Search for posts by walkingdead

First Page  |  «  |  1  ...  246  |  247  |  248  |  249  |  250  ...  318  |  »  |  Last Search found 3177 matches:

walkingdead

24, female

Level 37

Re: ORPG|| Feat. walkingdead

from walkingdead on 05/16/2017 10:25 PM

Violet
Ik glimlachte zwak en vroeg me af wie het was. Ik kwam vermoeid overeind en trok de deur open. Maar als ik Jennifer zie staan sluit ik de deur ietsje meer zodat ze Ian niet kon zien. Ian was nu van mij en geen enkele bitch inclusief Jennifer mocht hem naakt meer zien." Kan ik je helpen Jennifer?" Vroeg ik nonchalant terwijl ik me afvroeg wat ze van me moest. Ik was nog steeds niet vergeten wat ze had gedaan.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/16/2017 09:17 PM

Violet
"Heb dienst.. ik krijg geen honderde euro's gestoord." Zei ik knipogend tegen hem terwijl ik mijn motorjack aan deed. En een best wel harder werker was. Geld kwam niet van zelf. De school bood het aan omdat zijn mijn achtergrond wiste. Ik kroop nog even naar hem toe en drukte een kusje op zijn lippen "ben zo terug."  

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/16/2017 04:48 PM

Violet
Ik grinnikte "zonder twijfel." Ik kwam overeind en zocht mijn string en bh op die ik snel aantrok gevolgd door mijn kleren. Ik had de shift van Mark gekregen hij was nog steeds ernstig gewond dankzij Seth. Over Seth gesproken "Hey.. ik heb er niks tegen als je met Jennifer wil praten ofzo want ze is een "goeie" vriendin." Zei ik moeizaam "paar pas toch wel op met Seth." Zei ik lipbijtend terwijl ik naar hem keek.

Seth
Ik kleden me uit en stapte vermoeid de douche in na een zware dag moest ik mijn hoofd even goed legen. Ik draaide de kraan open en nam diep adem. Er was echt te veel gebeurt de laatste dagen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/16/2017 08:53 AM

Violet
Als ik hem in me voel klaar komen. Glimlach ik breed.  Ik drukte mijn lippen weer terug op de zijne en draaide hem op zijn rug. Waardoor ik boven op hem lag."Het word steeds beter met jou"  zei ik grijnzend.

Seth 
Ik grijnsde en inhaleerde ook wat waarna ik het in wolkjes uitblies." Ik ga denk ik even zo douchen ik ruik naar de dood" ik kwam overeind en branden mijn sigaretje uit in de asbak. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/15/2017 10:37 PM

Violet
Ik kwam met een harde kreun klaar en riep zijn naam uit "Ian!" Ik voelde me strakker worden om zijn vriend. En keek hem hijgend aan "kom inside." Zei ik zonder erbij na te denken terwijl ik alleen kon genieten van zijn geweldige lichaam.

Seth 
"Nee hoor je bent ook heel goed in snel boos op me worden.. en mooi zijn die attitude heb je voor de troon geloof mij maar babe." Zei ik grijnzend terwijl ik glimlachte en een sigaret van het nachtkastje greep ik had geen tijd om een joint te draaien dus vandaar. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/15/2017 07:36 PM

Seth 
"Ja ik zag je torn de tijd gewoon als lekker neukvlees." Zei ik eerlijk "maar later kwamen de gevoelens pas." Zei ik grijnzend terwijl ik een kusje op haar lippen plaatste. En het wel fijn om te praten over onze relatie. Ik was dat eigenlijk niet gewend.

Violet
Hese kreunen verlieten mijn lippen terwijl ik bijna klaar kwam "o babe!" Riep ik kreunend uit terwijl hij geweldig was geschapen. Precies voor mij. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/15/2017 08:17 AM

Violet
Ik grijnsde tegen zijn lippen aan en voelde ziin geweldige vriend in me glijden. Ik spreiden mijn benen en liet een kreuntje gaan.    Mijn rechterhand glee door zijn haar terwijl de andere over zijn rug kraste.

Seth
'Dat is ze zeker niet." Zei ik grinnikend vooral tijdens de seksuele... ik schudde mijn hoofd en nam Jennifer stevig tegen me aan. Ze leek net een klein meisje vergeleken met mij als we zo lagen. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/14/2017 11:17 PM

Violet
Ik grinnikte en verslikte me in mijn lach." Babe" zei ik lachend "wondertong Martyr" eenmaal uitgelachen keek ik hem sirieus aan "oké laten we beginnen met je wonderdick." Zei ik met een grijns terwijl ik mijn hand op zijn wang legde en hem kuste.

Seth 
" Ik weet het niet ze is nogal close to my family en ze is niet zomaar iemand.. ze is mijn ex van 2 jaar terug." Zei ik tegen haar "maar het is klaar tussen ons ze heet Jenna Wofre haar familie bezit engelen bloed." 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/14/2017 10:58 PM

Violet
Als hij dat zegt kijk ik hem kreunend aan hij was precies op de juiste plek. Mijn stond half open terwijl er geen geluid uit kwam en ik in een orgasme op zijn tong klaar kwam." Ian ik zweer het die tong van jou doet wonderen" grijnsde ik hijgend en bezweet.

Seth 
Ik nam haat tegen me aan en sloot mijn ogen met een glimlachje. Stiekem blij dat ze me bedankte." Ik ben blij dat we elkaars zachte kanten kennen." Zei ik tegen haar "maar die mensen daar buiten hoeven die niet te kennen dan zijn we gewoin de verschrikkelijk koppel die iedereen de grond in boort.. zodra je in de weg staat." Grijnsde ik. 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 05/14/2017 10:44 PM

Seth
"Zeg geen sorry." Zei ik zacht tegen haar terwijl ik haar hand vastnam." Je bent niet de enige waar ze van beweren dat we een diagrace zijn to The blala." Zei ik ironische "vroeger was ik er ook gevoelig voor wat me ouders echt van me dachten.. het boeide me eerst niet maar nu wel.. zonder hun zou ik niet zo sterk zijn en nog steeds een domme rijkelui's kind zijn." Zei ik zuchtend "maar ik geloof niet dat je een disgrace bent meer één prinses dat recht heeft op je vaders erkenning.. je meer dan alleen Jennifer Lincoln en daar geloof ik in  als je vriendje." Zei ik aanmoedigend ik was niet altijd een slechte invloed ik zag gewoon dat mijn  vriendin het wel kon gebruiken. 

Violet
Ik beet op mijn onderlip en voelde eindelijk zijn heerlijke tong "babel. "Zei ik grijnzend terwijl hij me bijna liet komen. Zijn tong deed verschrikkelijk goed werk. Ik greep naar zijn hoofd en kreunde luid. Ze moesten me vast op de gangen horen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  246  |  247  |  248  |  249  |  250  ...  318  |  »  |  Last

« Back to previous page