Search for posts by Aimee
First Page | « | 1 ... 23 | 24 | 25 | 26 | 27 ... 65 | » | Last
Search found 641 matches:
Re: ORPG//: Aimee
from Aimee on 10/22/2017 09:06 PMSam
Ik kijk naar haar en grijns "Mooi, anders was ik echt verdrietig geweest" zeg ik lachend. Ik kijk haar glimlachend aan en zoen haar weer.
from Aimee on 10/22/2017 08:59 PMSam
Ik lach zacht en kijk naar haar. Ik lach zacht als ze me nog dichter tegen zich aan trekt. Ik fluister in haar oor "Je bent zo mooi" Ik kus haar nek en grijns even.
from Aimee on 10/22/2017 08:52 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Maar daar word ik zo moe van" Ik glimlach en zeg "Ik durf te wedden dat mijn uitzicht beter is" Ik zoen haar weer even en zeg "De mijne ook niet" Ik haal een hand door haar haren en zoen haar weer.
from Aimee on 10/22/2017 08:46 PMSam
Ik glimlach en kus haar. Ik grijns en zeg "Mooi, anders doe ik het helemaal voor niks" Ik glimlach als ze haar handen in mijn nek legt en ik zoen haar weer. "Kan je dit echt de hele dag volhouden?" vraag ik lachend.
from Aimee on 10/22/2017 08:23 PMSam
Ik lach zacht en zeg "Ja, daar doe ik het voor" Ik kijk haar even aan en glimlach "Je maakt me gelukkig, Anya" zeg ik zacht en zoen haar weer. Ik glimlach tegen haar lippen als ze met haar vingers over mijn armen streelt en vraag "Kan je mijn armspieren al voelen?" waarna ik haar weer zoen.
from Aimee on 10/22/2017 08:17 PMSam
Ik glimlach en blijf met haar zoenen. "Hm, dan moeten we maar gaan liggen" zeg ik en til haar op. Ik loop zoenend naar het bed en leg haar neer. Ik ga boven haar hangen en zoen haar weer.
from Aimee on 10/22/2017 08:08 PMSam
Ik lach zacht en pruil even "Hm, vrouwelijke powers zeker" zeg ik lachend. Ik leg mijn handen op haar heupen en grijns "Mooi, want ik zou dat zeker niet erg vinden" zeg ik en zoen haar.
from Aimee on 10/22/2017 07:59 PMSam
Ik lach zacht en vraag "Hoe weet je dat ik altijd vergeet mijn vieze kleren te wassen?" Ik trek mijn wenkbrauwen op als ze een slok neemt uit mijn glas en zeg "Ja ja, wil jij misschien ook iets te drinken?" Ik beantwoord haar kus en glimlach. "Ja, je kan dit de rest van de dag doen" zeg ik lachend en zoen haar.
from Aimee on 10/22/2017 07:52 PMSam
Ik lach zacht en begin te fietsen als ik voel dat ze zit. Ik glimlachh als ik haar armen om me heen voel en haar hoofd op mijn rug. Als we bij haar huis zijn stap ik af en loop achter haar aan naar binnen. Ik lach zacht en zeg "Is goed" Ik pak wat te drinken en loop naar boven. Ik ga in de deuropening staan en kijk naar haar. "An, dat hoef je toch niet te doen" zeg ik glimlachend als ik haar de was zie doen en mijn tas op zie ruimen.
from Aimee on 10/22/2017 07:34 PMSam
Ik lach zacht en veeg een plukje haar uit haar gezicht. "Hm, ik zal mijn best doen" zeg ik en geef haar een kus. Ik grijns en zeg "Oh, ik dacht dat we wel biologie konden gaan doen" Ik sta op als zij dat ook heeft gedaan en glimlach als ze mijn hand pakt. Ik geef een kus op haar hand en we lopen naar mijn fiets. Ik haal hem van het slot en stap op.