Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 239 | 240 | 241 | 242 | 243 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/04/2017 11:31 AMJennifer
Ik zuchtte. 'Vi...' zei ik maar ze was de kamer al uit. 'Ik had het niet moeten vertellen.' zuchtte ik en voelde een schuldgevoel aan me vreten. Ze moest niet zomaar een contract tekenen. Ik draaide me naar Levi wanneer Seth zegt dat Ian net als hem zijn vrouw moet vermoorden. 'Levi dit is Seth. Mama houd heel veel van Seth maar opa en oma mogen nog niet weten dat Seth hier is oké? Seth speelt verstoppertje met opa en oma.' zei ik tegen hem en zag hem grinnikend knikken. 'Papa Seth?' vroeg hij. Waarom deed hij dit toch bij iedereen. Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. 'Seth is niet je papa. Papa komt niet meer terug.' zei ik. Ik wou Seth wel voorstellen als zijn nieuwe papa, maar dan denk ik dat mijn ouders het sneller dan nodig wisten dat hij hier was.
from LostSouls on 06/04/2017 10:55 AMJennifer
'Wanhopig?' vroeg ik en zuchtte. 'Die jongen moet leren praten onder druk.' zuchtte ik. Wanneer Seth opmerkt dat Vi jaloers lijkt knikte ik. 'Is ze ook.' Ik nam Violet haar handen en keek haar aan. 'Wat ik je nu ga vertellen, mag je aan niemand vertellen. Als ook maar 1 iemand erachter komt en ermee naar het nieuws gaat is Ian zijn leven over.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Ian gaat vreemd. Hij houd helemaal niet van Celina. Hij heeft dat contract niet eens willen ondertekenen, maar werd onder druk gezet.' zei ik tegen haar. 'Hij doet alles eraan om maar niet bij Celina te hoeven zijn in privé. Hij heeft zich nooit van zijn gevoelens voor jou kunnen afzetten maar jou kan hij niet krijgen, Celina wilt hij niet dus zoekt hij afleiding bij andere vrouwen.' zei ik. 'Dit heeft hij me vorige maand vertelt.
from LostSouls on 06/04/2017 12:05 AMJennifer
Ik glimlachte als de deur open ging en Levi binnen kwam gelopen. Ik kietelde hem toen hij tussen Seth en mij in lag waardoor hij begon te schaterlachen. Ik keek Violet aan. 'En? Wat is er gebeurd?' vroeg ik verbaasd an trok Levi naar me toe. Hij keek naar Seth met grote oogjes en pakte 2 vingers vast van hem.
from LostSouls on 06/03/2017 11:02 PMJennifer
'Ik heb Levi ook kunnen krijgen dus na heel veel proberen zal het vast lukken.' zei ik met een grijnsje en drukte mijn lippen teder tegen de zijne. Kort trok ik met mijn tanden een beetje aan zijn onderlip en liet deze vervolgens los om hem weer recht in zijn ogen aan te kijken.
from LostSouls on 06/03/2017 10:31 PMJennifer
'Zelfs al was Jake er nog geweest. Ik was voor jou gegaan. Jake wist van mijn gevoelens voor jou Seth. Ik zou altijd voor jou gaan.' zei ik en beet op mijn lip. Ik wou niet dat hij moest nadenken. Misschien bedacht hij zich en vertrok hij weer. Niemand die hem kon vinden. Mijn hand haalde ik door mijn asblonde lokken terwijl mijn groene ogen niet van de zijne afwijken.
Ian
Ik zuchtte en keek Violet na. 'Nou haar charme is volgens mij niet waarvoor je gevallen bent niet?' vroeg Celina terwijl ze lichtelijk beledigd verder liep. 'Violet ligt in het verleden Celina, maak je maar niet druk.' zuchtte ik.
from LostSouls on 06/03/2017 10:14 PMJennifer
Ik beet op mijn lip. 'Dankjewel.' zei ik en keek naar de trouwring van mijn huwelijk met Jake. Als ik weer terug opkijk naar hem zie ik dat hij weer teveel is aan het denken. 'Niet doen, babe. Niet teveel denken. Jake ik er niet meer, daar kunnen we niks aan veranderen. Wij kunnen nu samen zijn, zolang mijn ouders er geen stokje voor steken.' zei ik en legde mijn hand tegen zijn wang. 'Ik hou van je en de rest van mijn leven wil ik bij jou zijn.'
Ian
Ik sloeg mijn armen over elkaar. 'Als je liegt trekt je neus nog steeds zo schattig op.' zei ik met een glimlachje en keek op wanneer Celina erbij kwam staan met een tasje waar vast wat nieuwgekochte kleding in zat. 'Jij moet Violet zijn.' zei ze overdreven vriendelijk. Ik weet dat Celina haar wou haten. Ze weet hoeveel Violet voor me heeft betekend en misschien dat ze nu ook wel merkt dat Violet nog steeds veel voor me betekend.
from LostSouls on 06/03/2017 09:20 PMJennifer
Ik lachtte. 'Geniepige duivel.' zei ik en glimlachte tegen zijn lippen wanneer hij de zijne tegen de mijne plaatste. Als hij vervolgens over Jake begint slikte ik kort. 'Ondanks dat ik niet met hem wilde trouwen konden we goed met elkaar overweg. Ik hield van hem, maar niet op de manier als dat ik altijd van jou heb gedaan. We trouwden en kregen na 2 jaar proberen Levi. Ik heb blijkbaar de vruchtbaarheid van mijn vampier kant, want het wou maar niet lukken. Toen Levi werd geboren was alles rozengeur en maneschijn, maar dat veranderde snel. 2 mannen zijn door de bewaking heen gekomen en zijn hier binnen gedrongen. Ze waren uit op Levi en toen Jake hem wou beschermen werd hij vermoord.' zei ik en haalde diep adem. 'Levi weet niet dat zijn vader werkelijk dood is. Hij weet alleen dat hij niet terug komt en dat hij hem dus nooit zou ontmoeten.' zuchtte ik. 'Bij elke man die in mijn leven kwam, van personeel tot vrienden vraagt hij zich af of het zijn vader is, maar ik kan hem gewoon niet vertellen dat hij dood is. Hij is net 4 jaar oud.' zei ik en nam de handen van Seth vast met de mijne.
Ian
'Niet verwacht je hier tegen te komen.' zei ik en wist me geen houding aan te nemen. Ze haatte me, maar ik kon er niks aan doen dat mijn ouders een contract hadden getekend zonder mij in te lichten. 'Nog steeds wanhopig op zoek naar een man?' vroeg ik haar en keek in haar ogen. Het liefst nam ik haar nu meteen mee. Ik beet op mijn lip. 'Het spijt me van gister, ik had je niet zomaar moeten benaderen. Je wilt me blijkbaar niet onder ogen komen.' zei ik en keek naar Levi die verderop naar de auto liep en er in klom.
from LostSouls on 06/03/2017 08:31 PMJennifer
Ik grijnsde wanneer hij benadrukte hoe slecht ik was. Uiteraard. Ik was dan ook een duivel. Ik haalde een hand door mijn haar wanneer hij praat over zijn verloofde. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik fronsend. 'Ik hoop toch dat je geen poging doet om mij te vermoorden. Ook al ben ik waarschijnlijk niet zo makkelijk als de sloer waarmee je eerst zou gaan trouwen.' zei ik met een grinnikje.
Ian
Ik zuchtte en keek naar Celina die genoot van alle winkeltjes. Het was niet dat ik Celina geen leuke vrouw vond... Ik hield gewoon niet van haar zoals ik van Violet deed. Ik heb nog vele pogingen gedaan om die brief te schrijven maar ik vond niks goed genoeg. 'Ik ga hier eventjes naar binnen.' zei Celina. Ik knikte en leunde tegen de muur van het winkeltje aan terwijl ik een joint opstak. Die dingen daar kwam ik waarschijnlijk nooit vanaf. Ik keek uit over de terrasjes en zag verderop Violet met kleine Levi. Ik glimlachte en liep hun richting uit. 'Hey Levi.' zei ik en keek naar het jongetje wat vanuit Violets armen opkeek. 'Hoi niet papa.' zei hij. Ik glimlachte zwakjes en keek naar Violet. 'Vi.' zei ik en beet op mijn lip.
from LostSouls on 06/03/2017 07:12 PMJennifer
Ik streelde langs zijn wang. 'Je had met me moeten praten. Me niet weg moeten duwen. Ik zei nog tegen je dat ik alles voor je zou doen. Ik had de directeur vermoord en graduation uitgesteld zodat we wat konden regelen het interesseerde me niet wat ik moest doen.' zei ik tegen hem. 'Hoe zit het met je verloofde? Ik mag hopen dat het niks geworden is? Ik ben namelijk niet van het vreemdgaan.' zei ik en beet op mijn lip.
Levi
Ik at blij mijn ijsje en keek naar tante vi. 'Tante vi? Waar denk je aan?' vroeg ik als ik zie dat ze voor zich uit staarde en ik nam nog een hapje van mijn chocolade ijs.
from LostSouls on 06/03/2017 03:02 PMJennifer
Ik knikte en keek naar hem. Hij bekeek alle fotolijsten met Levi en Jake en ons drie samen en met Violet. Ik zuchtte en keek naar Seth. 'Waarom ging je bij me weg?' vroeg ik hem en keek naar mijn handen waar nu niet alleen de diamant van Jake aan zat maar ook de smaragd van Seth. Ik beet op mijn lip en keek weer op naar Jennifer.