Search for posts by LostSouls
First Page | « | 1 ... 241 | 242 | 243 | 244 | 245 ... 318 | » | Last
Search found 3178 matches:
Re: ORPG|| Feat. walkingdead
from LostSouls on 06/03/2017 12:43 AMJennifer
Wanneer hij zijn masker af deed beet ik mijn kaken op elkaar. Hij was alleen maar knapper geworden. 'You left me... Pretended to love me while I never stopped loving you Sethsian.' zei ik en zette mijn victoriaanse masker af. Ik liet het op de grond vallen en keek naar hem. Ik wist niet wat ik moest doen. Moest ik hem haten voor het achterlaten van mij of moest ik hem in mijn armen nemen omdat ik nog steeds zoveel van hem hield.
from LostSouls on 06/03/2017 12:11 AMJennifer
'Zo te zien ben je niks veranderd. Nog altijd goed in weglopen.' zei ik en schudde mijn hoofd. Ik gooide de joint over het balkon en draaide me om naar hem. 'Je beloofde me dat je terug zou komen... Dat was je nooit van plan of wel soms?' vroeg ik nog en voelde de emotie in mijn stem maar verbood het mezelf om te gaan staan janken nu.
from LostSouls on 06/02/2017 11:58 PMJennifer
Ik ging naast hem staan en keek naar zijn stomme masker. Ik nam zijn joint en nam een hijs. 'Zou je dat ding af willen doen alsjeblieft.' zei ik en keek uit over de tuinen. 'Ik wil graag zeker weten tegen wie ik praat en of ik de juiste man een pak rammel geef.' zei ik en nam nog een hijs van de joint.
from LostSouls on 06/02/2017 08:08 PMJennifer
Wanneer ik bijna elke plek van het kasteel gehad had liep ik het balkon op en zag Seth staan. Uitkijkend over de tuin. Ik beet op mijn lip. 'Wat doe je hier? In Rusland?' vroeg ik zacht en haalde diep adem. Mijn hart sloeg op een race tempo en mijn ademhaling was zwaar. Hier was hij, na 6 jaar. Ik wist niet of ik hem de kleren van zijn lijf wou rukken of hem een klap in zijn gezicht wou geven.
from LostSouls on 06/02/2017 11:48 AMJennifer
Als ik zijn stem hoorde viel alles op zijn plaats. Voor ik kon reageren liep hij alweer weg. 'Sethsian!' riep ik hem na terwijl een paar gasten me vreemd aankeken. Ik zuchtte en keek naar Levi die aan mijn jurk trok. 'Mama mij naar bed brengen.' zei hij. Ik zuchtte en knikte. Met Levi liep ik naar zijn kamer waar ik zijn kleertjes uitdeed en zijn pyjamaatje aan. Ik stopte hem in bed en drukte een kusje tegen zijn voorhoofd. 'Nu lekker gaan slapen oké? Morgen is weer een nieuwe dag.' zei ik tegen hem en zag hoe hij langzaam in slaap viel. Ik liep terug naar onder op zoek naar Seth. Ik moest hem zien. Zonder masker.
Ian
Ik beet mijn kaken op elkaar en haalde een hand door mijn haren. Ik zette terug mijn masker op en liep naar binnen. 'Waar was je nou?' vroeg Celina. Ik liep langs haar door richting de garderobe. 'We gaan.' zei ik koel en merkte dat Celina stopte met lopen. 'Ik wil nog helemaal niet gaan Ian.' zei ze. Ik liep boos op haar af en pakte haar bij haar arm. 'We gaan.' siste ik tussen mijn tanden door. 'Je doet me pijn.' zei ze terwijl ze probeerde los te komen. We werden door een paar mensen aangekeken dus liet ik haar los. 'Je bent mijn vrouw, dus je zult ook moeten luisteren.' zei ik en nam onze jassen aan. Ik legde haar bontjas over haar schouders en liep met haar naar de uitgang.
from LostSouls on 06/02/2017 11:15 AMJennifer
Ik keek Ian na en glimlachte zwak. Ik keek rond. Iedereen leek het hele gebeuren weer te zijn vergeten. Ik keek rond en zag de vrouw van Ian die ook al aan de champagne was geslagen. Het is dat ik er elegant uit moest zien anders had ik allang naar iets sterkers gegrepen. Er was een tijd dat ik deze evenementen geweldig vond. Maar toen was ik nog jong en had ik iemand waarvan ik hield aan mijn zijde. Ik nam een glas champagne van een dienblad dat langs werd gebracht en wou net een slok nemen wanneer ik Levi opeens vooruit zag rennen met Cedonia achter haar aan. Ik lachte en liep achter Levi aan die tegen een man aanbotste. 'Dat krijg je als je niet luisterd Levi.' grinnikte ik en raapte hem van de grond terwijl ik recht voor de man stond. De man die zojuist mijn zoontje had gered en die me zo bekend voorkwam. 'Sorry, mijn zoontje heeft moeite met naar bed gebracht worden.' zei ik en fronste kort.
Ian
'Laat Celina hierbuiten oké? Mijn huwelijk is namelijk geen rozengeur en maneschijn.' zei ik tegen haar. 'Wees maar blij dat je nog vrij bent. Dat je nog kan doen wat je wil wanneer je dat wilt.' zei ik en beet op mijn lip. Ik zette mijn masker af en haalde een hand door mijn haar wat nu dus niet meer zo netjes zat als van te voren.
from LostSouls on 06/02/2017 09:29 AMJennifer
Ik beet op mijn lip. 'Papa?' vroeg Levi. Iedere keer als hij dat vroeg deed het weer evenveel pijn. 'Nee Levi, dit is Ian. Een goede vriend van mama.' zei ik tegen hem. 'Mareille, kun je hem alvast klaarmaken voor bed? Ik kom er zo aan.' zei ik wanneer mijn maid langsliep en meteen Levi overnam. Ik keek Ian aan. 'Sorry, ik heb de conversatie nog niet over Jake zijn dood met hem gehad. Ik kan het niet.' zei ik en beet op mijn lip. Ik keek op als ik Violet de menigte rustig hoorde maken. Vervolgens was ze weer weg voor we het wisten. 'Ik denk dat je achter haar aan moet gaan. Jullie hebben veel om over te praten.' zei ik tegen hem terwijl hij staarde naar de opening waar Violet net verdween.
Ian
'Ik was al onderweg.' zei ik afwezig en liep richting de uitgang. 'Ian, wat was dat allema...' wou Celina zeggen maar ik onderbrak haar snel. 'Niet nu.' zei ik kortaf en liep verder. Ik keek door de tuinen, maar zag alleen maar limousines staan die hendig in de weg stonden. Ik kroop eroverheen en zag in de verte Violet op een bankje bij de rozenstruik. Ik stopte even met lopen en beet op mijn lip. Langzaam zette ik weer stap voor stap. 'Ben je oké?' vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten.
from LostSouls on 06/01/2017 11:44 PMJennifer
Ik bekeek iedereen die danste en nam nipje na nipje wat champagne. Ik beet op mijn lip en hoorde Levi schreeuwen wat me liet opschrikken. 'Levi!!' riep ik en wou naar hem toe rennen, maar zag wat er gebeurde. Wanneer Levi weer veilig was richtte de man die hem zojuist gered had de messen op mij waardoor ik schrok maar ze kwamen achter me terecht. Ik draaide me om en slikte. Dit bal was in een opslag veranderd in een slacht partij. Wanneer de man met Levi in zijn armen naar mij toe kwam nam ik hem snel in mijn armen. 'Je bent oké.' suste ik zacht. Er was iets herkenbaars in zijn ogen maar hij was te snel weg om ook maar iets te zien. Ik nam Levi nog steviger vast en drukte kusjes tegen zijn hoofd. Mensen praatte luid met elkaar wat voor onrust zorgde.
Ian
Ik kreeg het hele gebeuren mee en zag Jennifer op de grond in elkaar gedoken met Levi in haar armen. Ik keek Violet kort aan en rende toen naar Jennifer en Levi toe. 'Alles oké?' vroeg ik en zette mijn masker op mijn hoofd. Jennifer keek me fronsend aan. 'Ian?' vroeg ze zacht en ze omhelsde me. 'Ja, heb je Vi al gezien?' vroeg ze me en kwam overeind terwijl ze Levi mee optilde. Ik knikte. 'Ze heeft me gezien met de dans voor het hier helemaal losbarstte.' zei ik en keek richting Violet.
from LostSouls on 06/01/2017 11:12 PMJennifer
Wanneer we bij de balzaal stonden keek ik naar Violet die er super mooi uitzag. Ik haalde diep adem en keek naar Levi die zich losmaakte van mijn hand en rende naar het 4 jarige dochtertje van de Unak familie. Een familie uit Bulgarije van witches. Ik glimlachte als ik ze zie dansen en glimlachte. Eigenlijk hoorde ik nu ook te dansen, maar helaas. Ik nam een glas champagne van de ober. Ik had zin om me te verdrinken in alcohol en heerlijk zat te zijn. Helaas ligt die tijd ver achter me. Ik had nu een zoontje waar voor gezorgd moest worden en een voorbeeld aan moest worden gegeven.
Ian
Ik keek op als ik eigenlijk wel elke man op zie kijken naar de grote trap. Ik zag Violet en even stopte mijn ademhaling. Al die jaren had ik haar niet gezien en ze was nu mooier dan ooit. Ik kon niet stoppen met staren en stikte eigenlijk alweer van jaloezie wanneer ik haar zag met een of andere fransman. 'Mag ik deze dans?' vroeg Celina. Ik stak mijn hand uit waar ze die van hem inlegde en we liepen de dansvloed op waar we begonnen te walsen.
from LostSouls on 06/01/2017 10:33 PMJennifer
Ik bekeek mezelf nog een keer in de spiegel. Ik had het veel te druk om me bezig te houden met dat stomme bal. 'U bent klaar, miss Lincoln.' zei Mireille. Ik glimlachte en knikte bedankend. 'Je kunt gaan.' Ik kwam overeind, deed mijn zilveren victoriaanse masker op en liep door de gangen. Ik kwam Gaston tegen die me een beetje paniekerig aan keek. 'Is er iets Gaston?' vroeg ik met een grijnsje. 'Meneer Levi. Hij is weggeglipt toen ik champagne glazen aan het vullen was.' zei hij. Ik rolde mijn ogen. 'Ga maar de gasten ontvangen, iets wat je wel kunt.' zei ik en liep door de gangen naar de entree waar ik iedereen kort begroet en uiteindelijk Levi op een stoel zag zitten. Fascinerend om zich heen kijkend. 'Levi, wat heb ik nou gezegd?' vroeg ik hem en ging door mijn knieën voor hem zitten. 'Je moest bij Gaston blijven, deugniet.' zei ik en tikte kort op zijn neus wat hem liet lachen. Ik kwam overeind en nam zijn handje vast waarna we naar de balzaal liepen.
Ian
Ik keek op naar het grote Lincoln kasteel en zuchtte. Het was zeker 8 jaar geleden dat ik hier was geweest ofzo. Met mijn arm in die van Celina gehaakt liepen we naar binnen. We namen bij de aankomsthal beide een glas champagne van een dienblad en knikte bedankend naar de ober. 'Waarom moesten we hier ook alweer heen?' vroeg ik Celina die kort lachte. 'Omdat je behoort tot een van de machtigste families en uit beleefdheid.' zei ze. 'Ik ben niet beleefd.' zei ik terwijl ik een slokje van de champagne nam. 'Daar heb je mij voor.' zei ze. Ik drukte een kus op haar wang en nam nog een slokje.