Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  242  |  243  |  244  |  245  |  246  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/27/2017 11:29 PM

Violet
Een kreun verliet mijn lippen terwijl ik zijn gezicht omvatte met mijn handen. En hem over geil weer kuste ik had zo een hele erge zin in hem. Ik liet mijn handen vanachter mijn bhklepje openen maar greep weer door zijn haren terwijl ik hem kuste.

Seth 
"Je haf echt gelijk die peppers met cocaine geweldige mix." Zei Jenna high tegen me terwijl ik grijnsde. Ik speelde wat met Jennifers haar terwijl ik een kusje op haar wang plaatste "waar denkt mijn kleine duivel aan?" Vroeg ik zacht in haar oor terwijl iedereen er half high bij zat. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 10:53 PM

Seth 
Ik nam een teugje en blies die door mijn tanden uit. Terwijl ik mijn arm om Jennifer heen sloeg." Dus wie gaat er vanavond naar het kampvuur?" Vroeg ik om van onderwerp te veranderen "wij allemaal denk ik.. iedereen gaat je weet hoeveel vooraad alcohol Mike inslaat." Zei Elijah terwijl ik grijnsde "op het goeie leven." Zei ik grijnzend terwijl ik een teug nam van mijn joint en die doorgaf aan Jenna. 

Violet
Ik grinnikte en trok  al zijn kleding uit terwijl ik begon aan de mijne. Ik trok mijn shirt langzaam uit terwijl je mijn mooie rode bh langzaam kreeg te zien.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 10:01 PM

Violet
Als hij dat zegt en me.diep in zijn ogen laat kijken knik ik braaf." Zal ik je wat van mijn vriendin geven om je te kalmere." Vroeg ik grijnzend terwijl we toch uitval hadden.  En ik wel zin had in zijn soepele tong en zijn vriend in zijn broek. 

Set
"Nou nou niet zo gemeen banen. " Zei ik stoned terwijl ik neerplofte op een boomstronk." Mike als je me nou had verteld dat het hoertje van de school ook hier zou zijn dan had ik extra jongens mee genomen.. inclusief die jongen met dat mooie lijf hoe heet hij ook alweer?" Vroeg ze aan Clover die bekend stond om haar mondje voorbij praten "Ian of Zach?" Zei ze zonder shame terwijl ik wat speed inspoot "denk beide." Zei Jenna vals terwijl ik er niet helemaal bij was.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 06:08 PM

Violet
"Babe ik begrijp je woede maar het was Seth die weer is grappig probeert te doen.. ik zal met Derek praten." Zei ik tegen hem terwijl ik bij mijn kluisje aankwam en hem tegen me aantrok aan zijn bloes." Hij is zo lomp en jij bent zo wauw" zei ik tegen hem terwijl ik mijn lippen zachtjes op de zijne plaatste.

Seth
Met een joint in mijn mond liepen ik Elijah, Drake, Jennie en Jennifer naar het bos. Terwijl Mike ook nog kwam. Ik nam een flinke hijs en  gaf hem door aan Jennifer. We kwamen bij de plek terwijl Mike er al zat met Jenna te bekken.. Damnnn.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 04:48 PM

Violet
"You such a asshole Seth." Zei ik boos terwijl ik het propje terug gooide." Calm down babe ik hoef toch niks van hem" ik gaf Derek een blik terwijl de bel afging ik nam Ian's hand vast terwijl we samen de klas verlieten.

Seth
"Hey je moet Derek hebben!" Zei ik met een lachje terwijl ik ze na keek. En ik grijnzend op mijn onderlip beet "babe kom je mee naar het bos joints poffen met wat vrienden?" Vroeg ik terwijl ik mijn lippen in haar nek plaatste en echt veranderd was. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 12:15 AM

Seth
Ik lag lekker achter over met mijn armen onder mijn hoofd. Terwijl het me weinig intresseerde wat die man te zeggen had. Als ik een briefje krijg toegeschoven grijns ik breed naar Derek." Het Vi deze is voor jou" ik gaf haar het briefje terwijl ik Ian nog grijnzend aankeek en me alweer omdraaide.

Violet
"Voor mij" zei ik fronsend ik nam het briefje aan en las het snel -meet me in het park x D. Ik keek op naar Derek "are you crazy?" Zei ik zonder geluid. Terwijl ik het briefje propte tot een prop. Ik zag Elijah grijnzend een duw geven aan Derek terwijl ik mijn blik richten op Seth die net deed alsof hij niks wist.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/27/2017 12:02 AM

Seth
Ik grinnikte en sloeg mijn arm om Jennifer heen. Terwijl ik me totaal niet focuste ik nam wel zomerlessen ofzo iets. Maar voor nu had ik scheit aan al die docenten. 

Violet
Ik rolde mijn ogen en gaf Jennifer een tikje tegen haar schouder. Ik en Jennifer konde nu gewoon overweg al was het voor Seth en Ian nog een probleem. Het was voornamelijk Seth die een bloedhekel had aan Ian voor fucking with his girl ookal was het toen der tijd al uit. Ik vond het maar raar dat hij met Derek zo sprak. Dus ik zou extra goed op hem Letten we waren tenslotte vrienden. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 11:40 PM

Seth 
"Maak een goeie keuze Derek." Zei ik nog terwijl  ik mijn rachterhand op Jennifer's wang plaatste en haar een lekkere tongzoen gaf. Ik keek nog even vanuit mijn ooghoek grijnzend naar Derek terwijl hij dom door zijn haar krabte en knikte hij liep weg en ging helemaal achterin zitten." Jezus jullie zijn echt te klef voor mijn aanzien" zei Elijah terwijl hij van mijn tafel sprong. En hij best wel gelijk had als ik en Jennifer tongde was er af en toe een hele klons speeksel dat je kon horen. Ik sloeg nog met mijn Schrift op Elijah's achterhoofd terwijl ik nog bezig was met Jennifer sukkel.

Violet
Als ik Ian's stem hoor kijk ik grijnzend op "hey" zei ik liefjes tegen zijn lippen aan." Oké Bonasis en Lincoln het is hier geen slaapkamer boeken open.. en hetzelfde geld ook voor jullie 2" zei de docent tegen ons.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 10:29 PM

Seth 
"Heb je het voor me?" Ik en Jenna stonden onder de trap terwijl ik goed om me heen keek." Cocaïne gemixt met verrassende peppers word je extra high van" grijnsde ik terwijl zijn grijnsde." Thx" ze stak me het geld toe terwijl ik het aannam en in mijn jasje stopte." Voor iemand die een vriendin heeft ben je nogal losjes met haar vijanden Sethsi" zei ze terwijl ze een joint aanstak." Nah ben gewoon goed voor mijn klantjes" ze grijnsde en liet me een hijsje van haar joint nemen." Je weet waar ik ben als je me nodig heb voor het zaakje in je broek" zei ze knipogend "bye Seth moet nog met die cheerleaders afrekenen." Ik beet grijnzend op mijn onderlip "heb een vriendin Jenn!" Ik moest maar gaan naar mijn les en kwam Draken en Elijah tegen "heb je het al gehoord over Derek?" "Wat?" Vroeg ik verveeld "ja hij geit op Violet zal Ian niet leuk vinden." "Ja dus heeft hij alle recht op hoop dat hij haar krijgt" zei ik tegen Elijah terwijl we geschiedenis binnen liepen "mag Ian trouwens toch niet." Zei ik gapend terwijl ik op   mijn vaste plek neerplofte." Niemand van ons mag hem" zei Elijah "het is een sukkel met te veel meisjes achter zich aan Jennie doet ookal zou raar en klaagd de hele tijd over Ian die weer terug met Violer is.. ik probeer haar alleen te neuken maar haar mond gaat maar door." Zei Drake suf Derek kwam aangelopen "Hey D!" Riep ik terwijl mijn maten kennelijk een probleem hier hadden en ik ze moest  helpen. Derek keek een beetje om zich heen maar liep toch naar ons  toe "wat Seth?" 

Violet
"En wat hebben jullie gister gedaan?" Vroeg ik Rosé en Harper "neueken." Zeiden ze tegelijker tijd "niks nieuws dus" zei ik met een lachje terwijl we de bieb binnen liepen "en jij?" "Geslapen met Ian nee geen seks die heb ik net in de ochtend gekregen." Zei ik terwijl mijn haar nog een beetje in de war zat en mijn uniform Schots en scheef. Ik zag Jenna aan komen lopen in een cheerleader suit terwijl ik fronste maar er niks van aan trok. Wees liepen geschiedenis binnen terwijl ik Derek zag bij het groepje van Seth. Seths groep herkenden je gelijk omdat dezelfde soort leather jackets droegen en je kon zien dat ze de out-burns zijn. Dus het viel op dat Derek als goed gekleden jongen met hun praten.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 09:53 PM

Seth
"Maak je niet druk." Zei ik tegen haar terwijl ik mijn ogen sloot " ik ben niet meer zoals vroeger." Gaapte ik terwijl ik mijn armen steviger om haar heen deed. En voor nu  niet te sentimenteel in mijn woorden wilde zijn.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  242  |  243  |  244  |  245  |  246  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page