij mee genomen werd door de wachters "echt niemand voldoed aan mijn waarde's Levi." Hij grinnikte "gekke tane Vi."
Seth
"ging het goed met Vi?" Vroeg ik terwijl ik mijn arm om haar middel deed. En ik een beetje had na gedacht hoe ik haar zou vertellen dat ik mijn verloofde paar ongeluk vermoord had.
from walkingdead on 06/03/2017 02:02 PMViolet
Ik schudden mijn hoofd "jullie kunnen echt niet zonder elkaar hè." Zei ik simpel na Jake en zo verdiende ze Seth wel. Dus ik zou het ook niet judgen "nou ga maar naar je verloofde terwijl ik mannen ga checken." Zuchten ik "ik Let wel op Levi."
from walkingdead on 06/03/2017 01:44 PMViolet
"Het is niet jou schuld" zei ik snel terwijl ik mijn tranen weg veegde." Jij bent nog bevriend met hem bij mij is het meer dat ik hem gewoon lang niet meer heb gezien" zei ik om sterk te blijven." Tenslotre wat doet Seth hier?" Vroeg ik terwijl ik naar dat smaragd van een ring keek om haar vinger.
from walkingdead on 06/03/2017 01:10 PMViolet
Als Violet mijn moeder in de reden valt. Knikt ze en loopt ze weg. Ik liet een paar tranen gaan terwijl ik nog nooit zo verdrietig was geweest." Hij was hier Jenn" zei ik terwijl ik mijn handen voor mijn gezicht deed.
Seth
Ik knikte en keek Jennifer na. Het was zeker Ian. Ik had hem gezien ja.. hij was getrouwd en het moest vast hard voor haar zijn geweest om hem te zien. Jennifer was anders dan Violet ze was niet zo gevoelig als Vi. Ze was meer het omgekeerde van Jennifer. Ik stak een sigaret op en besefte even dat ik hier midden in Jennifer's bed lag.
from walkingdead on 06/03/2017 12:27 PMSeth
Ik kuste zachtjes met haar mee en kon alleen maar glimlachen tegen haar lippen aan." Nog niet" zei ik terwijl ik haar aan keek in haar groene ogen "er is veel in die 6 jaar gebeurt denken dat je vast zou willen weten waarom ik vertrokken ben uit het niets." Zei ik lipbijtend." Jenn Levi wil naar het park!" Violet kwam helemaal slonzig de kamer in met uitgelopen make-up terwijl ze net op een zombie leek. Gister was ze nog het middelpunt van het feest. Levi zat vast geklampt aan Violet's been terwijl hij nieuwsgierig naar me keek.
Violet
Als Ik Seth naast haar zie frons ik "hij komt ook wanneer hij wilt." Zei ik suf terwijl ik Levi optilde "ik ga weer" zei ik terwijl niks me boeide op het moment." Violet we hebben nieuwe kandidaten!" Mijn moeder kwam naar me toe gehuppeld terwijl ze Levi overnam "weeer een hoop mislukkingen?" Vroeg ik.
from walkingdead on 06/03/2017 11:22 AMViolet
De volgende morgen kwam ik niet uit mijn bed het feest was een flop. En Levi lag bij mij in bed met mijn haren te spelen. Ik wist niet wat Jennifer nu deed maar ze had het vast weer druk." Was ik maar zo klein als jou Levi" zei ik terwijl hij giechelde "gekke tane Vi" ik glimlachte zwak en deed een kussen voor me gezicht. Ik kwam maar niet af van Ian die nu een volwassen man was en het perfecte beeld van mijn verloofde moest voorstellen.
Seth
Ik knoopte mijn bloes dicht terwijl ik een jointje oprookte. Ik keek naar slapende Jennifer terwijl we de nacht van onze leven hadDen gehad gister. Ik moest eigenlijk weer terug naar Bulgarije voor werk maar ik kon het wel uitstellen. In die 6 jaar had ik mijn eigen mafia groep opgericht in Bulgarije ik was de leider maar nu ik zou gaan trouwen. Moest ik een nieuwe kiezen ik zou het echt gaan missen. Maar voor Jennifer deed ik alles. Ik glee met mijn hand langs haar wang en glimlachte zwak.
from walkingdead on 06/03/2017 10:31 AMSeth
Ik sprong overeind en kuste haar voor de 3e keer mijn handen omvatte haar gezicht. Terwijl mijn duimen langs haar gezicht streelde en haar tranen weg veegde. Niet veel later hadden we seks ik ging met een hand door haar haren terwijl ik boven haar hing. En kusjes op haar voorhoofd plaatste "i love you for enternity Jennifer Lincoln." Ik stoten sensueel in haar terwijl onze kleren overal en nergens op de grond lagen. Ik had Fano totaal in de steek gelaten met die 2 criminelen maar hij zei dat hij zich wel er uit redden. Ik had hem zo wat elke dag verteld over Jennifer how much i missed her.