Search for posts by LostSouls

First Page  |  «  |  1  ...  243  |  244  |  245  |  246  |  247  ...  318  |  »  |  Last Search found 3178 matches:

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from LostSouls on 05/31/2017 10:49 PM

Jennifer
'Seth...' zuchtte ik geïrriteerd wanneer hij weg liep en rolde mijn ogen. Ik trok snel een zwarte crop top aan en een witte korte broek waarna ik over de gangen richting de kamer van Violet liep. Ik liep binnen maar zag alleen Rose. 'Sorry.' zei ik nors en liep naar de kamer van Ian. Na een klopje liep ik meteen binnen en zag daar Violet en Ian zitten. 'Ik word echt gek van Seth zijn gedrag. Niet normaal. Wat moet ik doen met hem Vi? Ik zweer ik doe hem wat aan.' zei ik geïrriteerd. Ik nam de joint van Ian uit zijn handen en ging op Mike zijn bed zitten. Ik nam een hijs en keek naar de twee.

Ian
Ik keek op wanneer de deur open vliegt en een Jennifer met spraakwater binnen liep. De laatste tijd lijkt het niet echt meer soepeltjes te gaan tussen die twee. 'Misschien moet je eens gewoon gaan zitten en praten met hem.' zei ik en trok snel onder de dekens een boxer aan. 'Dat probeerde ik net. Ik zie dat die examens hem opvreten, dat kut huwelijk werkt ook niet mee. Iedere keer als ik erover begin flipt hij uit en loopt hij weg.' zei ze. Ik keek even naar Vi.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 10:24 PM

Jennifer
Ik zuchtte. 'Je maakt je te druk om alles. Fuck onze families. Ik ga echt niet met die Jake trouwen en jij blijft gewoon bij mij. Om je examens hoef je je ook niet druk te maken. Ik fix wel wat mocht je het niet halen.' zei ik tegen hem en kroop achter hem vandaan. 'Ik ben er voor je dat weet je. Ik zal alles voor je doen echt alles.'zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen.

Ian
Ik murmelde wat en zuchtte kort. Na een tijdje ging ik recht op de rand van het bed zitten en stak een joint op. 'Morgen examens... ben je nerveus?' vroeg ik haar en nam nog een hijs van mijn joint. Heerlijk 's ochtends wakker worden met een heerlijk jointje en de geur van seks door de kamer.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 09:56 PM

Jennifer
Wanneer hij er na een uur nog niet was nam ik nog een lijntje en keek vervolgens op mijn telefoon. Ik zuchtte en ging op bed zitten wanneer ik voetstappen hoorde. Als hij dan binnen komt en naast me plofte ging ik achter hem op mijn knieën zitten en liet mijn armen van achter over ziijn schouders en zo over zijn borstkas strelen. 'Wat voor een probleempje?' vroeg ik en drukte een kus tegen zijn kaak. 'Je bent laat.'

Ian
Ik werd wazig wakker wanneer ik wat op mijn gezicht voel en opende langzaam mijn ogen. Wanneer ik Violet voor mijn ogen zag glimlachte ik en sloot mijn ogen nog even terwijl ik me uitrekte en vervolgens Violet dicht tegen me aan nam. 'Hoelaat is het?' vroeg ik met een hese stem.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 08:57 PM

Jennifer
Ik kreunde en knikte. 'Ja babe, please.' zei ik hijgend en hoorde ook mijn telefoon afgaan. Een zucht verliet mijn lippen. Ze moesten ons nu wel echt hebben. Ik beet op mijn lip en kreunde nog voor ik opnam. 'Dit is niet het moment, belt u later terug of spreek een bericht in na de piep.' zei ik en ging steeds hoger. 'piep.' hijgde ik. 'Jennifer als je nu ophangt doe ik je echt wat.' hoorde ik de strenge stem van mijn vader. Ik slikte en rolde mijn ogen van ergernis en tegelijkertijd van genot door Seth zijn vingers. 'Wat is er nu weer? Ik gedraag me toch?' vroeg ik zuchtend. 'Dit is serieus nieuws Jennifer. We hebben de geschikte partner voor je gevonden die de schade die je onze familie hebt aangericht met je verwende gedrag gevonden.' zei hij. Ik giechelde. 'Ik ook, mijn geschikte partner zit naast me.' zei ik en haalde kort de telefoon weg bij mijn mond om een kreuntje te laten ontsnappen.

Ian
Ik lachtte. 'Ik nog meer van jou.' zei ik met een lachje en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik liet mijn handen strelen over haar zij en genoot van dit tedere momentje nadat ik haar genadeloos gelikt had.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 07:32 PM

Jennifer
Wanneer hij zijn telefoon opneemt beet ik op mijn lip om mijn kreuntjes voor me te houden. 'Babe.' hijg ik en hoorde het telefoon gesprek, maar het is niet alsof ik echt erbij was met mijn stonede kop. 'Zijn wij verloofd? Waar is mijn ring.' hijgde ik met een lachje.

Ian
Ik grijnsde wanneer ik haar lippen tegen de mijne voelde en keek in haar ogen. 'En laten we dat zo houden ook.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen weer terug tegen de hare met nog de heerlijke smaak van haar sappen in mijn mond.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/31/2017 06:06 PM

Jennifer
Ik grijnsde wanneer ik zijn handen onder mijn rokje voelde gaan. Zijn vingers wisten precies welke plekjes te bespelen wat een klein kreuntje deed ontsnappen. Ik sloot kort mijn ogen en genoot van zijn vingers. Door de joints dacht ik niet eens meer na over het feit dat hier ieder moment iemand langs kon lopen.

Ian
Ik likte alsof mijn leven ervanaf hing en amuseerde haar op mijn best. Haar gekreun spoorde me alleen maar aan. Ik kon ook echt nooit genoeg krijgen van haar heerlijke sappen. 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/29/2017 03:40 PM

Jennifer
Ik grijnsde breed en keek de rest na. 'Is inderdaad veel leuker.' zei ik tegen hem en sloot kort mijn ogen en dacht aan die ene keer in de bahama's dat hij me zo over het keukenblad legde en me op zijn hondjes nam.

Ian
Ik trok haar string kapot en drukte een kusje op haar venusheuvel waarna ik gelijk begon met mijn lenige tong. Ik liet mijn handen over haar lichaam glijden naar haar borsten die ik ermee verwende.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2017 11:36 PM

Jennifer
Ik keek naar het plukje haar waar Seth mee was aan het spelen. Als hij dat vraagt keek ik hem aan. 'Aan jou.' zei ik giechelend waarna ik grijnsde en langs zijn arm streelde. Ik negeerde alle blikken en vooral die van dat serpent. 

Ian
Ik gooide de bh weg en liep naar het bed waar ik haar neer gooide. Ik klom boven haar en drukte kusjes in haar nek en zette zo een spoor over haar borsten heen naar haar buik.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2017 11:00 PM

Jennifer
Ik zuchtte en bleef gewoon tegen Seth aan zette. Ik zette een hand in mijn haar en legde mijn hoofd tegen de boom waarna ik mijn ogen kort sloot. Ik haalde een keer diep adem en voelde de wiet zijn werk doen. Ik was blij met de arm van Seth om me heen. Daar Jenna kijk maar goed. Hij is van mij.

Ian
Ik sloeg haar handen grijnzend weg en trok alle kleren simpel van haar lijf. Ik drukte mijn lippen weer tegen de hare en drukte kusjes in haar hals terwijl ik haar op tilde en haar vast hield bij haar billen.

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 05/27/2017 10:12 PM

Jennifer
'Jij noemt mij een hoer? Ik spreid niet voor iedereen mijn benen in tegen stelling tot jou blijkbaar.' siste ik en leunde tegen een boom. Ik kreeg de Joint weer door van Elijah en nam een diepe teug. 'Mike kijk maar uit die tong schreeuwt Chlamydia.' zei ik en nam nog een teug waarna ik hem doorgaf aan Seth die relaxt op een boomstam zat in plaats van het voor mij op te nemen.

Ian
Ik grijnsde wanneer ze dat voorstelde. 'Vooruit dan, omdat je het zo lief voorstelt.' zei ik met een lachje en drukte een kus tegen haar lippen waarna ik met haar naar mijn dorm liep. Ik wist toevallig dat Mike weg was.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  243  |  244  |  245  |  246  |  247  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page