Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  242  |  243  |  244  |  245  |  246  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 06/01/2017 10:06 PM

Jennifer
Ik zuchtte en pakte haar hand over de tafel. 'Het komt goed. Als hun er geen vinden zoek ik. Ik kom waarschijnlijk met een beter iemand thuis dan waar je moeder en mijn vader je mee willen settelen.'zei ik met een glimlachje en keek opzij als Levi aan mijn jurk trok. 'Wat is er schatje.' vroeg ik. 'Ijsje.' zei hij met een schattig onschuldig gezichtje. 'Ga maar vragen aan Cedonia, die pakt hem wel voor je schat. Niet rennen binnen dat weet je.' zei ik als hij enthousiast op staat en met kleine stapjes naar binnen rende waar eigenlijk Cedonia al meteen stond te wachten. Ik keek naar Violet. 'We moeten Night academy vergeten. Het heeft geen zin.' zuchtte ik en slikte. Ik zou Seth nooit meer zien. Ook al schreef hij van wel. Ik moest hem vergeten.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 09:35 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en zuchtte geïrriteerd. Een hele stapel papier werk. Nu snapte ik wel dat vader geen tijd had. Ik ga dit helemaal anders doen. Ik ga wel iemand aannemen voor al het papier werk terwijl ik heers. Veel makkelijker. Wanneer Violet buiten kwam glimlachte ik zwak. 'Druk. Ik ben bezig geweest met al dat papier werk en met het voorkomen dat mijn kleine man hier alles in zijn mond stopt wat niet hoort.' zei ik met een zuchtje en drukte een kusje op zijn kruin terwijl hij verder kleurde. Ik keek naar Violet. 'Hoe zit het met de zoektocht naar je verloofde?' vroeg ik. Aan de ene kant was ik zo pissig dat zij nog een keuze had. Ik werd meteen met Jake gekoppeld. Dan had ik nog geluk dat ik Jake mocht.

Ian
Ik gooide wat geld op het nachtkastje. 'Zie je de volgende keer wel.' zei ik en verliet het hoeren huis om terug naar huis te keren. Eenmaal thuis stond mijn verloofde al te wachten. Ze zuchtte diep en keek me aan. 'Ga je douchen en klaar maken voor het diner. Je ouders verwachten ons.'zei ze. Ik knikte en liep naar de woonkamer waar ik een fles Bourbon nam en vervolgens ging ik ermee naar boven waar een maid een warm bad voor me vol liet lopen. 'Join je me schoonheid?' vroeg ik terwijl ik haar dijen bekeek in dat korte jurkje.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 08:45 PM

Jennifer
'Levi! Laat die eekhoorn los.' riep ik door de tuin heen terwijl ik zelf binnen 3 seconden bij hem stond en hem optilde. 'Kom jochie. Voordat je ook nog jezelf aanleert dat vieze dierenbloed te drinken.' zei ik tegen hem. Met zijn kleine 4 jarige handjes greep hij in mijn haar. Ik zette hem bij me aan tafel en legde van alles klaar waarmee hij zich zou kunnen amuseren. Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haar. Ik miste Jake nog iedere dag, maar ik miste hem meer als vriend en mijn kind zijn vader. Diegene die ik echt miste was Seth. Ik vroeg me af waar hij was en hoe het met hem ging. Of hij nog wel leefde of dat hij zich een overdosis heeft genomen. Ik was bezig met alle dingetjes te leren om uiteindelijk heerser van de hel te worden. Net als mijn vader, maar goed. Met zo een kleine keuter van 4 was dat niet makkelijk.

Ian
Ik gromde terwijl ik het goedje in haar vriendin spoot en de hoer kreunde. Ik duwde haar van me af en zette mijn tanden in haar nek. Als ik een paar stevige slokken had gedronken haalde ik mijn tanden uit haar nek en kwam ik overeind. Ik trok mijn broek aan en haalde een hand door mijn haar. 'Ian, moet je nu al weer gaan?' zei Felicia beteuterd terwijl ik een joint opstak en haar armen van achter al over mijn borstkas voelde glijden.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:46 PM

Jennifer
Ik glimlachte en legde mijn hoofd kort tegen haar schouder. Wanneer ze hun praatje gedaan hadden begon de uitrijking en werd al snel Violet geroepen met haar oorspronkelijke naam. Lincoln. Ik glimlachte trots dit keer in plaats van met afschuw. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:18 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip. 'Sorry, dat had hij me niet verteld. Eerlijk ben jij nog de enige waar ik een normaal gesprek mee voer.' zei ik en nam plaats op een van de klapstoeltjes. Ik beet op mijn lip en zag verderop Ian met Mike en de oude clan van Seth. Nadat hij wegging hadden ze zich allemaal tot Ian bekeerd.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 07:10 PM

Jennifer
Ik knikte en keek naar Violet. 'Wat is er eigenlijk mis gegaan tussen jou en Ian? Er is nog niemand waaraan je kan worden uitgehuwelijkt en misschien als je het voorstelt... Mijn vader mag Ian erg graag vanwege zijn machtige bloedlijn.' zei ik terwijl we over de gang naar de zaal liepen. Ik haakte mijn arm in die van Violet. Niet te geloven dat ik nog geen 2 maanden geleden haar nek wel kon omdraaien.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 12:49 PM

Jennifer
Ik beet op mijn lip en las het bericht van violet. Zodra ze bij me was haalde ik mijn schouders op. 'Zoveel meegemaakt hier. Ik heb altijd gezegd dat ik blij was als ik hier weg ben, maar nu met het hele Seth gebeure wil ik gewoon dat het terug word zoals vroeger.

Ian
Zuchtend liep ik met Mike richting de zaal die al volstroomde met laatste jaars. 'Hoe zit het nu tussen jou en Vi?' vroeg Mike. Ik zuchtte. 'Niet nu, we zijn op onze graduation.' zei ik om hem af te wimpelen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 09:02 AM

Doe wel eerst graduation
___
Jennifer
Vandaag was het zover. Ik had al mijn examens gehaald op 1 na en dat waren de kookexamens. Zoals ik al meerdere had verteld, ik kon met mijn invloed wel zorgen dat ik een papiertje zou krijgen. Ik fatsoeneerde de rode cape wat helemaal tot beneden viel en zette dat rare hoedje op mijn hoofd. Ik beet op mijn lip. Ik was veranderd sinds Seth weg was gegaan. Gemener tegen mensen die me niet aanstonden en teruggetrokkener naar mijn vrienden. Op violet na.

Ian
Ik werd wakker en keek op de klok. Shit, het zal over een uurtje beginnen. Ik kwam zuchtend overeind en keek naar Mike die al tip top in orde klaar stond. 'Jij bent vroeg op?' vroeg ik hem. 'Ja eindelijk weg van die kut school .' 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 06/01/2017 12:15 AM

Jennifer
Ik zuchtte en knikte. 'Als jij het zegt zal het wel.' zei ik en beet op mijn lip. Ik knuffelde Violet en kwam overeind. 'Sorry voor het storen en jij Ian. Jij moet nog veel leren over het geruststellen van een vrouw.' zei ik en liep de kamer uit. Ik beet op mijn lip en liep richting de kamer van Seth. Ik klopte op zijn deur, maar hij ging niet open. Ik fronste. 'Seth?' zei ik en opende de deur maar hij was er niet. Ik zag een brief op het bed liggen en las hem. Ik fronste en voelde tranen opwellen in mijn ogen. Ik rende de kamer uit naar de uitgang van de academy en zag de limo van het terrein afrijden. 'SETH!!' riep ik hem na en zakte op de grond in tranen.

Ian
Ik beet op mijn lip en haalde mijn schouders op en keek Jennifer na. Ik gniffelde kort en knikte. 'Ik ben blij dat jullie alles hebben bijgelegd.' zei ik en trok een shirt aan en keek naar buiten. 'Volgens mij heeft jou advies ook niet geholpen.' zei ik fronsend en zag dat Jennifer buiten zowat ingestort was.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 11:36 PM

Jennifer
'In de bahama's ging alles prima. Tot kort ging alles prima. Het is denk ik niet de drugs alleen.' zei ik en gaf de joint terug aan Ian. Wanneer ze over Jake begint zuchtte ik en schudde mijn hoofd. 'Nee, ik wil niet met hem trouwen. Ik hou van Seth. Ik zou de rest van mijn leven met hem moeten zijn. Niet met een of andere gozer die ik niet eens ken.' zei ik en zuchtte. 'Wat nou als Seth niet meer met mij wilt zijn?' vroeg ik en streek mijn haar achter mijn oor.

Ian
Ik beet op mijn lip. 'Hoe erg ik Seth ook haat. Ik weet dat hij echt veel van je houd.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'En niet om jullie uit elkaar te drijven, maar misschien moet je Jake leren kennen.' zei ik en haalde diep adem. Ik begin langzaam te denken dat ze beter met Violet hierover kan praten dan met mij.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  242  |  243  |  244  |  245  |  246  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page