Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  243  |  244  |  245  |  246  |  247  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/26/2017 09:32 PM

Seth 

Ik fronste "hoe bedoel je?" Vroeg ik terwijl ik haar aankeek en ze vast onzeker was over Jenna en zo. Het was over met Jenna al moest ik zeggen dat we wel een lange relatie hadden gehad.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 09:12 PM

Seth 
"Maar beter ook." Zei ik met een grijnsje terwijl ik naar het plafond keek." Morgen is dat kampvuur in de avond gaan we?" Vroeg ik voor ik mijn ogen sloot.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 07:56 PM

Seth
Hijgend en grijnzend sloeg ik mijn armen om haar heen." Tjeez ik ben nog nooit zo goed klaar gekomen babe." Zei ik met een lachje terwijl ik een kusje in haar haren drukte. En een zweetdruppel van mijn voorhoofd verwijderde. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 07:11 PM

Seth
Ik kneep nog steviger in haar borsten. En nam haar rechter arm vast ik trok haar naar me toe terwijl haar borsten precies in mijn gezicht hingen. Mijn mond ging aan deen slag met haar tepel terwijl het mijn beurt was om te stoten. Na 3 stoten kwam ik diep in haar klaar.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 06:18 PM

Violet
 Ik drukte kusjes terug en bloosde zwak." Jij bent dan ook de enige die me laat blozen" zei ik met glimlachje." Thx babe" ik ging dicht tegen hem aanliggen en sloot mijn ogen. Ik had geluk met hem na alles wat er id gebeurt was hij toch veranderd voor mij. En lagen we hier samen in bed.

Seth
Als ik haar zoetsappige borsten op en neer zie gaan. Neem ik ze gelijk vast ik gromde terwijl ik het benauwd begon te krijgen." God babe" vloekte ik terwijl ze het echt goed deed. Ik kneep in haar borsten en voelde mijn vriend steigeren in haar. Dat ze me voor de 2e keer kon laten komen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 05:39 PM

Violet
"Ik heb een te goed hart." Zei ik vloekend terwijl ik mijn ogen sloot en mijn arm om zijn middel deed." Babe.. ben ik goed in bed?" Vroeg ik zacht terwijl die vraag ineens in me opkwam hij was de enige waar ik het ooit mee heb gedaan.

Seth
"Er is echt niemand." Zei ik met een glimlach terwijl ik al snel weer mee zoende  en haar bil met mijn rechterhand vastnam. Mijn andere liet me vriend soepel in haar glijden. Terwijl ik haar voorzichtig omlaag liet glijden "laat me zien wat je kan Babe." Zei ik met een grijns.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 05:08 PM

Violet
Ik beet kort op mijn onderlip en kroop tegen hem aan." Ik ben echt moe van de dag" zei ik zuchtend terwijl ik het werk op ging geven. Ik zou geld opeisen van mijn familie omdat ik geen zin meer had en ze verplicht waren om me te gunnen.

Seth
"Tjeez Jennifer Lincoln." Zei ik grijnzend en grommend ik keek naar haar en nam haar blonde krullen vast. Ze zoog mijn vriend precies hoe ik het wilde. Ik beet mijn kaken opelkaar en kwam hevig klaar in haar mond.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/26/2017 04:04 PM

Seth
"Thx babe" zei ik met een glimlachje  terwijl ik mijn armen onder mijn hoofd plaatste en naar het plafond keek." Babe" zei ik met een grom en een glimlachje "i lover your blowjobs."

Violet
"Sounds great." Zei ik in een kreuntje mijn rechterhand glee door zijn haar "je maakt het me wel moeilijk om je niet uit te kleden en hier gewoon te neuken." Zei ik met een glimlachje ik glee van zijn schoot en kroop onder de dekens "blij je slapen?" Vroeg ik met een grijnsje.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/24/2017 10:36 PM

Seth
"Waarschijnlijk Drake of Ian maar dat komt omdat ze die trio's doen of deden." Zei ik terwijl ze echt letterlijk alles hebben gedaan bijna. Ik deed niet aan trio's.. misschien als ik dronken ben of als een meisje het echt wil maar uit mezelf never. Eentje is genoeg Jennifer voelde in ieder geval aan als een trio. Ik had mijn handen vol met haar.

Violet
"Maar beter ook." Zei ik speels terwijl hij zich prima aan de Violet regels hield. Niet kijken naar andere meisjes.. niet praten over andere meisjes.. en als laatste niet met andere meisjes hangen. Hij wist natuurlijk niet dat die regels bestaan maar in mijn hoofd zijn ze er wel.  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/23/2017 10:15 PM

Seth
Alles kwam in 1 keer in mijn mond terwijl ik nog even genoot van haar natte vriendin en vervolgens grijnzend ophield. Mijn handen gleden naar boven en knepen kort in haar borsten ''daarom sta ik ook nummer 2 op de lijst.'' Ik drukte een kusje op haar dijbeen en kroop naar boven ik ging boven haar hangen en zette mijn vinger in haar mond.'' Dit is hoe lekker je smaakt'' grijnsde ik.

Violet
''Babe!'' Zei ik met lachje terwijl hij in mijn gevoelige borsten kneep. Ik trok een rode lingerie aan en ging op zijn schoot zitten.''Hoe was je dag?'Vroeg ik terwijl ik een kusje op zijn lippen plaatste.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  243  |  244  |  245  |  246  |  247  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page