Search for posts by walkingdead
First Page | « | 1 ... 239 | 240 | 241 | 242 | 243 ... 318 | » | Last
Search found 3177 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from walkingdead on 06/03/2017 10:18 AMSeth
"Dat komt goed uit." Zei ik terwijl ik haar aankeek ik haalde een doosje uit mijn achterzak. En had er vanaf dag 1 dat ik hier weg ging aangedacht. Ik ging op mijn knieën "Mary me Jennifer Lincoln." Ik was van zaak tot zaak gegaan voor de perfecte ring voor het geval dat de dag zou komen dat ik er zou vinden en met haar zou trouwen. ookal was ze op papier nog van Jake in de wereld van Jennifer en Seth was ze helemaal van mij. Het boeide me niet dat ze een zoontje had ik zou haar helpen een vader figuur spelen alles wat ze maar wild. Als ik maar met haar kon zijn. Fano kwam aangelopen en schudde zijn hoofd "alle Girls love you Sethsian Bonasis."- Dank.
from walkingdead on 06/03/2017 09:51 AMSeth
Ik zoende kort met haar mee terwijl ik genoot van het moment. Mijn moment. Zij was altijd al de ware geweest het enige meisje waar ik echt een huge crush op had zins de 1ste klas. Maar ze moest me haten voor het weg gaan zonder een gedag. Ik liet haar lippen los en keek haar aan "do you hate me?" Vroeg ik zacht.
from walkingdead on 06/03/2017 12:57 AMSeth
''I love you and still love you Lincoln.'' Zei ik zacht tegen haar ik liep op haar af en kuste haar teder op haar lippen inhouden was ik nooit goed in geweest. Mijn hand lag in haar hals terwijl mijn andere op haar middel lag. Ik liet haar lippen weer los en keek kort in haar prachtige groene ogen de ogen waar ik voor was gevallen. 6 Years and nothing feels changed.
from walkingdead on 06/03/2017 12:28 AMSeth
Ik deed mijn masker af en draaide me naar haar toe ''als ik je nu zou kussen wat zou je doen?'' Vroeg ik haar terwijl ik haar aan keek en mijn masker weer op deed.'' You would kill me'' zei ik terwijl ik aan vroeger dacht waar ik haar leven ruineerde met mijn stomme grapjes. Nu was ze een koningin en een moeder van een 4-jarige. Ik kon beter uit haar buurt blijven maar toch voelde ik dat ik bij haar horde. Zij was Bonnie en ik was Clyde.
from walkingdead on 06/03/2017 12:06 AMSeth
''Ik zou dat graag willen doen maar mijn indentiteit moet geheim blijven tenzij je zeker weet tegen wie je praat.'' Ik keek naar haar en keek uit over Rusland. Als je het zeker weet moet je het vooral doen Jennifer.'' Ik moet weer gaan'' ik maakte een buiging ''hou de joint maar'' ik liep weg doe het niet Seth.
from walkingdead on 06/02/2017 11:54 PMSeth
Als ik haar stem hoor reageer ik niet. Ik stak een joint op en nam een diepe hijs ''dat is een goeie vraag maar die kunt u beter aan u moeder stellen.'' Zei ik nog professioneel terwijl ze niet precies wist of ik Seth bonasis was. Ik blies een wolkje uit ''rook je?''
from walkingdead on 06/02/2017 04:01 PMSeth
Als ik mijn echte naam hoor verslik ik. Ik liep tussen de menigte richting een plek waar het rustig is en waar ze me niet zou vinden. Ik stond op het balkon van het kasteel terwijl ik mijn masker niet af deed. Fano en ik moesten anoniem blijven dat was het protocol .
Violet
Ik gilde zo hard ik kan in een kussen. Terwijl ik niet bij kwam van de liefdesverdriet hoe durfde hij hier te komen. Ik wilde mijn gevoelens voor hem niet terug ik wilde hem nooit meer zien! Hij was getrouwd met Cordelia Ragnat betere klasse dan mij. Ik was maar een soort van bastaard van de Lincoln familie de boer dus. Ik veegde mijn uitgelopen mascara weg het werd tijd dat ik zo snel mogelijk een verloofde kreeg.
from walkingdead on 06/02/2017 11:24 AMViolet
"Je moest niet komen" zei ik tegen hem. Terwijl ik voelde dat ik moest huilen." En nee je zit fout niet verloofd zijn is een hell" ik liep van hem weg en liet de tranen gewoon gaan. Na alles wat er 6 jaar geleden is gebeurt zie ik zijn gezicht weer. Als of het niks was.
Seth
"Niet erg uwe majesteit." Zei ik met mijn echte stem terwijl ik een buiging deed en alweer wegliep. Mijn hart klopte in mijn borstkast terwijl ik diep adem nam." Jezus" zei ik zacht terwijl ik mezelf probeerde re kalmeren om het feit dat ik de liefde van mijn leven weer zag.
from walkingdead on 06/02/2017 11:04 AMViolet
Ik veegde een traantje weg maar als Ian naast me komt zitten herpak ik mezelf." Natuurlijk ben oké ik ben Violet Lincoln" zei ik terwijl ik overeind kwam "het meisje die nog steeds niet verloofd is." Zuchten ik terwijl ik Ian aan keek "ik zie dat jij het ook goed heb met je vrouwe al kinderen?" Vroeg ik alsof het een goeie vriend was ik kneep in mijn jurk en keek weer op naar de rozenstruik.
Seth
"Ik ga nog even checken of alles in orde is." Zei ik tegen Fano terwijl hij knikte en ik terug liep naar het kasteel. Ik keek rond en zag dat het feest terug naar de oude was. Dat was snel. Ik zag Jennifer met haar zoontje en liep gelijk de andere kant op. Terwijl ik mijn masker weer strak veterde en een glaswijn nam. Wat zich hier afspeelde had niks meer te maken met mij.
from walkingdead on 06/02/2017 07:46 AMViolet
Ik volgde alles en zag mensen ineens schreeuwen en weg rennen. Ik zag de jongen die Levi had gered verdwijnen tussen de menigte. En gooide mijn masker aan de kant terwijl ik mijn jurk tot aan mijn knieën los trok en ergens hoog ging staan op vampier snelheid." Calm down everyone!" Riep ik terwijl minstens de helft bleef staan "onze mensen hebben met ze afgerekend er komt straks extra security Just enjoy The party!" Riep ik terwijl iedereen zich weer begon te amuseren en de man die Levi had aangevallen al weg genomen werd. Ik nam diep adem en zag Jennifer met Ian waarom is hij eigenlijk hier? Ik beet op mijn lip en kwam overeind terwijl ik me langs de massa mensen naar buiten werkte. Ik wilde hem nooit meer zien ik moest over hem heen komen.
Seth
Ik zat op een boomstronk terwijl de 2 gevangene in de bunker zaten. En Fano me een hijsje liet nemen van zijn sigaret." Dat was opwindend" merkte hij op terwijl ik de masker af deed en naar de lucht keek en zag hoe bezorgd Jennifer was over haar enige zoon. Het liefst zou ik ze vooraltijd beschermen het was niet eens mijn zoon maar het was die van haar en dat makte het gelijk anders.