Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  240  |  241  |  242  |  243  |  244  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 06/01/2017 11:34 PM

Violet
We danste in het rond terwijl ik niet alles kon verstaan wat hij zei. En het een misloper was." Wissel van partner!" Zei iets in me hoofd ik draaide in een rondje op naar de volgende. Ik had al snel mijn doelwit en nam zomaar iemands hand vast." Dans met me gentlemen" zei ik terwijl ik het zo had geleerd van mijn moeder ik keek het persoon niet aan. En keek verveelt om me heen dit leventje werd steeds vermoeiender." Dus wat is je naam heer?" Vroeg ik terwijl ik dit keer op keek en ik al snel door had wie het was " Ian?" Zelfs door die masker heen kon ik hem herkennen. Ik stikte bijna in mijn eigen woorden. Maar het moment alweer verstoord word door een gil "mama!"

Seth
Ik volgde alleen maar Jennifer maar bij een gil keek ik al snel op. Levi werd gegrepen bij zijn keel door één man in een duister pak en een masker op. Terwijl ik al herkende waar deze man vandaan kwam ik trok mijn handgUn uit mijn achterzak. En schoot langs de man zijn hoofd om hen af te lijden. Waarna ik een mes uit mijn zak haalde en op vampier snelheid de man zijn hand er af hakte se hand die Levi had gegrepen."korte sajanao derwlo." Zei ik (i zend you to hell) mijn ogen werden rood terwijl ik ogen op mij gericht voelde. Ik gooide 2 mesjes langs Jennifer heen terwijl het terrecht kwam in de ogen van een man. Fano draaide zijn nek en nam hem op vampiersnelheid mee terwijl hij ook de hand mee nam.  Ik draaide de nek om van de man die liep te schreeuwen dat zijn hand weg is. En tilde Levi op ik bracht hem naar zijn moeder net alsof ik een held was keek Levi me aan. Terwijl Jennifer hem over nam "we rekenen wel met sa e af." Zei ik met een diepe stem terwijl ik wegliep zonder nog een woord te zeggen. De ignacio familie had het dus op Levi gemund zijn vaders bloed eigen familie. Ik glimlachte kort naar Levi terwijl mijn identiteit nog steeds geheim bleef. Ik verdween tussen de menigte en zou die 2 lafaards martelen. Mensen begonnen al het feest te verlaten terwijl iedereen nu pas gilde en in paniek raakte door de schoten en het soort van gevecht.

Reply Edited on 06/01/2017 11:35 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 11:03 PM

Violet
"En u bent klaar!" Ik sprong overeind en bekeek mezelf in de spiegel. Ik was schitterend "goed werk Elizabeth 2 dagen vrij." Zei ik tegen haar terwijl ik mezelf facinerend bewonderde. Maar het al tijd was om te gaan ik trok mijn witte jurk van de grond op. Terwijl mijn korset stevig om mijn middel zat. Elegant liep ik de trap af die midden in de zaal stond. Ik voelde ogen op mij gericht en dan had ik het vooral over mannen ogen ik deed mijn victoriaanse masker voor mijn gezicht aan het stokje en keek charmant om me heen." Gegroet uit frankrijk mademoiselle" zei een knappe jongen terwijl hij mijn hand vast nam en een lief kusje op mijn hand plaatste. Ik giechelde "gegroet uit hell" zei ik kort met rode ogen terwijl hij grijnsde en me mee nam voor één dans.

Seth 
Als ik Violet zie aan komen huppelen kijk ik verbijsterd naar haar op. Inplaats van een veel te mooie boer is ze een Lincoln Schoonheid geworden. Ik grijnsde en keek verder rond terwijl ik kleine Levi weer opzocht. Haar moeder wilde dat ik vooral op hem lette. De reden geen idee vast vanwege zijn vader die ik nog niet gezien had. Ik liep terug na waar ik levi voor het laatst zag en liet mijn wijnglas bijna vallen. Als ik Jennifer zie maakt mijn hart een sprongetje diezelfde sprong van toen ik haar voor het eerst zag we waren toen 13. Ik herpakte mezelf en besefte even hoe mooi deze vrouw niet was. Haar beauty is altijd al te goed voor me geweest als ze met Levi hand in hand wegloopt blijf ik op een afstand naar haar kijken. Please laat me even genieten van dit moment. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 10:21 PM

Seth 
Mijn haar zat goed gekamd in een gel terwijl ik een raven masker droeg die alleen mijn ogen bedekte. Ik droeg een handgun in mijn achterzak terwijl ik al snel werd binnen gelaten. Ik was samen met Fano "damn hoeveel hebben ze ook alweer betaald?" Hij keek om zich heen in het grote kasteel vol met dure spullen ter waarde van een miljoen. Terwijl er al een hoop gasten waren "8000 euro" zei ik terwijl ik om me heen keek en een glas wijn van een ober overnam. Ik zag een klein jongetje op een stoel zitten terwijl hij een grappig pakje droeg met een strik." Dat moet vast Levi Lincoln zijn" zei Fano ik knikte "het zoontje" zei ik terwijl ik diep adem nam hij had de ogen van zijn moeder maar leek heel erg op Jake." Laten we afstand nemen dit is niet ons feest" zei ik tegen Fano terwijl we naar één van de balkony's liepen. We waren hier alleen om op te Letten. 

Violet
"Elizabeth ik wil mijn haar op zijn mooist... want misschien ontmoet ik wel iemand leuk en dan moet ik mooi zijn!" Zei ik tegen mijn enige echte maid "ja madame!" Zei ze terwijl ze aan mijn haar begon en ik zo ready was om het bal te betreden. Als een echte Lincoln er kwamen families van over de hele wereld. Dus moest ik er iets uit kunnen vissen.. toch?

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 10:00 PM

Violet
"Ik zou echt niet in jou voeten willen staan." Zei ik terwijl ik naast Levi ging zitten Levi sprak niet zoveel maar hij was super intiligent en observerend." Een hell ik vind gewoon niet de "perfecte"" zei ik verveelt terwijl ik zacht zuchten."De perfecte is altijd die lul van night academy geweest" terwijl ik aan Ian dacht ik had hem in 6 jaar nog geen 1 keer gezien.   Na hem heb ik altijd al droog gestaan seks hebben met andere mannen was gewoon niks voor mij. In andere woorden one night stands was gewoon niet mijn ding.
-
Ik doe straks ts bal

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 09:21 PM

Violet
"Niet goed genoeg." Zei ik tegenstrijdig tegen mijn oom terwijl hij zuchten "hoezo niet hij was perfect!" Ik kwam van de troon af die naast die van Jennifer zat.  En veterde mijn korset iets strakker "nee dat was hij niet hij leek op een trol oom." Zei ik terwijl ik mijn haar naar achter sloeg en mijn moeder zuchten." We regelen wel een nieuwe kanidaat." Ik glimlachte tevreden "thx mam" ik liep naar buiten en zag Jennifer met mijn kleine neefje Levi bezig. Ik glimlachte breed en liep op ze af "hey Levi" ik aaide hem kort over zijn bol. Terwijl hij prachtige groene ogen had net als zijn moeder al leek hij heel veel op Jake. Ik bleef het nog altijd erg vinden wat er is gebeurt met zijn vader "hoe was je dag Jennifer? " vroeg ik zoals altijd terwijl ze het vast zwaar had met haar vader die van alles van haar verwachten.

Seth 
"Deal" zei ik zacht terwijl ik ophing en het Malia Lincoln was. Ze had me nodig om het grote family feest te bewaken als er iets zou gebeuren moest er snel ingegrepen worden. Vooral hoe Blake Lincoln er niet zal zijn. Ik was de beste van heel Rusland dit was een kans om Jennifer te zien maar ik wilde haar niet zien niet nu. Gelukkig was het een gemaskerd feest. In 6 jaar zou ik mijn prinsesca weer zien ik keek naar de donkere heMel vol sterren terwijl het hier al avond was. Vanavond nam ik mijn privé jet terug naar Rusland. Waar ik een hoop geschiedenis had achter gelaten mijn vrienden Elijah en Drake mijn vijand Ian Martyr. Die rot directeur van night academy ik was al officieel volwassen 27 een dealer en moordenaar. Mijn naam was bevuild met slechte herinneringen niemand moest wat van de Bonasis familie behalve voor bescherming.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 08:15 PM

6 years later

Seth
" All Girls like me." Zei ik tegen Fano terwijl we midden in een bar zaten wachtend op een paar klanten. Meisjes kwamen hier en daar bij me hangen smeken om een goed prijsje voor wat pillen of wat om te spuiten. Natuurlijk maakte ik soms een uitzondering maar daar hing ook weer een prijsje aan. En misschien kon je al raden wat het is." Natuurlijk je bent godverdomme Seth Bonasis" zei hij met een lachje terwijl ik grinnikend overeind kwam. In die 6 jaar dat ik in Bulgarije woonde was ik flink veranderd ik had al meer dan 900 mensen vermoord inclusief mijn verloofde. Ik weigerde om kinderen te baren en toen liep het uit de hand. Niet mijn schuld mijn tante moest volgens mij al weten dat ik vrij opvliegerig was. Net als mijn vader. Ik had niets meer te maken gehad met Jennifer maar was haar in die 6 jaar totaal niet vergeten. Ik wist inmiddels al dat ze getrouwd was en een kind had daar paste ik toraal niet tussen. Dus besloot ik haar happy life niet te verstoren. Ze zou me vermoorden als ik weer terug zou komen dat was wel zeker. Mijn telefoon ging over "deze moet ik nemen vast een klant" zei ik tegen Fano terwijl hij knikte en een slokje van zijn whisky nam. Ik liep naar buiten weg van het grote feest terwijl ik opnam "met Luca Hogan at your service." Jep ik verschol me achter mijn vaders achternaam met een fake name. Just to be sure dat ik niet opgezocht word.

Reply Edited on 06/01/2017 08:18 PM.

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 07:35 PM

Violet
Ik glimlachte zwak "ik ben blij dat je met me kan praten." Zei ik terwijl de 1ste naam door de microfoon werd geroepen "Violet Lincoln!" 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 07:14 PM

Violet 
"Hij is verloofd." Zei ik down to earth "maar dont worry ik vind wel een nieuwe iemand." We liepen de zaal binnen terwijl ik diep adem dit was het dan. Geen spijbel uurtjes meer honkbal en dan het laatste neuken als of me leven er van af hing samen met Ian.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 04:26 PM

Violet
Ik leunde tegen de deurpost "begrijpelijk.." Zei ik terwijl ik omhoog keek "als onze levens niet zo formeel waren geweest was ik allang met Ian getrouwd geweest en heb ik een paar kinderen met hem gemaakt." Zei ik om eerlijk te zijn ik nam haar hand vast "maar wij Lincolns zullen altijd onze plichten moeten volgen." Zei ik zuchtend terwijl we overeind kwamen "kom we willen onze wel verdiende graduation niet missen." Zei ik met een lachje terwijl we eigenlijk beide tot een bittere einde waren gekomen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 06/01/2017 10:21 AM

Violet
Ik krulde mijn haren en deed een rode lippenstift op." Eindelijk graduation!" Zei Rosé terwijl ik het rare hoedje op deed." Ja finally" zei ik grijnzend terwijl Harper binnen kwam. Het was al een tijdje over tussen mij en Ian maar dat kwam vooral omdat hij verloofd is. Ik deed net alsof onze relatie niks sirieus was geweest. Maar het was het zeker wel.  Ik kon gewoon normaal met Ian praten daar niet van maar het deed nog steeds pijn. Nu Seth weg was lette ik meer op Jennifer opzicht kon ze het wel vinden met Jake maar het vulde niet de leegte in haar.- Ik kom er aan x Vi stuurde ik naar Jennifer terwijl ik  de kamer verliet. En al snel bij haar was "ben je er klaar voor?" Vroeg  ik lipbijtend. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  240  |  241  |  242  |  243  |  244  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page